English Version
English

چگونه شکرگزاری می‌کنم ، OT

چگونه شکرگزاری می‌کنم ، OT


از دست و زبان که برآید             کز عهده‌ی شکرش بدر آید

قبل از ورود به کنگره مسافرم برای اینکه بتواند از دست هیولای اعتیاد نجات پیدا کند، روش‌های گوناگون و ترک‌های متعددی انجام داد. ولی همه‌ی این‌ها بی‌نتیجه و بی‌ثمر بود. چه دردها و چه رنج‌هایی را باید تحمل می‌کرد و چه حقارت‌هایی را باید به دوش می‌کشید؛ و از اینکه می‌دیدم هیچ راهی برای نجات از این بلای خانمان‌سوز نیست، کاملاً مأیوس شده بودم. این باعث شد که هر تبلیغی را درباره‌ی داروهای ترک مواد مخدر پی گیر شوم و همیشه منتظر آگهی یا تبلیغ‌های ماهواره‌ای بودم. وقتی تبلیغ‌ها را می‌دیدم، بلافاصله زنگ می‌زدم و گاهی هم سفارش دارو را می‌دادم. خوشحال می‌شدم و باورم این بود که همسرم این بار حتماً می‌تواند به‌وسیله‌ی این دارو اعتیادش را کنار بگذارد. ولی صد حیف!

هیچ‌وقت نتیجه خوبی نداشت؛ تصورم این بود که کاملاً بی‌اراده شده و توانایی کنار گذاشتن مواد مخدر را ندارد ولی اکنون می‌فهمم که، از دست این هیولای زهرآگین خلاص شدن واقعاً سخت است؛ اما اگر از راهش وارد شوی و از داروی مناسب استفاده کنی حتماً درمان امکان‌پذیر است؛ و ما سرانجام توانستیم راه را پیدا کنیم. بله کنگره 60! وقتی در این راه قدم برداشتیم در ابتدا به دلیل شکست‌های متعدد، در گذشته ایمان و اعتماد به اینجا هم نداشتیم، اما بعد از گذشت یکی دو ماه اوضاع کاملاً تغییر کرد و روز به روز وضعیت من و مسافرم بهتر شد.

در سه چهار ماه نخست، مصرف OT مسافرم را خیلی پی گیر بودم و حتی گاهی شربت را برایش آماده می‌کردم، اما وقتی آموزش کافی گرفتم دیگر در مورد مصرف داروی مسافرم دخالتی نکردم. شاید از نظر من آن چیزی که اولویت بر سایر موارد داشت قدر دانستن و مراقبت ویژه از آن بود. چرا که این را در مسافرم شاهد بودم که سعی می‌کرد به دقت و به‌اندازه‌ی تعیین‌شده از دارویش استفاده کند و حتی اگر در موارد خاص خود نمی‌توانست برای تهیه دارویش برود من با هماهنگی با کنگره به کلینیک می‌رفتم. چرا که در طول سفر و درمان OT مایه‌ی حیات بود و من روز به روز آثار بازسازی سیستم‌های درونی مسافرم را از چهره‌اش مشاهده می‌کردم.

بدون شک افراد زیادی در تهیه و توزیع OT تلاش می‌کنند و باید سپاسگزار آن‌ها بود و همچنین از زمانی که یک راهنما، نامه را می‌نویسد تا زمانی که دارو به دست مسافر می‌رسد خدمات زیادی در بخش OT انجام می‌شود و به همین دلیل باید سپاسگزار این همه خدمتی باشیم که به چشم نمی‌آید.

«در پایان برای تمامی زحمت کشان و خدمتگزاران آرزوی روزگاری سرشار از خوبی و سرافرازی می‌کنم.»
با احترام همسفر معصومه باباییان / لژیون همسفر اقدس یحیایی

منبع: نمایندگی سمنان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .