English Version
English

لژیون های ویلیام (درمان نیکوتین)

لژیون های ویلیام (درمان نیکوتین)

گزارش تصویری از لژیون‌های ویلیام (درمان سیگار) به روایت تصویر

خلاصه سخنان راهنمای محترم درمان نیکوتین مسافر محمدجواد:

سلام دوستان محمد جواد هستم مسافر نیکوتین؛ 

خداوند را شکر وسپاس، که یک بار دیگر لیاقت داد که در کنگره باشم و از آموزش‌های کنگره بهره‌مند باشم. از همه شما عزیزانی که در هفته راهنما به بنده لطف داشتید و در جشن هفته راهنما شرکت کردید و مراتب سپاس و قدردانی را بجا آوردید تشکر میکنم و انشاللّه که روزی شما باشد و در جایگاه راهنمایی قرار بگیرید و از مواهب این جایگاه بهره‌مند شوید.

وقتی صحبت از جهانبینی ۱ و ۲ می‌شود یعنی اینکه صحبت‌ها روی جزوه جهانبینی ۱ و ۲ که الفبای جهانبینی ما هستند، متمرکز بشود. در تعریف جهانبینی گفته می‌شود که جهانبینی یعنی آنچه ما نسبت به جهان درون و جهان بیرون، دریافت، احساس، برداشت وادراک میکنیم یعنی اینکه نگاه ما به جهان چگونه باشد.

وقتی جهانبینی نباشد مثل این است یک ماشین، بدون هیچ کم و کسر و ایرادی در اختیار شما قرار داده بشود ولی شما کار کردن با این ماشین را بلد نباشید و یا به شما یاد نداده باشند. بلد نیستی یعنی در حیات‌های گذشته هم به این آگاهی دست پیدا نکرده‌ای که در آرشیو باشد که بخواهد به بیرون تراوش کند یا به فرد القاء بشود و یادت ندادند یعنی اینکه نه در گذشته و نه در حال یاد نگرفتی و این یاد نگرفتن دلیل‌های مختلفی دارد که یکی از دلیل‌ها این است که خودِ ما نخواستیم یاد بگیریم.

پس این ماشینی را که خداوند بدون نقص در اختیار ما قرار داده است ما ناخواسته، نه تنها از آپشن‌های این ماشین که در اختیار ماست استفاده نمی‌کنیم بلکه با دست خود آنها را از بین می‌بریم و نتیجه این است که از زندگی خود لذت نمی‌بریم، چون نمی‌توانیم ارتباط برقرار کنیم، چون نمی‌توانیم انرژی دریافت کنیم و چون آن جابجایی انرژی وحس انجام نمی‌شود. ما می‌خواهیم از راه‌های دیگر کسب لذت کنیم و به سمت قضایایی می‌رویم که خط قرمز ما هستند و دریغ از اینکه آنها نمیتوانند برای همیشه ما را راضی کنند و فقط برای یک مقطع خاص و کوتاه ممکن است جوابی به ما بدهند و مشکلات بسیاری برای انسان خواهند داشت.

خداوند را شکر و سپاس بابت کنگره و بابت علم جهانبینی که در اختیار ما قرار داده می‌شود که در جهانبینی ۱ و ۲ با الفبای جهانبینی و یک سری مفاهیم و اصطلاحات آشنا می‌شویم که بتوانیم قضایا را به همدیگر ربط بدهیم و آنها را متوجه بشویم. جهانبینی ۱ و ۲ حاوی یکسری مطالب بسیار مهم می‌باشد که شاید عمری ما از دانستن آنها محروم بودیم و یا طور دیگری برای ما معنا شده بودند و خیلی تمثیل‌های زیبا و نمونه‌های جالبی در جهان بینی ۱ و ۲ آورده شده است که ما بتوانیم حقیقت را بهتر درک کنیم. روی این مطالب بسیار کار شده است و پخته و جامع شده‌اند و در اختیار ما قرار گرفته‌اند.

امیدوارم که خیلی خیلی روی مطالب جهانبینی حساسیت به خرج دهیم و بدانیم که شرط لازم و کافی برای رسیدن به سر منزل مقصود و رسیدن به هدف و کلید خوشبختی ما، در جهانبینی ماست؛ یعنی هر بدبختی که سر انسان می‌آید بخاطر نداشتن جهانبینی درست است و انسان‌های خوشبخت، کسانی هستند که دارای جهانبینی درست هستند و شرط لازم و کافی برای اینکه انسان بتواند از علم جهانبینی استفاده نماید داشتن سیستم ایکس سالم و متعادل است، سیستم ایکسی که بتواند درست کار کند و تعادل سیستم ایکس و ترشح درست مواد شبه افیونی بدن ارتباط مستقیم با جهانبینی دارد یعنی هر چقدر فرد جهانبینی قوی‌تری داشته باشد ترشح سیستم ایکس بالاتری و نشئگی و حال خوب بهتری خواهد داشت و بالعکس. و یکی ازمهمترین چیزهایی که درکنگره حال فرد را خوب می‌کند خدمت می‌باشد و طبق مثال استخر انرژی، کسانی که تبادل انرژی انجام می‌دهند یعنی هم انرژی می‌گیرند و هم انرژی پرداخت می‌کنند لذت می‌برند و حال خوش دریافت می‌کنند.

افرادی در کنگره هستند که چندین سال می‌آیند و سفر می‌کنند و اینجا مرتب به ما می‌گویند که اگر میخواهی حالت خوب شود‌، اگر میخواهی رنگ و رویت درست بشود‌، اگر‌ میخواهی قد و قامت و آن شمایل و وضعیت شما از آن حالت افیونی خارج شود و قامت شما استوار و هاله تابان شما درست بشود، اگر سفر اولی هستی از پله هایت و اگر سفر دومی هستی از رهاییت لذت ببری و بوی گل و بوی فصل‌ها و طبیعت را حس کنی باید سیگارت را درمان کنی، ولی ما نمی‌خواهیم قبول کنیم. وقتی فرد به کنگره می‌آید و ادعای درمان اعتیاد را دارد و می‌گوید درمان شده‌ام، یک الگو برای بقیه است ولی وقتی سیگار می‌کشد، ناخودآگاه یک معلم بد و یک آموزگار منفی می‌شود برای اطرافیان، برای خواهر، برادر، فرزند و آنهایی که با فرد پیوند محبت دارند و آنها نیز تأثیر بد می‌گیرند. 

فردی که سیگار می‌کشد متأسفانه واقف نیست و نمی‌داند که سیگار چه تخریب هایی را به او وارد می‌کند، اگر ما خیلی از قضایا را متوجه نمی‌شویم، بخاطر بسته بودن حس های ماست و یک روکش و حجاب روی حس‌های ما افتاده است و نمی‌گذارد ما درک کنیم و بسیاری از چیزها را متوجه شویم و سیگار یکی از مهمترین عواملی است که باعث بسته شدن بسیاری ازحس‌های ما می‌گردد و نمیگذارد ما از زندگی و خیلی چیزها لذت ببریم.

نگارنده: مسافر فرهاد لژیون ۱۱

ویراستار: مسافر مجتبی لژیون ۵

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان 

نمایندگی جهانبین شهرکرد /مسافران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .