English Version
English

اگر شخصی نتواند از لذت خواب صبح بگذرد قطعاً نمی‌تواند از لذت مصرف مواد هم بگذرد

اگر شخصی نتواند از لذت خواب صبح بگذرد قطعاً نمی‌تواند از لذت مصرف مواد هم بگذرد

جلسه دوم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 با دستور جلسه جهان‌بینی 1 و 2 و تولد یک سال رهایی مسافر حیدر، با استادی راهنمای محترم مسافر محمد، نگهبانی مسافر کریم و دبیری مسافر حمیدرضا روز پنجشنبه 1403/02/20 ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.

 


سخنان استاد: سلام دوستان محمد هستم یک مسافر خیلی خوشحالم که در بین شما عزیزان هستم و توفیق دارم که یک‌بار دیگر در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.
امروز تولد یک سال رهایی حیدر عزیز است و این حس خوبی به همه می‌دهد چون‌که شخصی که تولدش است بعد از یک سال درمان می‌آید همچنین تازه‌وارد هم که می‌آید حس خوبی دارد زیرا با تمام حال بدی که دارد اما به دنبال نور آمده تا اعتیاد خودش را درمان کند.
نگرش و دیدگاه به خانواده و اطرافیان هم یک نوع جهان‌بینی است، خداوند تابلوی سفیدی در اختیار ما قرار داده تا نقش آن را خودمان بکشیم، می‌توانیم نقش زیبایی رسم کنیم باکارهای نیک و پسندیده یا اینکه نقش زشتی و سیاهی ماند زمان مصرف مواد ترسیم کنیم، این اندیشه‌ها و افکار ما است که به آن نقش می‌دهد.
می‌توانیم بامحبت و دید خوب نقش ایده آل بکشیم یا مثل زمان مصرف با حس بد و حقارت و غیره به آن نقش بدهیم.
من قبل از کنگره نمی‌دانستم جهان‌بینی یعنی چه، اما بعد از رهایی که فهمیدم، با خانواده‌ام با کمترین هزینه‌ها بهترین لذت‌ها را می‌برم.
امروز ساعت 5 بیدار شدم از خواب شیرین گذشتم و به استخر رفتم، حال خودم رو خوب کردم، آقای مهندس به دلیل خاصی ساعت استخر را در صبح قرار داده است زیرا اگر شخصی نتواند از لذت خواب صبح بگذرد قطعاً نمی‌تواند لذت مصرف مواد هم بگذرد.
اول که وارد کنگره می‌شویم 3 جلسه مشاوره تازه‌واردها مبدأ ما را مشخص می‌کند من را با خودم روبرو می‌کند، نوع ماده، میزان ماده، نوع مصرف و ...بعدازاینکه راهنما برای من دارو تجویز کرد این می‌شود اولین جهان‌بینی که من دارو را منظم استفاده کنم و به‌اندازه که راهنما دستور داده، هرچقدر هم دارو در کنارم باشد، مقدار اضافه، استفاده نخواهم کرد آیا قبل از کنگره هم این‌گونه بودیم؟ این جهانی است که من می‌توانم جواب خواسته‌های نفسم را بدهم.
یک نکته هم در مورد اینستاگرام باید بگویم که بیهوده گشتن در فضای آن باعث می‌شود وقت ما تلف بشود و شب‌ها هم دیر بخوابیم و روز بعد هم دیر از خواب بیدار شویم و این خودش باعث حال خرابی ما می‌شود، به‌جای آن می‌توانیم، کتاب‌های مفید مثل کتاب 60 درجه را مطالعه نماییم.
در مورد تولد آقا حیدر هم باید بگویم ایشان بسیار رهجوی منظم، باادب و بامطالعه‌ای هست و این تولد یک سال رهایی را به خودش و خانواده محترم و علی‌الخصوص هم‌سفرش تبریک می گویم.


سخنان مسافر: خیلی فکر می‌کردم در مورد اینکه امروز چه مشارکتی کنم و هزاران موضوع از ذهنم گذر کرد، من دوره‌ای که مصرف می‌کردم در تاریکی بودم و مانند انجماد بود شرایطم، وقتی راه برایم آشکار شد تمام صداهای ذهن من ساکت شد و من آمدم کنگره و درمان شدم به کمک شما، از مرزبان‌ها ایجنت محترم و از راهنمای عزیزم، تازه واردین و همه‌ی خدمت گذاران تشکر می‌کنم.
راهنمای هم‌سفر: از محمد آقا راهنمای مسافر تشکر می‌کنم، به آقا حیدر و هم‌سفرشان تبریک می‌گویم ایشان همیشه در شعبه حضور داشتند و گوش‌به‌فرمان بودند، امیدوارم خدمت‌گزار خوبی برای کنگره باشند.
هم‌سفر: هر کس دور ماند از اصل خویش، بازجوید روزگار وصل خویش
سپاسگزار خداوند هستم که مسافرم در این مسیر قدم گذاشت و راه خودش را پیدا کرد، انسان بودن یعنی سپاسگزاری از هستی و تشکر می‌کنم از آقای مهندس که این مسیر را پایه‌گذاری کردند و ما را راهنمایی کرد.
از همه خدمت‌گزاران کنگره 60 تشکر می‌کنم ایجنت و مرزبانان دوره قبل و فعلی
و از راهنمای مسافرم و راهنمای خودم تشکر می‌کنم خصوصاً از آقای مهندس که راه و رسم زندگی کردن را به من آموخت.

ورود به سفر دوم و دریافت نشان رهایی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .