English Version
English

در پی کسب جایگاهها باشید !

در پی کسب جایگاهها باشید !

 

  •  سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام آزاده هستم همسفر رضا، مسافرم بیش از 10 سال مصرف آنتی ایکس تریاک را داشت. مدت سفر اول 14 ماه و 15 روز، روش درمانDST ، داروی درمان شربتOT، راهنمای مسافرم جناب آقای قاسم حافظی و راهنمای خودم سرکار خانم مریم. مدت رهایی 10 روز

  •  سفر اول شما چطور بود؟

با اینکه در سفر اول آموزش‌های زیادی گرفتم اما تازه متوجه شدم که هیچ نمی‌دانم؛ مانند کودک پنج یا شش ساله‌ای که تازه متوجه جهان اطراف خود می‌شود. حالا آرام‌آرام یک چیزهای متفاوتی را از زندگی و اطراف و طبیعت خود متوجه می شوم.

  •  آیا در زندگی‌تان به آخر خط رسیده بودید؟

آخر خط نه به آن صورت، ولی بعضی وقت‌ها خیلی احساس ناامیدی می‌کردم، با اینکه خیلی در مضیقه نبودم البته یکسری کاستی‌ها و یک سری سختی‌ها در زندگی بود که آن‌ها را تحمل می‌کردیم. اما اینکه به همسرم به چشم یک مصرف‌کننده نگاه می‌کردند برایم خیلی عذاب‌آور بود.

  • آیا الآن به آن فرق نگاه رسیده‌اید؟

بله صد در صد، حتی در درون خودم، وقتی اسم یک مصرف‌کننده از معتاد به یک مسافر تغییر کرد خیلی برایم جای امید بود.

  •  ره توشه شما برای سفر دوم چیست؟

من قبلاً صبر را با تحمل اشتباه گرفته بودم، در کنگره یاد گرفتم که: در صبر نباید بی‌صبری کرد. در ابتدای سفر خیلی به مسافرم فکر می‌کردم، در ادامه متوجه شدم که من برای حال خوش خودم به کنگره می‌آیم. این‌ها را در سفر اول یاد گرفتم و سعی می کنم در سفر دوم آن آرامش نسبی که باید بدست بیاورم و آموزش‌های کنگره را برای خودم کاربردی کنم و به خاطر خودم زندگی کنم و با دیگران طوری رفتار کنم که در درجه اول چه از لحاظ وجدانی و چه از لحاظ ظاهری به خودم آسیب نرسد.

  • لحظه ای که گل رهایی را از دستان پرمهر جناب مهندس دریافت کردید چه حسی داشتید؟

خیلی حس قشنگی است، انشاالله قسمت همه بشود. قبل از بالا رفتن صدای تپش قلبم را حس می‌کردم، اما وقتی بالا رفتم و دانستم که این لحظه، لحظه ی رهاییست، سرشار از انرژی شدم و در آن لحظه هیچ چیز از خدا نمی خواستم. آن لحظه واقعا لحظه امیدواری بود.

  •  نظرتان در مورد خدمت در کنگره چیست آیا تصویری در ذهن دارید؟

لحظه ای که انسان در حال خدمت است نیروهای منفی از او فاصله می گیرند و حال خوشی در او ایجاد می‌شود؛ چون به هر حال کسی که فقط تماشاچی باشد، افکار حاشیه ای به سراغش می آیند و او را در گیر می کنند. استاد امین می گویند: در کنگره نباید اینطور باشد که فقط در پی کسب جایگاهها باشید، خوب است که تصویرش را بسازیم ولی اینکه تنها برای کسب جایگاهها در سفر دوم در کنگره بمانیم درست نیست. من خدمت را خیلی دوست دارم و تصویر جایگاه مرزبانی و در ادامه کمک راهنمایی را در ذهن دارم.

  •  آموزش‌های کنگره 60 چه تاثیری در سفر شما داشت؟

آموزش‌هایی که در کنگره بود واقعا در سفر خیلی کمکم کرد. من با ناامیدی کامل وارد کنگره شدم، کنگره راهی ست که انسان را به سوی امیدواری سوق می دهد و هر چه  نا امیدی و ترس و اضطراب که در زندگی ام بود را فراموش کردم و فقط تلاش می‌کردم به آن آرامش و تعادل لازم برسم.

  •  تاثیر راهنما و لژیون در سفر شما چگونه بود؟

اینکه می گویند سرت را با سر راهنما عوض کن یعنی اینکه هر کاری می خواهید انجام دهید خود سرانه نباشد و حتما با راهنما مشاوره داشته باشید. خوب من هم هر جایی که کم می آوردم از راهنمای عزیزم مشاوره می گرفتم و مشکلاتم را حل می‌کردم و همین طور با شنیدن مشارکت‌های اعضای لژیون یکسری مشکلاتم به صورت خودجوش حل می‌شود.

  •  آیا صحبتی هست که دوست داشته باشید بیان کنید؟

حس رهایی، حس خیلی خوبی است و امیدوارم همه سفر اولی‌ها آن را تجربه کنند و از خدا می‌خواهم که هر مصرف‌کننده‌ای هر جای دنیا هست راه کنگره را پیدا کند و به رهایی برسد.

تهیه گزارش:همسفر عاطفه
لژیون:خانم مرضیه یحیائی
مورخ:93/6/1
منبع : نمایندگی سمنان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .