English Version
English

از مصرف OT تا خدمت در بخش OT

از مصرف OT تا خدمت در بخش OT


از وقتی که سفرم را شروع کردم با اپیوم بوده که برای تهیه مواد مصرفی خودم مجبور بودم که هر هفته یا هرماه چند دفعه‌ای با فروشنده مواد مخدر روبه‌رو شوم که همین کار باعث می‌شد که در سفرم مشکل ایجاد شود و باعث وسوسه گریز زدن در من می‌شد و از لحاظ فکری و روانی چند روزی حال مرا خراب می‌کرد. اما از وقتی که در پایلوت شربت OT قرار گرفتم، یک هفته طول کشید تا بدنم با شربت سازگار شود و بعد از آن همه‌چیز به روال عادی خود برگشت و خیلی بهتر از قبل هم شد. زیرا زمانی که برای ادامه سفر تریاک تهیه می‌کردم یک‌بار تریاک خوب گیرم می‌آمد و تا زمانی که آن را داشتم حالم خوب بود و سرخوش بودم ولی دفعه بعد تریاک ناخالص و خراب به من می‌دادند و تا زمانی که تمام شود خمار بودم.



واقعاً از شربت OT سپاسگزارم بابت اینکه هرزمان شربت می‌گرفتم نشئگی من به یک صورت بود و بالا و پایین نداشت و همین کارم را برای ادامه سفر راحت‌تر می‌کرد و نه دیگر کاسب مواد مخدر را می‌دیدم که حالم خراب شود و نه دیگر کسی مرا موقع تهیه مواد می‌دید که آبرویم برود و به خاطر همین رهاییم را مدیون شربت OT هستم و شکرگزار و سپاسگزار این رویه درمان هستم و سعی می‌کنم با تمام وجود در کنگره خدمت کنم تا بتوانم اندکی جبران کرده باشم.

لازم به ذکر است که بگویم من در کنار تریاک شیشه هم مصرف می‌کردم و زمانی که به من گفتند که شیشه را باید قطع کنم و با OT سفر کنم برایم سخت بود و یک مقدار از لحاظ روانی برای من غیرقابل‌باور بود که یک همچین کاری انجام دهم زیرا فکرش را هم نمی‌کردم که شربت OT بتواند جایگزینی برای مصرف شیشه من بشود. ولی با حرکت راه نمایان شد. کاری را شروع کرده بودم که بسیار تا بسیار سخت بود، زیرا اثراتی که شیشه روی من گذاشته بود غیرقابل‌تحمل بود. به‌طور مثال توهماتی که می‌زدم و دندان‌هایی که براثر مصرف شیشه خراب شده بود و به درد آمده بود و چهره‌ای که خودم از خودم وحشت می‌کردم؛ تمامی این‌ها در ذهن من با من حرف می‌زدند و می‌گفتند که تو دیگر نمی‌توانی به درمان برسی و هر کدام از مشکلاتی که در جسم و روحم بود در هر پله‌ای که کم می‌کردم با فشار خودش می‌خواست که من را از کاری که انجام می‌دهم منصرف کند؛ اما در آخر با شربت OT توانستم بر تمامی این مشکلات تا حد زیادی غلبه کنم و همه این سلامتی و حال خوشی که هم‌اکنون دارم را مدیون شربت OT هستم.

مسافر کیومرث

منبع: نمایندگی شادآباد
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .