English Version
English

الفبای هر موضوعی جهان‌بینی آن است

الفبای هر موضوعی جهان‌بینی آن است

دهمین جلسه از دور چهلم و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی  کنگره ۶۰ویژه مسافران، نمایندگی وحید با استادی راهنمای محترم مسافر حمزه،  نگهبانی مسافر تقی و دبیری مسافر فرزاد با دستور جلسه "جهان‌بینی 1 و 2 " چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه ١۴٠۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.  دستور جلسه امروز در رابطه با جهان‌بینی 1،2می‌باشد که در کتاب‌ها، سی‌دی‌ها و حتی استاد امین هم نیز راجع به این موضوع صحبت کرده است.  انسانی که مصرف‌کننده ماد مخدر است نسبت به جهان هستی هیچ‌گونه برداشت و دیدگاه درستی ندارد. زمانی که وارد کنگره شدم تمام حس‌هایم آلوده بود و جهان‌بینی درستی نداشتم ولی با آموزش‌هایی که در کنگره به من داده شد متوجه شدم الفبای هر موضوعی جهان‌بینی آن است که ابتدا باید قواعد و قوانین آن را بیاموزیم تا بتوانیم به اجرا درآوریم. خداوند را شاکرم توانستم بخش کوچکی از جهان‌بینی درست را در کنگره 60 آموزش بگیرم تا بتوانم چگونه با اطرافم ارتباط برقرار کنم، درصورتی‌که  تا قبل از فهم این موضوع به اطرافیانم آسیب می‌رساندم.

درگذشته از مشارکت کردن واهمه داشتم و از دیدگاه من این امر نیاز به جهان‌بینی دارد و کنگره به من آموخت که مشارکت کردن باعث کسب انرژی و آموزش هست. همیشه با افکار منفی که درونم وجود داشت، در حال قضاوت کردن بودم؛ ولی اکنون توانستم با آموزش جهان‌بینی  بر آن غلبه کنم. موضوع دیگری که در جهان‌بینی آمده است قوانین بازی هست و باید قواعد بازی را بلد باشیم تا بتوانیم درک بهتری از جهان پیرامون خود داشته باشیم. با مشارکت‌هایی که در کنگره انجام می‌شود ما توانسته‌ایم بر یکی از ضلع‌های مثلث جهالت که ترس می باشد غلبه کنیم و مسبب همه این‌ها آموزش‌هایی است که در کنگره60 به ما داده‌شده است.  در جزوه جهان‌بینی 1و2 جناب استاد امین برای درک ساده‌تر همگان از مدل‌هایی استفاده نموده‌اند.

تایپ: مسافر حمزه

تنظیم و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .