English Version
English

گزارش اولین کارگاه آموزشی نمایندگی تبریز

گزارش اولین کارگاه آموزشی نمایندگی تبریز

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروزآغاز به کار کنگره 60 نمایندگی تبریز هست من لازم میدانم که با تمام وجودم تبریک بگم به بچه هایی که همت کردن و سالها هزاران کیلومترآمدند و رفتند بین هیدج و تبریز و  توانستند بهدرمان برسند و بعد در امتحانات کمک راهنمایی شرکت بکنند و قبول بشوند و این همت و حس در درونشان ایجاد بشود که اقدام کنند برای راه اندازی کنگره 60 در تبریز به هر حال در کنگره ما یاد گرفتیم که کارهای بزرگ انجام شدنی هست ولی به تدریج، باید زمانش فرا برسد و یک همت عالی هم در این قضیه باد وجود داشته باشد که خوب خوشبختانه این ها همه وجود داشت من امروز خیلی خوشحالم و خیلی حس خوبی دارم که در اولین جلسه نمایندگی تبریز حضور داشته باشم و تبریک میگم به بچه هایی که خیلی تلاش کردن برای این کار آقای علی امانی و همسفرش ایوب امانی ،آقای محمد علی شفیق و خانواده ایشان و آقای رضا فاضلی عزیز که اخیرا از تهران می آیند و میروند و تمام بچه هایی که تو این قضیه نقش داشتند و زحمت کشیدن تا این اینجا با این امکانات فراهم بشود تا این آرزو به حقیقت بپیوندد.این آرزو هم یکی از آرزو های بزرگ بچه های تبریزی بود و هم آرزوی بچه های هیدج و هم آرزوی کنگره 60 بود که بتواند شعباتش را گسترش دهد تبریز هم یکی از شهر های خیلی مهم کشور ماست و مطمئن هستیم که کنگره 60 نمایندگی تبریز به زودی انشاالله قوی و قدرتمند خواهد شد و انشاالله شاهد شکل گیری یکی از بزرگترین نمایندگی های کنگره 60 خواهیم بود .مشروط بر اینکه کسانی که در این کار استارت زدند و میخواهند ادامه بدهند محکم و استوار و طبق اصول و قوانین کنگره 60 کارشان را ادامه بدهند و قوانین و حرمت کنگره را جدی بگیرند.

 

 

اگر بر این اساس حرکت کنند صد در صد در نمایندگی تبریز به زودی شاهد تولیدات و شاهد رهایی ها خواهیم بود من افتخار این را داشتم که در اولین جلسه نمایندگی اصفهان هم حضور داشته باشم . وقتی آن روز اصفهان را با الانش مقایسه میکنم نمیدانم اصلا چی باید بگویم، نمیدانم چطور شد ؟ یا کی انجام داد این کا را ؟و یا چگونه شکل گرفت؟ فقط میدانم کار یک نفر نبود حتی کار یک تیم هم نبود کار تمام اعضا بود تک تک کسانی که آمدند و رفتند در این قضیه نقش داشتند و امروز هم مطمئنا اگر الان در این سالن کوچک و با افردا کم شروع میکنیم در سالهای آینده این گونه نخواهد بود، سال بعدش و سال بعدش و سال بعدش...و یک روزی میاد که جلسه امروز برامون میشه یک خاطره خیلی دلچسب که میگیم چند سال پیش ما با یک تعداد انگشت شمار در فلان نقطه شهر تبریز اولین جلسه را برگزار کردیم .مطمئن باشید که این اتفاق میافتد .سیستمی که در جهت خیر حرکت میکند ،سیستمی که در جهت رهایی انسانها از دام اعتیاد حرکت میکند و یا سیستمی که در جهت اهداف الهی حرکت میکند مطمئن باشید پیروز میشود.در این قضیه نباید شک و تردید داشته باشیم.

 

 

 

 

کنگره 60 یک مکان مقدس و امن میباشد که در جهت اهداف الهی فعالیت میکند .چه هدفی والاتر از اینکه یک نفر از دام اعتیاد رها بشود .  کنگره 60 کاری انجام میدهد که یک انسان رها بشود و این چیز کمی نیست، شوخی نیست ،به حرف و سخن نیست . به همین دلیل میگوییم کنگره 60 یک مکان مقدس و امنی می باشد . یک مصرف کننده مواد مخدر ، یک مصرف کننده شیشه ای ، یک مصرف کننده کراک کمتر ازیک مرده نیست. کار کنگره 60 واقعا احیاست ،زنده کردن انسانهاست . پس بدانید تو چه کاری پا گذاشتید و یا تو چه کاری دارید وارد میشوید شاید خودمان ندانیم و الان حس نکنیم. اصلا شاید تک تک ما حس نکنیم که تو چه کار بزرگ و عظیمی دخیل هستیم و سهم داریم حالا هر کسی به هر شکلی، به هر شکلی که تا الان کمک میکرده ویا در آینده کمک خواهد کرد .

بدانید در کاری داریم شرکت و کمک میکنیم که هیچ انسانی تا حالا نتوانسته انجام بدهد ، هیچ گروهی ، هیچ تیم پزشکی متخصص نتوانسته بود اینکار را انجام بدهد اما کنگره 60 این کار را انجام دادمیخواهم بگویم که کار خیلی حساس ،بزرگ و مقدس و الهی هست باید قدرش را بدانیم . پس اگر مشکلی هم هست باید باهاش کنار بیاییم در کنگره یاد گرفتیم که با مشکلات کنار بیاییم. مشکلات لعنت خداوند نیستند بلکه رحمت خداوند میباشند وجود مشکلات برای این هست که ما حرکت کنیم ،برای این هست که موانع را از پیش راه برداریم . نبودن کنگره 60 در تبریز برای بچه های تبریزی یک مشکل بود اما این مشکل شد رحمت خداوند مشکل لعنت خداوند نبود رحمت بود برای اینکه اقدام شد برای حرکت کردن ، تلاش شد تا در تبریز شعبه تأسیس بشود . 

به هر حال من این روز را تبریک میگم به همه عزیزان و از خداوند میخواهم که به همه ما توفیق بدهدتا خیر و سعادت این راه را کامل درک کنیم. من فکر میکنم حتی ما قدیمی های کنگره هم اون خیر و سعادت این راه کامل درک نکردیم خدا خودش کمک کند که بتوانیم درک کنیم.

 

 

از طرف تمام اعضای نمایدنگی تبریز از زحمات تمام کسانی که در این را ما را یاری کردند تشکر میکنیم و یک خدا قوت ویژه خدمت آقای خدامی و کلیه عزیزان نمایندگی هیدج که در این روز با حضور گرمشان منت بر سر ما گذاشتند و سرافرازمان کردند و باعث شدند جلسه ای پر بار و پر انرژی داشته باشیم.

خداوندا برای انجام این عمل عظیم شکر شکر شکر...

 

تهیه گزارش : همسفر پریسا

منبع : وبلاگ نمایندگی تبریز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .