English Version
English

مراسم تقدیر از مرزبانان و ایجنت نمایندگی هیدج

مراسم تقدیر از مرزبانان و ایجنت نمایندگی هیدج

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پنجشنبه 93/6/6 کارگاه آموزشی عمومی مسافران و همسفران در کنگره 60 نمایندگی هیدج با نگهبانی آقا رمضان و دبیری آقا مهدی و استادی آقای علی خدامی با دستور جلسه ی هفته ی ایجنت و مرزبان رأس ساعت 17 شروع بکار نمود .

 

خلاصه سخنان استاد : 

استاد در آغاز جلسه نکاتی را گوشزد فرمودند با این مضمون که لژیون خدمتگذار باید قبل و بعد از جلسه حضور داشته باشند و تمامی امور مربوط به برگزاری جلسه به عهده ی لژیون خدمتگزار میباشد و این موضوع باید در شعبه جا بیافتد .

در ضمن از این پس افرادی که کمک ها مالی به حساب زمین کنگره 60 می کنند بصورت کتبی و در قالب یک نامه تقدیر می شود و کسانی که مبلغ بالای 500 هزار تومان کمک می کنند بصورت لوح از آنها تقدیر بعمل خواهد آمد .

 

 

کلمه ی ایجنت در زبان انگلیسی به معنی مأمور یا نماینده می باشد و استفاده از کلمه ی ایجنت یا لژیون که انگلیسی می باشد بدلیل رویکرد جهانی کنگره 60 میباشد . قسمت بعدی که در اداره امور کنگره 60 نقش مهمی دارد لژیون مرزبانی است که متشکل از هفت نفر عضو در حالت عادی (5 نفر آقا و 2 نفر خانم ) که بصورت رأی مستقیم اعضا بمدت یکسال انتخاب می شوند و در واقع مجری قوانین کنگره 60 در شعبه هستند و نشان آنها شال زرد می باشد و شال ایجنت کِرم رنگ می باشد.

اهمیت این دستور جلسه از این جهت است که ما بدانیم در کنگره 60 همه قسمت ها مسئول خاص خود را دارد و ما از طریق عملکرد ایجنت و مرزبانان میتوانیم بفهمیم که یک شعبه آیا در حال پیشرفت است یا پس رفت.

در آخر استاد هفته ایجنت و مرزبان را به تمامی ایجنت های کنگره 60 و مرزبانان تبریک گفتند و آرزوی سر افرازی در پایان دوره خدمتشان را داشتند.

در ضمن این هفته مخصوص تقدیر از مرزبانان و ایجنت شعبه می باشد.

و در ادامه دوستانی که دیروز گل رهایی از مهندس دریافت نموده بودند معرفی شدند .

 

 

و همینطور دو تن از عزیزانی که به رهایی از سیگار رسیدند اعلام سفر کردند .

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .