English Version
English

تعادل؛ گفتگو با همسفر فاطمه

تعادل؛ گفتگو با همسفر فاطمه

 لطفا خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر محمد . مسافر من 12 سال تخریب داشته و آنتی ایکس مصرفیش تریاک و قرص بوده و به روش DST و با داروی اپیوم به مدت 14 ماه سفر کرده اند. رهایی هم 4 سال و 9 ماه  و 10 روز. راهنمای مسافرم جناب آقای محمد صداقت و راهنمای مهربانم سرکار خانم آرمیده.

چطور با کنگره 60 آشنا شدید؟

قبل از ازدواج در فیلم آواز دهل چیزهایی دیده بودم ولی آشنایی کاملم بعد از ازدواج بوده.

 

 

با توجه به اینکه شما بعد از رهایی مسافرتان با کنگره آشنا شدید، هدفتان از آمدن به کنگره چیست؟

برای دریافت آموزش های کنگره و بهتر زندگی کردن و رسیدن به تعادل

با توجه به اینکه مسافر شما از پیشکسوتان کنگره 60 هستند، چقدر آموزش های کنگره در زندگی شما تاثیر داشته است؟

مسلما خیلی زیاد. کسی که به کنگره می آید، خیلی طرز فکر و داناییش رشد می کند و در مورد خیلی از مسائل آموزش می گیرد. به خصوص مسافر من که چند سال بعد از رهایی، ازدواج کردند و در خیلی از موارد کمک حال من هستند و برای داشتن یک زندگی خوب، خیلی آموزش ها را به من منتقل کردند.

پیشنهاد شما برای کسانی که درگیر مسئله اعتیاد هستند و تا به حال درمان نشده اند، چیست؟

پیدا کردن راه درست و اصولی برای درمان اعتیادشان که این برای ما کنگره ای ها واضح است که بهترین راه روش درمان تدریجی DST است.

توصیه شما به همسفران چیست؟

من به عنوان یک همسفر باید این را بدانم که برای خودم به کنگره می آیم و همانطور که مسافرم آموزش می گیرد و اصلاح می شود، من هم نیز باید در مسیر آموزش قرار بگیرم تا سطح اطلاعات و آگاهیم و همینطور نگاه و دیدگاهم نزدیک به مسافرم باشد تا بتوانیم بهتر در کنار هم زندگی کنیم.

با توجه به اینکه شما ساکن مشهد نیستید و مجبورید برای آمدن به شعبه مسیر زیادی را بپیمایید، انگیزه شما برای آمدن چیست؟

خب علاقه ای که به کنگره دارم و اینکه مسافرم از خدمت کردن لذت می برند و وقتی ایشان می آمدند، من هم کم کم علاقه مند شدم و اینکه پیمودن این مسیر سخت است، ولی ما با لذت و به عشق اینکه قرار است 2 ساعت دیگر بین اعضای کنگره باشیم، این مسیر را طی می کنیم.

 

 

نظر شما در مورد اعتیاد  و متد DST چیست؟

اعتیاد یک بیماری است و افراد مصرف کننده سیستم x خودشان را تخریب کرده اند و کنگره با روش تدریجی همانطور که مصزف کنندگان به مرور تخریب به خودشان وارد کرده اند، به مرور هم سیستم x را درست می کند تا دوباره فعال شود.

حس خودتان را در مورد کلمات زیر بیان کنید؟

حال خوش : حال خوش چیزی است که همه انسان ها به آن نیاز دارند. ما می توانیم در همه حال، حال خوش را تجربه کنیم. حال خوش مختص یک مکان و یک زمان نیست. انسان ها می توانند با رفتار خودشان حال خوش را برای خود فراهم کنند.

کنگره 60 : بهترین مکان برای به دست آوردن ابزارهای رسیدن به حال خوش ،تعادل و آرامش

وادی های کنگره : یکی از همان ابزارهایی که راه رسیدن به تعادل و حال خوش را برای ما هموار کرده است و یک پل ارتباطی است برای آموزش دیدن و کاربردی کردن آن ها در زندگی.

همسفر خوب : کسی که بتواند هم برای خودش کمک باشد و هم برای مسافرش و میتوان گفت نیاز یک مسافر برای بهتر سفر کردن.

آرامش : لازمه زندگی داشتن آرامش است. وقتی آرامش داشته باشیم می توانیم بهترین انسان برای خودمان و اطرافمان باشیم. ولی نداشتنش خیلی چیزها را تغییر می دهد.

خدمت : داخل کنگره خدمت باید باشد. نباید من همسفر کنار بشینم وهیچ گونه کاری نکنم و وارد بازی نشوم. باید خدمت بکنم، چون خیلی از آموزش ها را با انجام دادن خدمت بدست می آوریم.

 کدام یک از وادی های کنگره روی شما تاثیر خاصی گذاشته است؟

وادی هشتم با حرکت راه نمایان می شود. البته همه وادی ها تاثیر گذارند و باید آن ها را فرا بگیریم تا بتوانیم به وادی چهاردهم برسیم که همان عشق و محبت است.

 یک آرزو :

آرزوی من، پدر من مصرف کننده هستند و من از زمانی که با کنگره آشنا شده ام، آرزویم بوده که یک روزی برای رهایی پدرم به تهران بروم و اشک شوق بریزم.

 

 

منبع کنگره60: وبلاگ نمایندگی مشهد

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .