English Version
English

مصاحبه با استاد مسلم کشتی آزاد؛ محسن کاوه

مصاحبه با استاد مسلم کشتی آزاد؛ محسن کاوه

استاد لطف می کنید خودتان را معرفی کنید.

من محسن کاوه هستم .در حال حاضر مدیر تیم ملی کشتی هستم

نظرتان در مورد مسابقاتی که در حال انجام شدن است چیست؟

من فکر می کنم حرکت خوبی است و کار کنگره کار بسیار قشنگ تری است و از همه قشنگ تر این است که ان جی اوهائی مثل کنگره 60 و در کنار هم جمع می شوند و در کارشان موفق هستند و این مسابقات هم برای بار اول هستش که انجام میشود و کار بسیار قشنگی است که در حال انجام شدن است .

نظرتون در مورد ورزشکاران حرفه ای که بعد از ترک ورزش به اعتیاد و مواد مخدر روی می آورند و اینکه در کنگره 60 دقیقاً عکس این اتفاق رخ می دهد ، چیست؟

من دورادور از این وضع کنگره و شرایطی که در کنار هم جمع می شوند ، شنیده بودم و حتماً کاری که انجام می دهند بسیار درست و اصولی است که بعد از کنار گذاشتن اعتیاد به ورزش روی می آورند و خودشان را برای قهرمانی معرفی می کنند و من کسانی که این افراد را حمایت می کنند تشکر می کنم .

بحثی که در کنگره مطرح است و اینکه کنگره 60 یک شعار دارد که هدفش برد و باخت نیست ، چیست ؟

من فکر می کنم ، این حرف بسیار قشنگ است . این منطق می تواند در کل ورزش هم جا بیافتد که آخرین قضیه این است که وقتی ما می بازیم می توانیم تلاش کنیم و دوباره به موفقیت و پیروزی برسیم و این حرکتی که آقای دژاکام انجام می دهند بسیار خوب است .

شما چه پیشنهادی در مورد وزرشکارانی که صحبت ما را می خوانند دارید ؟ و اینکه اگر در اعتیاد به سر می برند چه کار کنند که به زندگی بر گردند ؟

بنظر من انسان می تواند در هر موقعیتی اشتباه کند، ولی مهم این است که انسان به اشتباه خودش پی ببرد و انشاء اله که اولاً کسی در این راه نیفتد ولی اگر افتاد به کمک سازمانهای مردم نهادی مثل کنگره 60 به زندگی خودش بر گردد .

سطح مسابقات از نظر کیفیت ، برگزاری و جوایز چیست؟

شکل برگزاری و نظمی که در مسابقات حاکم است، خیلی خوب است و از نظر کیفیت هم کشتی گیرانی که شرکت کرده اند کشتی گیران خیلی خوبی هستند و استانهای شرکت کننده تیمهای خوبی هستند و به نظر من کنگره 60 با حضور در این مسابقات می تواند خودش را در شهرستانها بیشتر نشان دهد .

این کاری که انجام شده می تواند استارت خوبی باشد برای گسترش کنگره 60 . مطمئناً بیماران زیادی هستند که می تواند به جمع اعضاء کنگره 60 اضافه شوند و من امیدوارم روزی داشته باشیم که همه افراد و انسانها در سلامت کامل بسر ببرند . 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .