English Version
English

کارگاه آموزشی روز چهار شنبه

کارگاه آموزشی روز چهار شنبه

پنجمین جلسه از دوره پنجاه و یکم سری کارگاه‌های آموزشی جهان‌بینی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم با دستور جلسه تجربه من از روش‌های ترک اعتیاد و روش درمان (DST) و بهترین راه با استادی و نگهبانی آقای مهندس دژاکام و دبیری خانم مونا روز چهارشنبه مورخ 1393,08,07 رأس ساعت 15:30 آغاز بکار نمود.

سخنان استاد:

اگر آموزش‌های کنگره در قالب سی‌دی‌های جهان‌بینی وجود نداشت ، کنگره امروز به اینجا نمی‌رسید. هر شعبه‌ای که از منابع و سی‌دی‌های آموزشی استفاده نمی‌کند، آن شعبه رو به اضمحلال است و به تعطیلی کشیده می‌شود.

هر راهنمایی هم که از متون و سی‌دی‌های جهان‌بینی استفاده نمی‌کند، او هم محکوم‌به نابودی است. لژیونی‌هایی که از این قانون پیروی نمی‌کنند هم همین‌طورند و یک سال دیگر علائم و تخریبش مشخص می‌شود.

راهنماها اگر از این سی‌دی‌ها استفاده کنند، هم خودشان در آرامش خواهند بود و هم شاگردانشان به حرامش خواهند رسید. به‌طورکلی اگر بخواهم مقایسه کنم، مسافران در تعادل بهتری نسبت به همسفران قرار دارند و این به خاطر استفاده‌ی بهتر و بیشتر از سی‌دی‌های جهان‌بینی است. سی‌دی‌ها باید در لژیون‌ها تدریس شود و همگی باید آن‌ها را گوش دهند. تمامی نکات کلیدی و گره‌گشا در این سی‌دی‌ها آموزش داده می‌شود.

در طی مدت این 14 سال، هرروز از مطالب جدید صحبت کرده‌ام و از زوایای مختلف موضوعات را برایتان روشن کرده‌ام.پیروی از قوانین کنگره ما را به موفقیت و پیشرفت می‌رساند و عدول از این قوانین ما را به نابودی و مشکلات متعدد می‌کشاند.حتی در قسمت ورزش کنگره؛ در قسمت‌های ورزشی باید از قوانین کنگره پیروی شود؛ باید با قوانین لژیونی اداره شود. گروه‌های ورزشی باید جهان‌بینی کار کنند.شورای ورزشی باید کلاس امورش جهان‌بینی داشته باشد؛ در فوتبال، تیراندازی باکمان و غیره.ورزشکاری که آموزش جهان‌بینی نبیند، با مرور زمان به انسانی غیراستاندارد تبدیل می‌شود؛ صحبت کردنش، ادب و نزاکتش، رفتار و اخلاقش تغییر می‌کند.

آموزش جهان‌بینی در تمامی رشته‌های ورزشی لازم است.آموزش جهان‌بینی، در تمامی قسمت‌ها لازم است؛ در لژیون مالی، گروه‌های ورزشی همسفران و غیره.تمامی مشکلات انسان، به علت عدم آگاهی و یا جهل و نادانی است.هر رفتار غلطی ، یک علت و یک عامل دارد و هیچ‌کس بدون علت دشمنی و یا کینه‌توزی و لجاجت نمی‌کند و اگر به دانایی برسد دیگر مشکلی نخواهد داشت.بیشتر مشکلات بین انسان‌ها، سوءتفاهم است و مشکل‌ها ریشه‌ای نیستند.

یک‌زمان در فکرت می‌خواهی حرفی را به زبان‌آوری ولی یک حرف دیگر بر زبان می‌آوری و طرف مقابل برداشتی دیگر می‌کند.تمامی این مشکلات به‌واسطه آموزش‌ها و سی‌دی‌های جهان‌بینی حل می‌شود.راهنماهایی که لجاجت می‌کنند و در لژیون‌هایشان از سی‌دی‌های جهان‌بینی استفاده نمی‌کنند، خیانت می‌کنند؛ به شاگردانشان خیانت می‌کنند.کنار گذاشتن مواد مخدر؛ یک قسمت از درمان است و تفکرات و جهان‌بینی باید تغییر کند و درست شود.

مسابقات فوتبال خیلی خوب برگزار شد و در آینده و در 30 آبان ماه، مسابقات کشتی در سطح کشور و در سالن بین‌المللی را خواهیم داشت.ما در حال اثرگذاری روی فرهنگ ورزش هستیم. ما روی ورزش تیراندازی باکمان اثر بسیار مثبتی گذاشته‌ایم. روی رشته ورزشی راگبی هم همین‌طور اثرگذار بوده‌ایم.تمامی ایجنت ها آماده باشند که بتوانیم در مسابقات کشتی سی آبان ماه، قدرتمند برگزار شود.

در مورد دستور جلسه‌ی هفتگی، همه‌ی شما اطلاعات کافی دارید و ما باید پیام رهایی و درمان اعتیاد را به همگان برسانیم.بااینکه 14 سال است که راه درمان اعتیاد را پیداکرده‌ایم، ولی هنوز بعضی‌ها باور نمی‌کنند. ما در کنگره 60 بیش از 10,000 نمونه داریم.در ادامه باید بازهم باید قوی و مقتدرانه کارکنیم. اگر به دیگر انسان‌ها کمک کنیم، خداوند قطعاً به ما کمک خواهد کرد. دریکی از سی‌دی‌ها گفتم که اگر ما یک بیسکویت را با هستی تقسیم کنیم، هستی، هر آنچه دارد را با ما تقسیم خواهد نمود.

در مسائل مالی هم همین‌طور است.

من آگاهی‌ام را با هستی به اشتراک گذاشتم و هستی آگاهی‌اش را با من به اشتراک گذاشت.برای راهنماها و در لژیون‌ها هم همین‌طور است؛ اگر راهنما آموزش و دانش‌هایش را با رهجوهایش به اشتراک بگذارد، خودش آموزش می‌بیند و آگاهی‌اش بالا می‌رود.یک رهجو باید برای حل شدن مشکلات و بدبختی‌هایش، سی دی گوش کند و جهان‌بینی آموزش بگیرد.یک راهنما در پیشگاه الله پیمان بسته است و باید به آن وفادار باشد و این پیمان عین قسم‌نامه‌ی پزشکان است.

دیده‌شده که یک شعبه در یک شهرستان دورافتاده از یک شعبه در تهران، بهتر کارکرده است و این به خاطر استفاده از متون و سی‌دی‌های جهان‌بینی است.کنگره امروز در حال انتقال پیام رهایی است؛ از طریق برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، مجلات و روزنامه‌های مختلف.

نگارنده: سید مهدی محمدی

منبع : کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .