English Version
English

پادشاه شهر وجودی؛ نوشته ای از مسافر مهران نیک سیر

 پادشاه شهر وجودی؛ نوشته ای از مسافر مهران نیک سیر


این دستور جلسه برای یک مسافر سفر اول یا دوم یکی از مهم‌ترین دستور جلسات سالیانه است که باید کاملاً به اهمیت آن پی ببرد؛ زیرا مهم‌ترین کاری که یک مسافر برای درمان و تعادل هرچه بیشتر خود باید انجام بدهد راه‌اندازی و به تعادل رساندن هر چه بیشتر این سیستم می‌باشد.
این سیستم به‌قدری اهمیت دارد که یک مسافری که به‌درستی سفر می‌کند هم در سفر اول بیشتر از طریق باشیم و هم در سفر دوم بیشتر از طریق بی‌سیم برای به تعادل رساندن هر چه بیشتر آن تلاش می‌کند.
در صور آشکار انسان پادشاه شهر وجودیش مغز و در صور پنهان فرمانروای اصلی انسان عقل می‌باشد که یک مصرف‌کننده در اثر استفاده مکرر از ماده مخدر در هر دو اختلال به وجود آورده و آنها را از تعادل خارج کرده است. در قسمت جسم برای اینکه انسان به‌خوبی و در تعادل زندگی کند یکسری فرمان‌ها و اطلاعاتی از طریق مغز و غده‌های درون‌ریز و برون‌ریز صادر می‌شود که توسط مواد شبه افیونی و هورمون‌ها به تمام اعضاء انتقال داده می‌شود تا آن عضو کار خود را به‌درستی انجام بدهد (سیستم ایکس مجموعه ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها یا مواد شبه افیونی در دستگاه عصبی مرکزی و محیطی و نیز غدد درون‌ریز و برون‌ریز بدن می‌باشد)
زمانی که فرد درگیر و اسیر یک نوع ماده مخدر می‌شود در این فرمان‌ها اختلال به وجود می‌آورد و این فرمان‌ها و اطلاعات یا ناقص است یا اصلا به عضو موردنظر نمی‌رسد. به‌عنوان‌مثال برای هضم غذا فرمان ترشح اسید صادر می‌شود که اگر این سیستم حیاتی با مشکل مواجه باشد یا کم یا زیاد ترشح می‌شود و عملیات هضم غذا به‌درستی انجام نمی‌پذیرد یا در مسائل جنسی یا خواب‌وبیداری و هزاران فعالیتی که باید انجام بپذیرد.
در صور پنهان نیز در اثر مصرف مواد و عدم تعادل در سیستم ایکس، انسان درگیر یکسری افکار منفی و افیونی و احساسات منفی می‌شود که به‌نوعی از فرمانده اصلی یعنی عقل دور می‌شود و به همین دلیل فرامین عقل را به‌درستی نمی‌تواند اجرا کند و او را در مسیر زندگی خود دچار بی‌تعادلی می‌کند و آرامش از او سلب می‌گردد.

در سفر اول به دنبال به تعادل رساندن این سیستم بانظم و انضباط در مصرف داروی OT و در کنار آن با آموزش‌های لازم و کسب آگاهی همزمان هم‌روی پادشاه جسم یعنی همان مغز و سیستم ایکس و کارکرد آن و هم برای هر چه نزدیک‌تر شدن به‌فرمان عقل، فرمانروای اصلی انسان کار می‌کنیم.
در سفر دوم با کسب دانایی بیشتر و کاربردی کردن آنها در زندگی خود در کنار ورزش مناسب و تغذیه مناسب و خدمت کردن و دوری جستن از ضد ارزش‌ها و پرداختن به ارزش‌ها به دنبال به تعادل رساندن هر چه بیشتر این سیستم که یکی از شگفتی‌های خلقت انسان هست می‌پردازیم.
همان‌طوری که استاد امین فرموده‌اند فرمان کارکرد سیستم خمر بدن انسان در دست خداوند و بر اساس عملکرد خود انسان است.
به امید اینکه هرکدام از ما به اهمیت و اثرات کار بزرگ بنیان کنگره آقای مهندس دژاکام پی ببریم که چه کشف بزرگی را به جامعه بشریت ارائه کرده‌اند.

نویسنده مسافر مهران نیک سیر

منبع کنگره60: وبلاگ مسافر مهران نیک سیر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .