English Version
English

کنگره پناهگاه مسافران و همسفران

 کنگره پناهگاه مسافران و همسفران

وقتی بتوانید سرگذشت خود را بدون اینکه متأثر شوید تعریف کنید، این یعنی از آنچه بر شما گذشته التیام‌ یافته‌ایدهیچ‌گاه به خاطر اتفاقاتی که در زندگی‌تان افتاده افسوس نخورید، آن اتفاقات را نه می‌توان تغییر داد، نه محو کرد و نه از یاد برد. پس از آن‌ها درس بیاموزید، عبرت بگیرید و به‌ پیش بروید. امروز در خدمت خانواده‌ای هستیم که اولین سال رهایی‌شان را در شعبه جشن گرفتیم. لطفاً لحظاتی ما را همراهی کنید.

 

1- با عرض سلام و تبریک به مناسبت اولین سال رهایی، لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان مظفر هستم مسافر، آخرین آنتی ایکس شیره، تریاک، تخریب ۲۰ سال، مدت سفر اول ۱۰ ماه و ۷ روز، سفر خود را با روزانه ۹ سی‌سی شربت ot به روش dst شروع کردیم، به کمک راهنمایی، کمک راهنمای بزرگوار آقا رضا، در حال حاضر رهایی یک سال و پنج روز.

2- چه حسی از برپایی جشن یک سال رهایی خوددارید؟

مسافر: بسیار خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم که جشن یک سال رهایی خود را می‌بینم، حتی در ذهن خودم هم‌چنین روزی را تصور نمی‌کردم، اما به لطف خدا به حقیقت پیوست.

همسفر: خیلی از خدای خودم شاکر و قدردان هستم که کنگره را سر راه من قرارداد. امروز شاید برایم تصورش غیرقابل‌باور بود، ولی با توکل بر خدا و دستان پرمهر آقای مهندس و راهنمایان عزیز توانستیم به این جایگاه برسیم.

 

3- لطفاً از طریق آشنایی خود با کنگره کمی برای ما صحبت کنید؟

من از طریق برادرم با کنگره آشنا شدم، ایشان تقریباً یک سال بود که به کنگره می‌آمد، ولی چون طرز تفکر من نسبت به کنگره مثل کمپ و روش درمان‌های دیگر بود، با ایشان همراه نشدم؛ اما وقتی دیدم که چگونه ایشان به رهایی رسیدند، من نیز تصمیم گرفتم که به کنگره بیایم ‌.

 

4- جناب آقای مظفر چه خدمت‌هایی در کنگره داشتید و به نظر شما خدمت در کنگره چه تأثیری در رهایی و آموزش شما داشته است؟

خدمت‌هایی از قبیل کار در آشپزخانه، رنگ‌آمیزی شعبه، تمیز کردن سالن، دبیری، استادی؛ خدمت‌ها برایم مکمل درمان بود و انرژی زیادی به من می‌داد.

 

5- خانم مینای عزیز هم‌سفر محترم، به نظر شما حضور یک هم‌سفر تا چه اندازه در سفر مسافر اهمیت دارد؟

همسفران همچون بال پروازی برای مسافران هستند و با صبر و شکیبایی خود و آموزش گرفتن می‌توانند اهمیت بال پرواز بودن را به نمایش بگذارند.

 

6- دوست دارید چه خدمت‌های دیگری در کنگره را تجربه کنید، چرا؟

مسافر: دوست دارم تا جایی که امکان دارد در تمام جایگاه‌های خدمت قرار بگیرم و خدمت کنم تا بتوانم بازپرداخت رهایی خود را پرداخت کنم، هرچند ناچیز.

همسفر: همه جایگاه‌های کنگره زیبا هستند ولی من خیلی دوست دارم کمک راهنما شوم تا بتوانم درصد خیلی کمی از کمک‌های کنگره را جبران کنم.

 

7- شما مسافر و هم‌سفر محترم هر دو سفیران کنگره شصت هستید، چه پیغام و صحبتی برای مصرف‌کنندگان خارج از کنگره‌دارید؟

کنگره مکانی است که می‌توانید به آنجا پناه بیاورید و بدون هیچ نگرانی مسیر درمان خود را طی کنید.

 

8- پیام شما برای تازه واردین چیست؟

مسافر: تازه واردین عزیزی که وارد کنگره می‌شوند، می‌توانند با صبر و فرمان‌برداری خود به هدف خود که رهایی است، برسند.

همسفر: تازه واردین عزیز همواره صبر پیشه کنند زیرا مسافران ما با یک‌باره یا چندباره مصرف مواد اعتیاد پیدا نکردن که بتوانند به‌یک‌باره درمان شوند.

 

9- حرف آخر شما عزیزان را می‌شنویم؟

مسافر: از خدای خود سپاسگزاریم که در مسیر کنگره قرار گرفتیم، از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان بسیار ممنونیم، از راهنماهای بسیار دوست‌داشتنی که همواره به ما در این راه کمک کردند، کمال تشکر راداریم.

همسفر: آقای مهندس و خانم آنی عزیز برای شما و خانواده محترمتان آرزوی بهترین‌ها رادارم و از راهنمای مسافرم آقا رضا حقیقی و راهنمای بسیار خوب خودم خانم امینی صمیمانه تشکر می‌کنم و برای همه خدمتگزاران کنگره آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

طراح سؤال: هم‌سفر اشرف

عکاس و تایپ: هم‌سفر مهناز

تنظیم: هم‌سفر مینا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .