English Version
English

کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی افسریه

کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی افسریه

جلسۀ سیزدهم از دور یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگرۀ 60 نمایندگی افسریه روزهای دوشنبه مورخۀ 93/9/3 با نگهبانی آقای حسین رسولی و با استادی دستیار دیدبان راهنمایان آقای کوروش آذر پور و دبیری آقای محمد رشیدی با دستور جلسۀ چگونه شکرگزاری می‌کنم OT آغاز بکار نمود.


خلاصۀ سخنان استاد:

استاد فرمودند: آقای مهندس روز چهارشنبه فرمودند که ما باید قدر شربت OT را بدانیم و حریم آن را آلوده نکنیم و به درستی و سلامت از آن استفاده کنیم. حال آلوده نکردن شربت یعنی چه؟ خیلی از ما با شربت سفر کردیم و به درمان رسیدیم و ما و همه شما جلودارهای شربت OT هستیم و وظیفه داریم که در طول درمان کارهایمان را درست انجام دهیم. مثل آزمایش فالوآپ که بعد از سه ماه گرفته می‌شود و بر مبنای این فالو آپ‌ها تحقیقات صورت می‌گیرد. اگر ما به کلینیک می‌رویم باید مرتب و منظم برویم و همانطوری که خود دست‌اندرکاران کلینیک می‌گویند: تا به حال یک مورد دعوا و بی‌انضباطی شدید از بچه‌های کنگره نداشتیم. این شربت داروی درمان ماست و باید با احترام مصرف شود و با عشق و با لذت کامل این دارو را مصرف نمود تا اثرگذاری مثبت داشته باشد. الآن در دانشگاه‌ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر شربت OT مورد تائید قرار گرفته است. به دلیل این است که، ما درست با این شربت حرکت کرده‌ایم و نتایجی که بعد از سه ماه یا یک سال با آزمایش‌های فالوآپ به دست آمده است دلیلی بر صحت این ادعا می‌باشد.

این شربت باید روزی در داروخانه‌ها قرار گیرد تا لااقل اگر شخصی خواست مصرف‌کننده شود از این شربت استفاده کند نه از کراک و شیشه و هروئین که درمان آن مشکل می‌باشد. ما وقتی اسم شکرگزاری را می‌شنویم فکر می‌کنیم شکرگزاری فقط مخصوص خداوند است. ما اگر می‌خواهیم از خداوند شکرگزاری کنیم باید آن را با خدمت به بنده خدا نشان دهیم و مردم ارتباطی هستند بین ما و خداوند و پروردگار کارش کمک به انسان‌ها است و واسطه این کار خود ما انسان‌ها می‌باشیم و ما می‌توانیم دستیار خداوند باشیم.
در ادامه استاد در مورد تشکیل لژیون مالی در شعبه افسریه تأکید نمودند. در کنگره همه چیز قابل آموزش و یاد دادن است و راهنما می‌تواند به رهجو یاد بدهد چگونه به دیگران ببخشد و این هزینه کردن در راه درست است که باعث می‌شود خیلی‌ها به درمان برسند. من خودم تا روزی که زنده هستم به کنگره بدهکار هستم و هیچ وقت بدهکاری من صاف نمی‌شود پس سعی کنیم خودمان را بدهکار بدانیم تا آموزش بگیریم.

نگارش: مسافر داود حیدرعلی

 

منبع: نمایندگی افسریه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .