English Version
English

تسنیم: برگزاری نخستین مسابقات کشتی جام مسافر

تسنیم: برگزاری نخستین مسابقات کشتی جام مسافر

مدیرعامل کنگره ۶۰ به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل کنگره ۶۰ از برگزاری نخستین مسابقات کشوری کشتی جام مسافر کنگره ۶۰ با شرکت ملی پوشان و یک تیم از مسافران کنگره 60 خبر داد.

حسین دژاکام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر برگزاری نخستین «مسابقات کشتی جام مسافر کنگره 60» اظهار داشت: اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جام مسافر کنگره 60 با پیام «یا می‌بریم یا می‌آموزیم؛ باختی در کار نیست» روز جمعه در سالن هفتم تیر ماه تهران با حضور ملی پوشان و کشتی‌گیران برتر کشور در قالب 15 تیم از سراسر ایران برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 با بیان اینکه شرکت کنندگان از روز پنجشنبه وزن کشی شده و در روز جمعه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت گفت: در این مسابقات 15 تیم تهران، کردستان، مازندران، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی، قزوین، البرز، گلستان، گیلان، زنجان، اردبیل، مرکزی، توابع تهران و کنگره 60 شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اعضای تیم کنگره 60 متشکل از مسافران یا رهایافتگان از اعتیاد هستند ادامه داد: این مسابقات با همکاری هیئت کشتی استان تهران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و کنگره 60 برگزار می‌شود و سعی شده تا سطح این مسابقات با حضور کشتی‌گیران مطرح کشور و داوران بین‌المللی از سطح بالایی برخوردار باشد.

دژاکام در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات از سال آینده هرساله و به طور مستمر برگزار خواهد شد و جوایز نفیسی برای نفرات، مربیان و تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .