English Version
English

ما به این دنیا آمده ایم تا آموزش بگیریم

ما به این دنیا آمده ایم تا آموزش بگیریم

جلسه دهم از دوره چهل و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی البرز (کرج)؛ با استادی راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر رضا، با دستور جلسه"جهان بینی ۱و۲" در روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان، حسین هستم یک مسافر؛ از نگهبان جلسه سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمود تا خدمت کنم.

با خبر شدیم که یکی از خدمتگزاران کنگره به نام بابک مجاهد نیا، دعوت حق را لبیک گفت و وارد سفر جدید شد. امیدوارم که در این سفر، ثابت قدم باشد؛ به خانواده عزیز ایشان و سایر بازماندگان در این بـُعد تسلیت می گویم، در واقع تسلیت نیست! ما در کنگره به این باور می رسیم که در این جهان و پس از مرگ در حال سفر کردن هستیم و ایشان یک سفر بهتر و جدید را شروع کرده است.

دستور جلسه امروز جهان بینی است؛ من با ورود به کنگره و مشاوره شدن توسط راهنمای تازه واردین، متوجه شدم که باید سی دی گوش بدهم و بنویسم و کتاب بخوانم؛ به ایشان گفتم که من برای ترک اعتیاد به اینجا آمده ام! ولی وقتی که وارد لژیون شدم و به آرامی با مطالب آموزشی آشنا شدم، فهمیدم که فرا گرفتن دانش جهان بینی، جزئی از درمان اعتیاد است؛ به من آموزش داد که چرا مصرف کننده شدم، چرا نباید مواد مصرف کنم، چرا نباید سیگار بکشم و... همچنین از جزوه جهان بینی آموختم که چگونه از حس خودم استفاده کنم و بر ترس و منیت خودم غلبه کنم.

آقای مهندس می فرمایند: ما به این دنیا آمده ایم تا آموزش بگیریم و به اطلاعات و آگاهی خود اضافه کنیم تا برای سفرهای بعدی آماده شویم. 

در جزوه جهان بینی در مورد مثلث جهالت (ترس، ناامیدی و منیت) صحبت می شود؛ من در ابتدای سفر اول، ترسم از این بود، که بعد از چهل سال مصرف انواع مواد مخدر و با مصرف روزانه پنج گرم، چگونه می توانم با یک سی سی شربت، شروع به درمان کنم؟ جهان بینی به من کمک کرد تا از ترس و ناامیدی و منیت خودم بگذرم و به این امر مهم دست پیدا کنم.

قبل از کنگره به روش های زیادی ترک کردم؛ از جمله ترک یابویی (سقوط آزاد) که می گفتند اگر بعد از 72 ساعت آزمایش بدهم، دیگر پاک هستم و مشکلی ندارم! ولی بعد از مدتی دوباره مصرف می کردم! در کنگره متوجه شدم که هیچ روشی در دنیا به غیر از روش دی اس تی و آموزش های کنگره و جهان بینی، برای درمان مواد مخدر وجود ندارد.

آموزش‌های کنگره (سی دی نوشتن و گوش دادن و کتاب ها و جزوات) برای سر گرمی ما نیست، بلکه در کنار مصرف دارو، لازمه رسیدن به درمان باکیفیت است و این مسئله باعث توانایی ما در کاربردی کردن این آموزش‌ها در زندگی است. انشاءالله که همه بتوانیم از آموزش‌های کنگره، استفاده بهینه را ببریم. از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.       

تایپ متن: مسافر علیرضا و مسافر یاسر

عکس: مرزبان خبری مسافر هادی

بارگذاری: مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .