English Version
English

من همسفر هم با کاربردی‌کردن جهان‌بینی، باید بتوانم صراط مستقیم را پیدا کنم و خودم مشکلاتم را حل کنم.(نمایندگی رز)

من همسفر هم با کاربردی‌کردن جهان‌بینی، باید بتوانم صراط مستقیم را پیدا کنم و خودم مشکلاتم را حل کنم.(نمایندگی رز)

ششمین جلسه از دوره دهم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی رز با استادی همسفر مینا، نگهبانی مسافر نازنین و دبیری مسافر یاسمین با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱ و ۲» روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۴:۰۰ آغاز به کار نمود‌.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مینا هستم همسفر؛

از خانم سولماز راهنمای عزیزم سپاسگزارم که به من اعتماد کردند تا امروز بتوانم در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. امروز می‌خواهم از حس و حال دلم صحبت کنم.وقتی من به گذشته خود نگاه می‌کنم، می‌بینم که خداوند راهی را برای من باز کرد و نشان داد، و توانستم با آموزش، سعی و تلاش، مشکلات و اشتباهاتی که قبلاً داشتم، را تا حدی رفع‌ورجوع کنم و متوجهشان شوم.

خداوند را شکر می‌کنم که همسفر مسافری بودم که خودش خواستار رهایی بود، و تلاش کرد تا به رهایی رسید. امیدوارم با شروع سفر دوم بتواند راه درست را پیدا کند، جهان‌بینی را کاربردی کند تا با رسیدن به دانایی به آرامش برسد.

به نظر من جهان‌بینی همان پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک است. آقای مهندس مسافر‌ان و همسفران را به درمان و رهایی رساندند، و آنها را از ماده‌ای که مرگ‌زا بود و تمام زندگی‌شان را گرفته بود و نابودشان کرده بود، نجات دادند.

در ادامه استاد امین شروع کردند به آموزش درس جهان‌بینی تا به ما یاد دهند که فرایند درمان نیازمند تکمیل است و یک متمم هم می‌خواهد. آموزش‌های کاربردی جهان‌بینی شروع می‌شود که رهجو بفهمد حال که رها شده چه باید کند، با خواسته‌اش و توقعات زیادش، چگونه جنگ درون خودش را بر سر دیگران خالی نکند. چگونه نقطه آشوب خودش و دیگران را بداند.

استاد امین در مراتب نفس، اولین نفسی که گفته‌اند؛ نفس اماره است. نفسی که پشیمانی در کارش نیست و بدون تفکر کارها را انجام می‌دهد که به‌خوبی در جزوه توضیح داده شده است. افرادی که طلبکاری یا بی‌ادبی می‌کنند ، تابع نفس اماره هستند. این کارها باعث توقف دانایی و حال خوش می‌شود. حال خوشی که باید هم مسافر داشته باشد هم همسفر.

خانم سولماز عزیزم خیلی سعی و تلاش کردند . در درس‌هایی که در لژیون به ما می‌دهند و می‌گویند؛ فقط صبر و امید داشته باشید و مستمر به حرکت خود ادامه دهید. امیدوارم بتوانم ذره‌ذره این پیام‌هایی که به من می‌دهند را بگیرم و اجرا کنم.من با همین آموزش‌ها و کاربردی‌کردن جهان‌بینی، باید بتوانم صراط مستقیم را پیدا کنم و خودم مشکلاتم را حل کنم.

گردآوری و تایپ: همسفر نرگس - نمایندگی رز.
ویرایش: همسفر مریم_ نمایندگی رز.
بازبینی و ارسال:همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .