English Version
English

گپی با مسافر داوود / ورزشبان باستانی

گپی با مسافر داوود / ورزشبان باستانی

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

 

داوود هستم یک مسافر،24 سال تخریب شیشه و تریاک،طول سفر اول 14 ماه،رهایی 11 ماه به کمک راهنمایی استاد عزیزم آقای جباری،رشته ورزشی باستانی

 

نظرتان در مورد خدمت چیست؟

 

اوایل سفر اول تا دو،سه ماه که هنوز درست نمی‌دانستم که کجا آمده‌ام، آموزش‌ها هم در ذهن من نمیگنجید اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که به کمک خدمت میتوانم بعضی از آموزش‌ها را راحت‌تر بگیرم و کاربردی کنم. خدمتم را در آبدارخانه شروع کردم اولین بار که چای را برای بچه‌ها آوردم حس خیلی خوبی به من دست داد و همین باعث علاقه بیشترم به خدمت در کنگره شد. و اولین ماه رمضانی که در کنگره بودم را با خدمت آشپزی را گرفتم و تا به حال کار کردن بدون دستمزد و بلاعوض را تجربه نکرده بودم. و در سفر دوم احتیاج به خدمت را بیشتر حس کردم اما باید به سفر اولی‌های مشتاق هم نوبت داده می‌شد چون در کنگره بنا بر فرمایش آقای مهندس باید خدمت را چرخاند تا به همه برسد اما باید این خلأ را پر می‌کردم که با کمک راهنما و راهنمایی‌شان ورزش را شروع کردم.

 

پارک طالقانی.باستانی.22/2/91

پارک طالقانی.باستانی.22/2/91

نظرتان در مورد پارک طالقانی چیست؟

 

همان طور که گفتم در سفر دوم احتیاج به خدمت تنها نداشتم بلکه باید ورزش هم می‌کردم و این میسر نشد به جز در پارک طالقانی. بعد از این که به پارک رفتم دیدم که خوشبختانه رشته ورزش من همان ورزش باستانی در آنجا هست و رونق خوبی هم دارد بنا به تشخیص آقای مهندس یک خدمت هم گرفتم برای آموزش دیگران و خیلی خوشحالم که می‌توانم کمکی به کنگره بکنم و اندک دانشی را که در این مقوله دارم در اختیار دیگران قرار دهم. و من فکر می‌کنم اگر هر مسافری چه سفر اول چه سفر دوم پارک برود قطعاً چیزهای زیادی برداشت می‌کند و مهم‌تر از همه حضور مهندس در آنجاست. پارک یک اردو است که هم در آنجا آموزش هست هم ورزش که در نهایت حال خوش را برای ما به ارمغان می‌آورد.

 

آیا ورزش به شما کمکی کرده؟

 

ورزش یکی از ارکانی است که در درمان نقش مهمی دارد اما وقت و زمان خودش را دارد مثلاً برای یک سفر اولی تا شش ماه توصیه نمی‌شود و بعد از آن می‌تواند با پیاده‌روی شروع کند که آن هم قوانین خاص خودش را دارد که در جزوه ورزش ذکرشده. ورزش در کنگره با بیرون تفاوت دارد از این جهت که اینجا ورزش می‌کنیم برای بهتر کار کردن سیستم ایکس و رسیدن به حال خوش، درست ورزش کردن از برد و باخت مهم‌تر است و خدا را شکر با این روش معمولاً برد نصیب ما می‌شود که این را در پرونده ورزش کنگره می‌توان دید.

 

در مورد راهنما بگویید؟

 

نمی‌توان توصیف کرد ،زمانی که وارد لژیون شدم ایشان من را بیشتر از آنچه بودم قبول کرد به اوضاع و حال من کاری نداشت و مداوم محبتش را متوجه من می‌کرد. اگر راهنما را واقعاً با حس انتخاب کنیم مشکلات ما بسیار آسان می‌شود.

 

حرف آخر!

 

اینکه مهندس در شعبه حضور فیزیکی ندارد را نبینیم فکر کنیم که همیشه در بین ما حضور دارند و به احترام ایشان حرمت‌ها را رعایت کنیم!! در آخر هم از مهندس و خانواده کنگره 60 و راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم.

 

با احترام مسافر سامان

منبع:وبلاگ لژيون آقاي جباري

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .