English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی نیک آباد؛ تولد پنجمین سال رهایی آقای صادق رضوانی

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی  نیک آباد؛ تولد پنجمین سال رهایی آقای صادق رضوانی

روز جمعه بیست و یکم شهریورماه 93 چهاردهمین جلسه از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی نیک‌آباد به نگهبانی مسافر حسن، دبیری مسافر علی و استادی مسافر  احمد حکیمی با دستور جلسه وادی چهاردهم و تأثیر آن روی منو تولد پنجمین سال آزادی ایجنت محترم شعبه و بستن پیمان ایجنت آقای صادق رضوانی رأس ساعت 17:00 آغاز بکار نمود.

 

 

 

در ارتباط با وادی چهاردهم واقعاً صحبت کردن بسیار سخت است و هر کس بخواهد چیزی را که در درونش است را بیان کند باید در ابتدا در درونش یک جوششی اتفاق بیفتد و آن موقع است که دیگر این جوشش اجازه صحبت کردن نمی‌دهد. به‌هرحال من از دور به این وادی یک نگاهی می‌اندازم که بتوانم موضوع را مطرح بکنم.

شاید فکر کنیم که در کنگره وادی‌هایی که مطرح می‌شود برای فردی که تازه‌وارد است و یا 2-3 ماهی از سفرش می‌گذرد قابل‌درک نباشد و شخص متوجه نمی‌شود و شاید به‌واقع متوجه هم نشود ولی درواقع در صور پنهان یک اتفاقی می‌افتد که آن را با یک مثال بیرونی مطرح می‌کنم.

 

 

در نظر بگیرید که یک فردی یک مبدأ و مقصدی را تعیین می‌کند که این مبدأ و مقصد از 14 آبادی یا شهر می‌گذرد و طی یک‌زمان مشخصی هم باید این مسیر را طی کند، به خاطر این زمان محدود، مسافر نمی توانداین آبادی‌ها را از تمامی زوایا بررسی کند و تنها به این مدت‌زمان خودش بسنده می‌کند و بعد از گذشت زمان به شهر، آبادی و یا وادی بعد می‌رود و در شهر بعدی هم همین‌طور اما در همین مدت‌زمان کم، یک برداشتی داریم و یک شناخت سطحی پیدا می‌کنیم که جزء اطلاعات، دانایی و آگاهی ما می‌شود.

وادی چهاردهم یعنی آقای صادق رضوانی که چندین سال در شعبه اصفهان خدمت کرد و بعد دامنه این خدمت باعث شد شعبه نیک‌آباد را تأسیس نمایند.

اساس هستی بر پایه امواج محبت و عشق استوار است و اگر این امواج نباشد هیچ‌چیزی همدیگر را جذب نمی‌کند و انسجامی ندارد.

 

 

مثلث عشق را در وادی چهاردهم آقای مهندس مطرح کردند، سهروردی می‌گوید که: اگر در موضوعی شناخت و معرفت عمیق پیدا کنیم در ما محبت جوانه می‌زند و وقتی در آن مسیر جلوتر برویم عشق خودش را نشان می‌دهد. مثلثی هم که در وادی 14 مطرح‌شده: انسان‌ها بیداد می‌کند و ضلع جاذبه خیلی کشیده‌تر از اضلاع دیگر است.

جاذبه یعنی کشش، اگر خوب نگاه کنیم چرا همه‌چیز را ازنظر ظاهر خوب و زیبا درست می‌کنند؟ به خاطر اینکه از طریق حس بینایی، ما را جذب می‌کنند. درواقع هر چیزی را که نگاه کنیم یک میدان مغناطیسی دارد و هرچقدر این میدان گسترده باشد، جذب بیشتری دارد آن‌هم از جنس خودش مثل یک ماشین که خیلی جاذبه دارد اما برای یک ماشین باز! آیا پول، مواد مخدر و ... جاذبه و میدان مغناطیسی ندارند؟

سایه یعنی یک‌چیزی، چه در درون و چه در بیرون ما، صاحب یک موجودیتی باشد چه در ذهن بتوانیم تصور کنیم و چه در بیرون بتوانیم ببینیم این سایه است.

 

 

 

 

 

 

منبع کنگره60: نمایندگی نیک آباد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .