English Version
English

تفکر،تجربه،آموزش؛ پنجمین سال رهایی مسافر مجید

تفکر،تجربه،آموزش؛ پنجمین سال رهایی مسافر مجید

دوازدهمین جلسه از دوره هفتادم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60  ویژه آقایان مسافر و هم‌سفر، در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه وادی ششم و تأثیر آن روی من با استادی  راهنمای محترم آقا سیروس و نگهبانی مسافر محمدرضا دبیری مسافر مهران در روز پنجشنبه مورخ 97/11/25 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

 

سخنان استاد:

خدا رو شكر می‌کنم كه یک‌بار دیگر فرصت شد تا در خدمت  شما عزیزان باشم. از نگهبان و دبیر هم تشكر می‌کنم. در رابطه با دستور جلسه در كنگره 60 همه می‌آیند تا به آرامش برسند شاید در ابتدا برای درمان اعتیاد به كنگره آمدیم ولی همه می‌دانیم كه هر كاری كه می‌کنیم برای این است كه به آرامش برسیم انسان‌ها كار می‌کنند پول درمی‌آورند ورزش می‌کنند و حتی مواد مصرف می‌کنند تا به آرامش و حال خوب برسند. ولی بعضی‌اوقات راه را اشتباه می‌رویم و متوجه نیستیم كه به كجا می‌خواهیم برویم. در كنگره 60 برای ما 14 وادی گذاشته‌شده كه برای رسیدن به آرامش باید این وادی‌ها را طی كنیم در غیر این صورت ممكن است كه مواد را كنار بگذاریم ولی حال خوبی نخواهیم داشت. در بیرون از كنگره بارها شده كه سال‌های سال مواد مصرف نكردیم ولی حال خوبی نداشتیم چون‌که روی جهان‌بینی كار نكردیم. در كنگره 60 قطعاً باید روی جهان‌بینی كار بكنیم تا توشه‌ای برای داشتن حال خوب داشته باشیم وگرنه افسرده و ناامید می‌شویم. در وادی ششم میگوییم حكم عقل را در قالب فرمانده کاملاً اجرا كنیم. عقل هم كه فر و نشاط ایزدی است و هرچقدر در این وادی بیشتر تفكر كنیم قطعاً حالمان بهتر می‌شود. كسی كه مواد مصرف می‌کند فرمانده اش نفس اماره است كه او را به ناکجاآباد می‌برد و به عقل اجازه نمی‌دهد كه حرفی بزند یا دستوری بدهد و كاری انجام دهد همان‌طوری كه در كتاب 60 درجه خواندیم كه فرماندهی از دست عقل گرفته می‌شود. در كنگره 60 متوجه می‌شویم كه باید به‌فرمان عقل نزدیك شویم. به‌طور مثال برای آمدن به جلسات یک‌صدایی به شما می‌گوید كه زودتر برو كه به‌موقع برسی و خوب سفر كن و گوش‌به‌فرمان راهنمایت باش (فرمان عقل) ولی از آن‌طرف هم یک‌صدایی می‌گوید حالا عجله نكن شب عید است بیشتر کارکن 10 دقیقه دیرتر هم برسی كه ایرادی ندارد و یك لذتی هم می‌برید! (نفس اماره) كار راهنما هم این است كه زمانی كه ره‌جو بر سر دوراهی گیرکرده است به كمكش بیاید و به ره‌جو بگوید كه این صدای نفس اماره است یا فرمان عقل...

 

سخنان استاد مربوط به رهجو:

تولد پنج سال رهایی مجید است كه دو دوره مرزبان بوده است و همه او را می‌شناسند و به ایشان تبریك میگویم. مجید خیلی سخت سفر كرد مثل خود من و خیلی اذیت شد ولی در یکجایی متوجه شد كه باید در مسیر درست قرار بگیرد و درست سفر كند و خدمت كرد و در مرزبانی كه جایگاه خدمتی سختی است به‌خوبی خدمت كرد. همان‌طوری كه آقای مهندس می‌فرمایند بدترین خدمتگزارهای كنگره از بهترین آدم‌های بیرون بهترند. اصلاً شك نكنید در این دوره زمانه‌ای كه هیچ‌کس به دیگری رحم نمی‌کند یك افرادی وقت وزندگی‌شان را می‌گذارند و خدمت می‌کنند. به مجید عزیز و پدر محترمشان تبریك می‌گویم.

 

اعلام سفر مسافر:

سلام دوستان مجید هستم مسافر با 7 سال تخریب و انواع آنتی ایكس وارد كنگره شدم. روش درمان DST داروی درمان  OT مدت 20 ماه سفر كردم به راهنمایی آقای سیروس حسین زاده در حال حاضر 5 سال و 2 روز است كه از بند اعتیاد آزاد و رها هستم

 

آرزوی مسافر:

آرزویم این است كه توفیق داشته باشم خدمتگزار شما عزیزان باشم.

سخنان مسافر:

خیلی خوشحالم كه در جمع شما عزیزان هستم  و ممنون از عزیزانی كه در این مراسم شركت كردند. خاطرم است تولد سه‌سالگی‌ام را كه جشن گرفتیم آقا سیروس گفتند: فكر نمی‌کردم كه مجید رها بشود و برای من خیلی جالب بود كه بااین‌وجود كه احتمال می‌دادند باجان و دل برای من زحمت كشیدند. دستشان را می‌بوسم و خیلی دوستشان دارم امیدوارم كه بتوانم در عمل نشان دهم. امیدوارم كه بتوانم در مسیر خدمت در ادامه هم در كنار شما باشم. از آقای مهندس و آقای سلامی هم تشكر می‌کنم. از پدر و مادرم و راهنمایشان خانم جلالی تشكر می‌کنم.

سخنان هم‌سفر:

خیلی خوشحالم كه در جمع شما عزیزان هستم از آقای مهندس تشكر می‌کنم و از راهنمای مجید آقا سیروس خیلی تشكر می‌کنم و از خانم جلالی راهنمای همسرم تشكر می‌کنم؛ و از همه شما عزیزانی كه زحمت كشیدید و امروز تشریف آوردید ممنونم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مرزبان کشیک: علی آقا
عکاس: حمیدرضا (لژیون هشتم)
تنظیم کننده وبلاگ: محمدرضا (لژیون نهم)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .