English Version
English

جهان‌بینی، زیستن در کنار خانواده را به من آموخت

جهان‌بینی، زیستن در کنار خانواده را به من آموخت

جلسه اول از دوره پنجاه و نهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی خلیج‌فارس بوشهر با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر حسین، با دستور جلسه «جهان‌بینی 1 و 2» روز یک‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر؛
از جناب مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم که این بستر را فراهم کردند تا آموزش ببینم. از ایجنت نمایندگی و همه خدمتگزاران تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار جایگاه استادی را تجربه می‌کنم. آرزو داشتم که اینجا بنشینم و امروز به آرزویم رسیدم.
یک روز با حال خراب وارد کنگره ۶۰ شدم، موقع ورود می‌گفتم اینجا هم مثل بقیه جاهاست، یک مدت بروم OT بخورم، ببینم چه می‌شود! اولین نفری که با او روبرو شدم، راهنمای تازه واردین بود او با لبخند طوری با من صحبت کرد که آرام شدم. می‌گفت من هم مصرف کننده بودم؛ من خواستم، چشم گفتم و به هدفم رسیدم، تو هم کافیست به راهنما چشم بگویی و بعد به هدفت خواهی رسید.
همان روز اول انرژی عجیبی گرفتم و به خودم گفتم فکر ‌کنم اینجا نتیجه بگیرم!
در زمان مصرف جسمم یخ زده بود و نمی‌گذاشت از نور خورشید بهره‌مند شوم. اگر مراسمی مثل عروسی داشتیم، یک ماه جلوتر خودم را آماده می‌کردم، ولی تاریخ مراسم که می‌رسید، عروسی را برای خودم و خانواده، عزا می‌کردم، خودم هم ناراحت می‌شدم ولی مجبور بودم دنبال مصرف مواد بروم و قدرت تصمیم گیری نداشتم.
با آموزش‌های ناب کنگره جهان بینی یاد گرفتم و ذره ذره چگونه زیستن را در کنار خانواده آموختم. راهنما همیشه به من گفت فقط بگو چشم و کاری که می‌گویم را انجام بده تا اعتیاد را مثل پشه‌ای که روی پیراهنت نشسته بپرانم.
من گفتم چشم!
چشم می‌گویم! سی‌دی می‌نویسم! خدمت می‌کنم تا بتوانم تغییر کنم و تبدیل به آن چیزی بشوم که می‌خواهم! هر چه را گفت انجام دادم و دارو را سر وقت، دقیق و به اندازه و بدون کم و زیاد مصرف می‌کردم و واقعاً هم اعتیاد از من دور شد.
در درمان سیگار موفق نبودم با خود می‌گفتم من که مواد را کنار گذاشتم سیگار که دیگر مشکلی نیست، می‌گفتم حالا وقت هست، سیگار که ایرادی ندارد، اما به مشکل برخوردم!
اگر در سفر اول سیگار را درمان نکنم، در سفر دوم به مشکل می‌خورم و سیستم شبه افیونی بدن به درستی کار نمی‌کند، به گفته استاد امین: اگر فونداسیون ساختمان را محکم ببندی این ساختمان هزار سال عمر می‌کند!
از همه شما سپاسگزارم.

نگارش: مسافر صالح (لژیون هفتم)
ثبت: مسافر اسماعیل (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .