English Version
English

قهرمانی مسافر محمد از نمایندگی ارتش در مسابقات تنیس روی میز؛ جام سردار

قهرمانی مسافر محمد از نمایندگی ارتش در مسابقات تنیس روی میز؛ جام سردار

در جهان هستی، گاهی حرکتی از نقطه‌ای شروع می‌شود و در ادامه با چرخش خود شعاع اضافه می‌کند و منجر به ایجاد سطوحی وسیع می‌گردد؛ شاید داستان شروع تنیس روی میز نیز این‌گونه باشد. این ورزش که در حال حاضر، ازلحاظ سرگرمی، در بین تمامی ورزش‌ها بیشترین افراد را در سراسر کرۀ خاکی به خود مشغول داشته است، تنها جنبۀ سرگرمی‌ای برای قشر مرفه انگلیس در قرن 19 میلادی بوده است. گفته می‌شود در آن زمان پس از صرف شام ، با وسایل ابتدایی همچون درب قوطی سیگار به‌عنوان راکت و درب‌های گرد شدۀ بطری شامپاین، آغازشده و با تکامل در زمان به شکل امروزی درآمده است که باراکت چوبی و توپی پلاستیکی که تنها 2.7 گرم وزن دارد ، بازی می‌شود. درهرحال، این واقعیت که بسیاری از افراد در زندگی خود این بازی را تجربه کرده‌اند، از گسترش روزافزون تنیس روی میز ، از آن روزگار تا امروز حکایت دارد.برای افرادی که با کنگره 60 آشنایی دارند نیز داستان تکامل با مرور زمان، امری آشنا تلقی می‌شود. در طی بیش از دو دهه که از شروع فعالیت برای درمان قطعی بیماری اعتیاد، در این سازمان مردم‌نهاد می‌گذرد نیز تغییرات و تکامل به‌صورت واضح مشهود است. چه ازنظر شیوه و ابزار و چه ازنظر تعداد اعضا ، کنگره 60 در طی این سالیان بسیار رشد و توسعه داشته است و در این سیر همچنان به راه خود ادامه می‌دهد تا علمی که در عمل تجربه‌شده است را به اشخاصی که به دنبال شناخت مسیر درمان اعتیاد هستند، ارائه دهد.
در این میان تلاقی بین این دو مسیری که در بالا عرض شد، به دلیل تشویق کنگره 60 درزمینهٔ شرکت اعضا در فعالیت‌های ورزشی و همچنین مردمی بودن و آشنایی اغلب اعضای جامعه با ورزش تنیس روی میز، سبب گردیده است تا این فعالیت ورزشی مفرح، به یکی از ورزش‌های رسمی کنگره 60 بدل شود. در این راستا ، هرساله مسابقات مختلفی با عناوین جام سردار، جام عقاب طلایی و جام رعد، بین مسافران و نیز همسفران برگزار می‌شود تا اعضا سطح آمادگی خود و نیز میزان توانایی خود برای رقابت در این رشته را ارتقا بخشند. حرکت بسیار مبارکی که به‌مرورزمان و با حمایت اعضا و دست‌اندرکاران این رشتۀ ورزشی، روزبه‌روز امید می‌رود تا سرعت گیرد.با این انگیزه و هم‌زمان با هفتۀ بنیان کنگره 60 ، هشتمین دوره مسابقات جام سردار کنگره 60 نیز پس از طی 4 مرحله و درمجموع بیش از 70 مسابقه بین 31 شرکت‌کننده، در روز 16/09/97 روز پایانی خود را پشت سر گذاشت و در مسابقات فینال و رده‌بندی ، نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جام سردار مشخص شدند.

شرکت‌کننده‌هایی که موفق به کسب جایگاه اول تا سوم مسابقات گردیدند، به ترتیب اعلام می‌شوند:

- نفر سوم، آقای رحمت گل محمدی از نمایندگی آزادی

-نفر دوم، آقای علی عاطفی از نمایندگی حر

- نفر اول و قهرمان این دوره از مسابقات، آقای محمد رضایی از نمایندگی ارتش

 
 
نفرات برگزیده در مراسم رسمی، با حضور نگهبان کنگره 60، جناب آقای مهندس حسین دژاکام ،دیده‌بان ورزش کنگره 60، جناب آقای سعید نمکی ، دبیر شورای ورزشی کنگره 60، جناب آقای نادر فراهانی و نگهبان ورزش تنیس روی میز، جناب آقای سیروس حسین زاده، جام خود را بالای سر بردند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

سلام دوستان حسین هستم مسافر
من خداقوت می گویم به دبیر شورای ورزشی، نگهبان و بازیکنان تیم تنیس روی میز، از دبیر شورای ورزشی می خواهم برای ما در خصوص مسابقات توضیح بدهند.

 

سخنان دبیر شورای ورزشی

سلام دوستان نادر هستم یک مسافر

این دوره از مسابقات هشتمین دوره مسابقات ورزش تنیس روی میز با عنوان جام سردار بود که حدوداً 4 ماه این مسابقات به طول انجامید، 31 نفر شرکت‌کننده در این مسابقات شرکت نمودند و امروز مسابقات رده‌بندی و فینال تنیس روی میز انجام شد.

من یک خدا قوت خدمت تمام شرکت‌کنندگان می‌گویم و از سیروس عزیز نگهبان رشته ورزشی تنیس روی میز بابت زحماتشان سپاسگزارم به ورز شبانان محترم خدا قوت عرض می‌نمایم.

با تشکر از شما دوستان که به صحبت‌های من گوش دادید.

سخنان نگهبان ورزش تنیس روی میز

سلام دوستان سیروس هستم یک مسافر

من ابتدا هفته بنیان کنگره 60 را خدمت آقای مهندس دژاکام، خانواده محترمشان و تمام اعضا کنگره 60 تبریک عرض می‌نمایم.

مسابقات با شرکت 31 نفر شرکت‌کننده در شش گروه در مرحله مقدماتی انجام شد و سپس 16 نفر برتر در چهار گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و درنهایت با انجام 98 مسابقه آقایان رحمت گلمحمدی و حمید فلاح از نمایندگی آزادی مسابقه رده‌بندی را برگزار نمودند و مسابقه فینال بین آقای محمدرضایی از نمایندگی ارتش و علی عاطفی از نمایندگی حر برگزار شد.

نفر اول مسابقات آقای محمدرضایی، نفر دوم آقای علی عاطفی و نفر سوم رحمت گلمحمدی.

با تشکر نگهبان رشته ورزشی تنیس روی میز

سخنان مرزبان رشته ورزشی تنیس روی میز

سلام دوستان داوود هستم یک مسافر

شکر خدا این دوره از مسابقات تنیس روی میز با عنوان جام سردار بسیار منظم و دقیق برگزار شد و خوشحالم که من هم توانستم قدم کوچکی برای ورزش کنگره 60 بردارم.

در پایان آقای مهندس فرمودند ما باید در تمام رشته‌های ورزشی خودمان به افرادی که خواهان یادگیری رشته ورزشی موردعلاقه خود هستند آموزش بدهیم تا این عزیزان را وارد مرحله مسابقات نماییم تا بتوانیم نفرات بیشتری برای شرکت در مسابقات داشته باشیم، ایشان در ادامه از ورز شبانان محترم کنگره 60 تشکر نمودند و فرمودند اگر نظم و انضباطی در ورزش کنگره و مسابقات وجود دارد از زحمات اعضای شورای ورزشی می‌باشد.

در خاتمه، تبریک فراوان به این عزیزان و تمامی شرکت‌کنندگان این دورۀ جام سردار، عرض خدا قوت و خسته نباشید به‌تمامی دوستانی که در برگزاری این دوره از مسابقات تلاش نمودند و با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما و کلیۀ اعضای خانوادۀ بزرگ کنگره 60 در تمامی مراحل زندگی.

با سپاس فراوان؛ مسافر امیرحسین رضایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .