English Version
English

سلام OT

سلام OT


می خواستم سلامی به شربت OT داده باشم ، آخه این عادت همیشگی من است . خدا وکیلی هر موقع  می خواهم وعده شربتم را بخورم یک سلامی بهش می دهم و یک کمی با هم حرف می زنیم . خیلی خوب حرف همدیگرو می فهمیم . بهش میگم ای داروی درمانم ! ای دوای همه ی دردهای ظاهر و باطنم ! تو هم داروی درمان من هستی و هم داروی همه ی بیماری هایی که  در سیستم ایکس من هستند و من از آنها بی خبرم .

از تو که  همراه منی تا به سیستم ایکسم کمک کنی تا به صورت خدادادی راه اندازی شوند ممنونم . خیلی اوقات معطل می مانم که چطور وچگونه و با کدامین کلمات از گلچین حروف برایت جمله ای بعنوان  سپاس و تشکر بسازم تا بتوانم با آن جمله قدر دان تو باشم . داشتم این را می گفتم که تو درمان دردهای ظاهر و باطن من هستی ، از اینکه در این سفر مرا همراهی می کنی سپاسگزارم . سفری که با تو لحظه به لحظه به رهایی نزدیک می شوم .

 

 

رهایی ، آه خدای من ! چه کلمه ی زیبایی . واقعاً که در این کلمه ی به این کوچکی چه دنیای بزرگی نهفته است . دنیایی پر از آرامش ، دنیایی پر از آسایش ، دنیایی پر از زندگی و زندگی به معنای واقعی . آخه قبل از اینکه با تو آشنا شوم دنیای خوبی نداشتم . اصلاً راه و روش زندگی کردن را بلد نبودم . از وقتی که تو بعنوان دارو جایگزین مصرف مواد من شدی یک حال و روز عجیبی دارم ، آخه تو درمانگری و نجات دهنده ولی مواد ویرانگر و نابود کننده است . تو رها کننده هستی و مواد اسیر کننده ، تو ...

OT جان ! با طعم و مزه تلخی که داری طعم مزه ی شیرین زندگی را روز به روز با کامم آشنا می کنی و من لحظه به لحظه شادکامی و شیرینی زندگی را در کنار تو احساس می کنم و از این بابت سر زنده و سرحالم .  OTجان ! درسته که من حدوداً یازده ماه با تو همسفرم ولی این را بدان که تا آخر عمرم هروقت که بخواهم اعلام سفر کنم حتماً یادی از تو خواهم کرد و تو را بعنوان داروی درمانم به همه معرفی خواهم کرد تا همه بدانند که تو دوای هر دردی مخصوصاً دوای درمان اعتیادم . همان اعتیادی که همه ی دنیا توی درمانش مانده اند .

از خدا می خواهم که انشاء ا... همه ی اسیران دربند اعتیاد جهان هرچه زودتر با تو آشنا شوند تا نجات پیدا کنند و به رهایی برسند . OT جان ! می خواستم از همه کسانی که در پروژه تولید تو زحمت می کشند تشکر کنم . می خواستم یک خدا قوت به همه این عزیزان گفته باشم . می خواستم بهشون بگم که توی همه مراحل زندگی پیروز و سربلند و شاد باشید . دیگه بیشتر از این وقتت را نمی گیرم . خیلی خوشحالم که روزی سه وعده با تو هم صحبت می شوم : 8 صبح  ، 2 بعدازظهر ، 9 شب .

مسافر کاوه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .