English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

از روزی که وب‌سایت شما آغاز بکار کرد تا امروز پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است و من فکر می‌کنم وب‌سایت شما به‌تنهایی یک تاریخ اعتیاد و گنجینه‌ای علمی ارزشمند از امریکا و گوشه‌کنار جهان می‌باشد و من اطمینان دارم در آینده نزدیکی سایت شما یکی از معتبرترین سایت‌های تخصصی امریکا خواهد بود؛ بنابراین اضافه کردن گالری عکس فکر بسیار خردمندانه‌ای است و من با تمام وجودم در کنار شما برای هرگونه همکاری آمادگی کامل دارم. چون این حرکت می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

بیل عزیز، یکی از بزرگان ما می‌گوید هرگز نمیرد کسی که زنده شد دلش به عشق

بنابراین چون عشق به خالق و عشق به انسان و عشق به هستی در دل ما جوانه‌زده و ریشه دوانده است. مرگی برای ما وجود ندارد. برای من مرگ مانندان است که از یک شهر بخواهم به شهر دیگری سفر کنم، چون اطمینان دارم اگر در این جهان بخوابم در جهان دیگری بیدار خواهم شد و این کاری است که هر شب در هنگام خواب ما آن را انجام می‌دهیم ولی بنا به دلایلی در حافظه ما نمی‌ماند. به‌هرحال ما روزبه‌روز پخته می‌شویم و یا مثل میوه‌ای هستیم بر شاخه درخت که روزبه‌روز رسیده‌تر می‌شود و موقعی که رسید، از شاخه جدا می‌شود و می‌توانند هزاران سیب از آن سیب به وجود آید؛ بنابراین ما پیر نمی‌شویم، بلکه باتجربه و پخته‌تر می‌شویم.

در ضمن مگر ما چند سال داریم، یادم می‌آید رئیس‌جمهوری مصر 85 سال سن داشت و حاضر نبود ریاست جمهوری را به کسی دیگری بدهد و یا فلان رئیس‌جمهوری افریقا که 80 سال داشت در حال تدارک برای ازدواج با همسر پنجمش بود؛ بنابراین من فکر می‌کنم هنوز زود است که فکر کنیم که داریم پیر می‌شویم.

در مورد پرورش مدیران ارشد پرسیده بودید، من از روزی که کنگره را به وجود آوردم در فکر پرورش مدیران ارشد بودم و 14 دیدبان کنگره 60 که هیئت‌مدیره کنگره هستند. همان مدیران ارشد هستند که در طول 15 سال گذشته آموزش‌دیده‌اند و پرورش پیداکرده‌اند و همین‌طور مرزبانان و راهنمایان نیز، همان مدیران میانی هستند که تاکنون بیش از هزار نفر را آموزش داده‌ایم. به‌هرحال کنگره دائماً در حال پرورش مربی و استاد و مدیران ارشد و مدیران میانی می‌باشد.

یکی از بزرگان ما می‌گفت، اگر می‌خواهی یک‌ساله به نتیجه برسی گندم، چغندر، ذرت، لوبیا، گوجه، ... بکار و اگر می‌خواهی ده‌ساله به نتیجه برسی درختانی مثل گردو، سیب ... بکار و اگر می‌خواهی صدساله به نتیجه برسی انسان پرورش بده!

بله دوست من پرورش انسان از همه کاری سخت‌تر است و اگر از هر ده‌نفری که ما پرورش می‌دهیم، فقط دو نفر آنها به نتیجه برسند، گوئی ما صد در صد موفق بوده‌ایم؛ بنابراین شما نیز در این کار بسیار موفق بوده‌اید. در ضمن جوانه زدن گیاه تماشا دارد و لذت‌بخش‌ترین کاری در جهان جستجو در جهان علم می‌باشد.

گفتید فرزندان!

به اعتقاد من، ما در جهان دو گونه فرزند و یا فامیل دارم، گروه اول گروهی هستند که با ما پیوند خونی دارند و یا پیوند فامیلی از طریق ازدواج.

گروه دوم: گروهی هستند که با ما پیوند روحی و یا عاطفی دارند. مثل من و شما، شما و شاگردان و دوستان و همکاران خوبتان و یا من با اعضاء کنگره 60 و یا مثل.

پیوندی که تمامی اعضای لژیون ویلیام وایت سیگار با شما دارند، به نظر من این پیوند قوی‌ترین و محکم‌ترین پیوند در جهان می‌باشد و همیشه جاودان است.

به اعتقاد من ممکن است پیوندهای خونی و یا فامیلی در این جهان و یا جهان پس از مرگ از بین بروند، ولی هرگز پیوندهای روحی و عاطفی و عشقی از بین نخواهند رفت و همیشه جاودان باقی می‌مانند.

بنابراین همه ما اعضای یک خانواده هستیم و فرزندان من فرزندان شما نیز هستند و پیوند محبت ما از هر زنجیر و ریسمانی قوی‌تر است، زیرا خداوند، حافظ و نگهدار این پیوند می‌باشد.

امیدوارم در عروسی فرزندتان تروی خوش باشید، سلام مرا به همه برسانید.
 

 

منبع کنگره60

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .