English Version
English

جناب مهندس صورت مسئله اعتیاد را حل کرده است

جناب مهندس صورت مسئله اعتیاد را حل کرده است

جلسه دهم از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با استادی مسافر فرامرز و نگهبانی مسافر علی اصغر و دبیری مسافر صفی الله با دستور جلسه جهانبینی یک و دو در روز چهارشنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان فرامرز هستم یک مسافر از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه و خدمتگزاران نمایندگی حافظ تشکر میکنم که اجازه دادند تا من در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.
در مورد دستور جلسه جهانبینی یک و دو که جناب مهندس حسین دژاکام و استاد امین سند بی عیب و نقص کنگره۶۰ هستند ، قبل از اینکه من وارد کنگره بشوم بخاطر نداشتن جهانبینی و تفکر همیشه تو اعماق تاریکی ها بودم .

من باورم شده بود که مواد مخدر دوست و رفیق  من تا آخر عمر خواهد بود، چون من اطلاعات در مورد مواد مخدر و جهانبینی نداشتم ،  هر بار خسته می‌شدم تصمیم می‌گرفتم که مواد را بزارم کنار ولی بعد مدتی فراموش می‌کردم‌ ، چون مدتش زیاد بود نیروهای منفی و نفس اماره می اومد سراغ من و متوجه نمی شدم که چه اتفاقی می افتد و دوباره مصرف مواد مخدر را شروع می کردم.
تا اینکه اذن ورود من به کنگره صادر شد و اینجا یاد گرفتم که برای مقابله با هر مشکلی اول باید در مورد آن اطلاعات و آگاهی داشته باشم.

آرام آرام سی دی نوشتن را شروع کردم و اوایل برام سخت بود و سوالات زیادی در ذهنم بود ولی به حرف راهنمای خودم گوش کردم و با صبر و حوصله به طرف جلو در جهت درمان خودم حرکت کردم .

وقتی وارد مبحث جهانبینی شدم من اصلا نمی دانستم سیستم بدن و نفس چه هست ، مواد مخدر چه هست ، قبلا وقتی که خسته می شدم چون راهی پیدا نمی‌کردم دوباره مواد مخدر دیگری جایگزین می کردم، و همین ادامه داشت و دوباره با یک مواد مخدر جدید شروع می کردم، بعد دیدم که اینجا دارو می‌دهند و چه اتفاقی می افتد که با برنامه  آرام آرام کم می‌کنند که بيرون از کنگره امکان پذیر نیست .
وقتی در جلسات شرکت کردم و روی جهانبینی من کار شد و آموزش گرفتم دیدم که نه تنها روش دی اس تی استرس نداره بلکه روز به روز حال من بهتر می شود و منتظر بودم که بیست و یک روز من تمام  بشودو یک پله کم کنم و زودتر رهایی را تجربه کنم .

تو مراحل دیگر زندگی هم من وقتی میخواستم معامله ای انجام دهم یا مسافرت بروم اصلا تفکر نمی‌کردم و تازه بعد اینکه به شهرستان می رسیدم میدیم که پول همراهم نياوردم، ولی در کنگره یاد گرفتم که قبل از اینکه کاری را شروع کنم اول باید روی آن موضوع تفکر و مشورت کنم بعد تصمیم بگیرم .

خدا رو شکر که سفر اول خودم را به راحتی پشت سر گذاشتم و الان وارد سفر دوم شدم و در این سفر یاد گرفتم که با داشتن جهانبینی درست هیچ کاری سخت نیست، جناب مهندس صورت مسئله اعتیاد را حل کرده است ، و من در دوره درمان اصلا اذیت نشدم و چون ترک های مختلف تجربه  ناموفقی داشتم ، بخاطر اون استرس داشتم که اگر دارو کم کنم چه اتفاقی خواهد افتاد و قبلا بخاطر ترک مواد مخدر بی خوابی می‌کشیدم و خانواده را اذیت می کردم و خانواده راضی به ترک مواد مخدر من نمی شدند ، ولی با سفر کردن در کنگره اصلا اذیت نشدم و روز به روز حال من بهتر می شد ، و هر چقدر داروی من کم می شد حال بهتری داشتم .
خدا رو شکر میکنم که به راحتی مواد مخدر من درمان شد و سفر سیگارم را شروع کردم و اوایل فکر می‌کردم کسی با سیگار من کاری ندارد و نیاز نیست  مصرف سیگارم را درمان کنم ولی با گذشت زمان با بدست آوردن آگاهی و دانش کنگره سفر سیگارم را بدون استرس شروع کردم و روز به روز حال من بهتر می شود.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .