English Version
English

گزارش لژیون ویلیام ال وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار( مهندس )

گزارش لژیون ویلیام ال وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار( مهندس )

سومین جلسه از دور پنجم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی و استادی مهندس و دبیری مسافر کامران رک صبح جمعه 93/1/29 با دستور جلسه وادی هشتم وتاثیر آن روی من و تولد اولین سال رهایی مسافر مجتبی حنفی راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید

 

مهندس :

با حرکت راه نمایان می‌شود این وادی بسیار کلیدی می‌باشد ، می‌خواهد بگوید کارها مشکل نیست ، مشکل‌ترین قسمت شروعان کار می‌باشد ، مثل اعتیاد که برای قطع بسیار مشکل داشتیم اما زمانی که شروع کردیم ، راه را پیدا کردیم و حرکت کردیم مشکل حل شد ، البته با حرکت اشتباه راه نمایان نمی‌شود ، حرکت درست راه را نمایان می‌کند ، ما مواد را قطع می‌کردیم اما مشکل بود و حل نمی‌شد ، با حرکت راه نمایان می‌شود یعنی وادی هفت را پشت سر گذاشته‌ایم ، بدانیم که رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دوم آنچه برداشت می‌نماییم ، به این صورت راه نمایان می‌شود.

اگر شما بدون آذوقه و غذا به کویر لوت بروی کجا راه نمایان می‌شود ؟ سر از مسخ در می‌آوری ، زمانی با حرکت راه نمایان می‌شود که هفت وادی را پشت سر گذاشته باشیم و با یا علی کار و حرکت را شروع نماییم ، برای سیگار هم به همین صورت می‌باشد ، زمانی که حرکت را انجام دادیم ذره‌ذره راه نمایان شد.

ما نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم که هیچ خطری نداشته باشد ، همیشه کارها ریسک دارد ، هیچ کاری وجود ندارد که ریسک نداشته باشد ، برای چه همه کارها ریسک دارد ؟ چون ما بر روی یک سنگ بزرگی به نام کره زمین در حل زندگی هستیم که در هوا معلق است ، در زیر پای ما پر است از مواد گداخته ، پر است از گسل ، همه این‌ها ریسک است ، تمام زندگی ما ریسک می‌باشد .

اگر از دور به خود و زندگی خود نگاه کنیم می‌ترسم از این زندگی خود ، شما پول را در بانکم گذاری ریسک دارد ، ممکن است زلزله بیاید ، آتش‌سوزی شود و تمام مدارک از بین برود ، پس کاری بدون ریسک نداریم ؛ همیشه کارها ریسک دارد. در واقع ما حرکت می‌کنیم و ریسک را هم می‌پذیریم ، هرچه بیشتر تفکر کرده باشیم ریسک کار کم تر است ، اما با توقف هیچ مشکلی حل نخواهد شد .

مسئله سیگار است ؟ آن را شروع کنید ، ذره‌ذره راه نمایان می‌شود ، ما نمی‌خواهیم از ساختمانی پایین بپریم ، می‌خواهیم از پله پایین بیاییم ، من از نظر سیگار هیچ مشکلی ندارم و یادم رفته روزی سیگار می‌کشیدم.

آمریکا قرعه‌کشی دارد به نام لا تاری که در آن به افرادی که برنده می‌شوند ، گرین کارت آمریکا را می‌دهند ؛ لا تاری مرگ در اثر سیگار 1700000 میلیون قربانی می‌گیرد ، با ورود به لژیون ویلیام اسم خود را از لا تاری مرگ در آورید

مجتبی :

برای خروج از انفرادی که خود به وجود آوردیم این است که ایمان داشته باشیم به رحمت خداوند ، این در حالت کلی است ، اما این می‌تواند در مراتب پایین تر راهنما و بزرگان ما باشد ، من سر یک مسئله وارد انفرادی شدم و همین جا از شما عذرخواهی می‌کنم که آن لحظه ایمان نداشتم.

استارت درمان سیگار من از مرزبانی شروع شد ، پسرم هم داشت کم‌کم بزرگ می‌شد و من می‌دیدم که به تقلید از من ، مداد بر لب می‌گذارد و کام می‌گیرد یا ته سیگار می‌کشد ، من سیگار را سانت سانت کم کردم و به یک سانت رسیدم ، اما ما بستن نمایندگی انقلاب من دوباره شروع به مصرف کردم و سیگار کشیدم.

آنجا هم من خواست درمان سیگار را داشتم اما خواست من بدون تفکر بود ، تا اینکه آقای مهندس شروع به حرکت کرد ، بیماری ایشان هم برای ما سبب خیر شد و راه درمان سیگار پیدا شد ، من خواست درمان سیگار را داشتم و با این حرکت از طرف مهندس خیالم راحت شد و چون آسیب بسیاری از نظر مادی و جسمی و شخصیتی دیده بودم ، حرکت را شروع کردم .عقیده من این است که هر کاری را می‌خواهی انجام دهی آن را بر روی کفه ترازو قرار بده ، مصرف سیگار برای من نمی‌ارزید ، پس باید آن را درمان کنم. مسئله درمان توسط مهندس انجام شد ، این کار باعث برطرف شدن مشکل خواب و کسل بودن من در طول روز بود ، مسئله مادی برای من حل شد ، از نظر جسمی مشکلاتم کمتر شد. جالب است پسرم از مسئله درمان سیگار من خوشحال شد و در حال حاضر می‌تواند از من الگوی خوبی بگیرد ، از مهندس و آقای ویلیام و دکتر آرش تشکر می‌کنم .

با احترام کامران رک

منبع وبلاگ درمان اعتیاد به مصرف سیگار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .