English Version
English

کارگاه آموزشی همسفران نمایندگی امین قم؛ وادی نهم

 کارگاه  آموزشی همسفران نمایندگی امین قم؛ وادی نهم
جلسه چهارم از دور چهاردهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی امین استان قم روزهای دوشنبه مورخ 97/2/31 به نگهبانی همسفر خانم معصومه، استادی همسفر خانم ربابه و دبیری همسفر خانم مریم با دستور جلسه وادی نهم رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:

ابتدا خدای خودم را شاکرم که دوباره روزی من شد که در این جایگاه خدمت کنم. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم و امیدوارم که این ماه برای همه عزیزان ماهی پر برکت باشد. وقتی نیرویی از کم شروع بشود و به درجه بالا و بالاتری برسد، نقطه تحمل ایجاد می‌گردد. خیلی خوشحالم که این وادی را کاربردی کردم و با این بیماری که داشتم، توانستم نقطه تحمل خود را بالا ببرم و در مقابل این بیماری مقاومت کنم. زمانی که خداوند انسان را خلق کرد و به او اختیار داد و او را بر سر دو راهی خیر و شر قرار داد، به او اختیار کامل داد تا هر راهی را که می‌خواهد انتخاب کند. قدم برداشتن در راه خیر سختی دارد، ولی در راه شر هیچ سختی نیست و خداوند دو راهنما برای هدایت ما قرار داد که یکی راهنمای درون عقل یا وجدان است و دیگری پیامبران الهی که آن‌ها را یکی پس از دیگری برای هدایت انسان فرستاد.

خداوند می‌فرماید: از فرامین پیروی کنید؛ فرامین چه می‌گویند؟ می‌گویند دروغ نگو، غیبت نکن، مال مردم را نخور و...، شیطان به زیباترین شکل ممکن در این مسیر ما را از صراط مستقیم خارج می‌کند. در مسائل ارزشی باید ذره‌ذره نقطه تحمل خود را بالا ببریم؛ چون مشکلات یک‌باره به وجود نیامده‌اند که یک شبه بتوانیم آن‌ها را حل کنیم. در کنگره به روش دی اس تی می‌توانیم در طول زمان، اعتیاد را درمان کنیم که نقطه تحمل در این زمینه و در تمام مسائل با آموزش، تجربه و تفکر به دست می‌آید و کسب کردنی است و با تمرین و تکرار به دست می‌آید و نیرویی در انسان به وجود می‌آورد که انسان را بسیار قوی و پر انرژی می‌کند.

تهیه گزارش: همسفر اعظم 
عکاس: همسفر لیلا
منبع: نمایندگی امین قم - همسفران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .