English Version
English

سنت شکرگزاری

سنت شکرگزاری

سلام دوستان هدي هستم يك همسفر؛

آيا حتماً بايد اتفاقي بيفتد تا ما ياد نعمت‌هایی بيافتيم كه قابل شكرگزاري هستند يعني مثلاً‌ یک‌سلولی شروع به تكثير نامتعادل بكند و تبديل به يك بيماري مهلك به نام سرطان بشود؛ تا  يادمان بی افتد همین‌که راه می‌روم،‌نفس می‌کشم، تغذيه می‌کنم نعمت بزرگي است و بايد شكرگزار باشم شايد شكرگزاري من با رعايت اصول بهداشتي و حفظ سلامتی‌ام است شايد حركت در مسير صراط مستقيم است يا درمان اعتيادم باشد.

در كنگره 60 شكرگزاري سنتي است و پايداري شكرگزاري از شربت شفابخش ترياك يا همان OT درست مصرف كردن آن و به‌موقع مصرف كردن آن است. OT داروي درمان هزاران بيمار در حال و آينده است و من بايد با درست مصرف كردن آن اين دارو را براي آيندگان حفظ كنم و آن را مانند يكي از منابع طبيعي بدانم و فقط براي درمان خود و يا خانواده‌ام ندانم.

عدم شكرگزاري از OT يا به‌اصطلاح ناشكري و عدم استفاده صحيح مضراتي را براي خودم و ديگراني كه در آينده در حسرت شفا هستند خواهد داشت، وقتي محاسبات آن‌چنان دقيق كاشف درمان اعتياد (جناب مهندس دژاكام) اين دارو را براي درمان بيماران در انتظار درمان به وجود آوردند تنها براي امروز و فرداي من نبود. چه‌بسا اين مركز در فكر تحت پوشش قرار دادن تمام داوطلبان درمان بوده است من به شكرانه وجود اين دارو در كنگره 60 بايد در رعايت قوانين و حرمت‌های موجود بسيار كوشا باشم.

در ضمن از مسئولين مربوط به OT هم بايد فرمان‌برداری داشته باشيم چراکه آنها در اين زمينه آموزش‌دیده‌اند و براي ما شرايط را فراهم کرده‌اند كه به‌سادگی و باعزت و احترام به کلینیک‌ها برويم و براي درمان خود دارو تهيه كنيم.

شكرگزاري براي نعمت‌هایی كه دارم و يا نعمت‌هایی كه حكمت نبود آنها را نمی‌دانم روش‌های ساده‌ای هم دارد و آن‌چنان دور از تصور نيست برو اصول و قوانين الهي بودن بخشي از شكرگزاري است و دانستن این‌که من براي تغيير شرايطم بايد تلاش كنم و هرگز گلایه‌ای نداشته باشم.

اگر من به‌عنوان يك انسان از نعمت‌هایی كه در اختيارم قرار داده‌شده خوشحال شوم و اين خوشحالي را با شکرگزاری‌ام نشان دهم قدرت مطلق به‌صورت خودكار نعمت‌های بعدي را نيز نصيب من خواهد كرد در عوض ناسپاسي ازآنچه دارم نيروي مطلق را بر آن خواهد داشت كه اين انسان از داشته‌ها خوشحال نيست پس از داشتن آنها به او سودي نخواهد رسيد و آن می‌شود كه ستودني نيست.

 

نگارنده: همسفر زري

 

 

منبع کنگره60: وبلاگ نمایندگی آکادمی

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .