English Version
English

گزارش تصویری آماده سازی سالن بین المللی هفتم تیر برای مسابقات کشتی جام مسافر

گزارش تصویری آماده سازی سالن بین المللی هفتم تیر برای مسابقات کشتی جام مسافر

به نام خدا

سالن مسابقات جایزه بزرگ جام مسافر آماده برگزاری شده است.

خبرنگاران سایت کنگره 60 در بازدید از سالن مسابقات طی مصاحبه ای با جناب آقای غلامی دبیر هیئت کشتی استان تهران، سعی کردند مخاطبان سایت کنگره 60 را در جریان آماده سازی هیئت کشتی استان تهران برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات قرار دهند.

این مصاحبه امروز از نظر شما خواهد گذشت.

سالن ورزشی شهدای هفتم تیر از سالن‌های ورزشی قدیمی تهران است که در سال ۱۳۳۶ خورشیدی افتتاح شد. این سالن ورزشی در خیابان فیاض‌بخش، ضلع شمال پارک شهر واقع شده است. این سالن میزبان مسابقات زیادی بوده است و ورزشکارانی چون جهان پهلوان تختی، پهلوان عباس زندی، توفیق جهانبخت، محمود ملاقاسمی، ناصر گیوه چی، منصور مهدی‌زاده، محمدعلی صنعتکاران، منصور برزگر، ابراهیم جوادی و... در آن کشتی گرفته‌اند.

این سالن به دلیل اینکه در مرکز شهر تهران واقع شده، یکی از اماکن مناسب برای برگزاری رقابت‌های کشتی است و از مدرن ترین ورزشگاه های کشتی خاورمیانه می باشد. فدراسیون کشتی برای برگزاری سی و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی و کشتی فرنگی جام یادگار امام این سالن را بازسازی کرد و در پی آن وضعیت ظاهری سالن و به خصوص اتاق‌ها و بخش‌های دیگر آن بازسازی و نوسازی شد.

 

 سردبیر بخش فارسی                                        

                                  

عکس: سید مهدی محمدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .