English Version
English

به تعادل رسیدن در کنگره شرط اول است

به تعادل رسیدن در کنگره شرط اول است

پنجمین جلسه از دوره هفتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی جهان‌بین شهرکرد؛ به استادی مسافر حمید، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر وحید، با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱ و ۲» در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر؛

از اینکه امروز میتوانم در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم از خداوند بزرگ و همینطور از راهنمای خوبم آقا کیانوش سپاسگزارم. دستور جلسه امروز جهان‌بینی ۱و۲ هست. از استاد امین و یکی از آموزش هایی که ما در کنگره میگیریم جهان بینی است.

ما در کنگره معتقد هستیم که درمان بر روی ۳ اصل جسم ، روان و جهان بینی انجام میگیرد. جسم ما با شربت ot و متدDST و طبق دستورات راهنما طی ۱۰ ماه به تعادل میرسد. پس از آن روان به تبعیت از جسم نیز به تعادل خواهد رسید.نقطه مفقوده جهان بینی است. آقای مهندس میگویند: جهان بینی در درمان های متداول امروزی حذف و نادیده گرفته شده است و مصرف کننده ها از قسمت جهان بینی نقص دارند و همین علت باعث میشود تا دوباره به مصرف برگردند و نمیتوانند به زندگی عادی شان ادامه بدهند.

به تعادل رسیدن در کنگره شرط اول است و درمانی که در کنگره در موردش صحبت میکنیم فقط مصرف نکردن نیست،بلکه رسیدن به تعادل است و قرار است طوری به درمان برسیم که مصرف مواد دیگر جایی در زندگی ما نداشته باشد و بتوانیم زندگی خودمان را بدون نیاز به مواد و یا حتی فکر کردن به آن ادامه بدهیم.

مسافر وقتی وارد کنگره می شود، در ماههای اول و دوم تحت تاثیر افکار افیونی و افکار مخربی که داشته، شاید نتواند در اوایل کار قبول کند، و یا بخاطر شکست هایی که قبل از کنگره داشته است و باور هایش شکسته است، نمیتواند قبول کند که متد DST میتواند مشکلات را برایش برطرف می کند ولی بعد از آن که جهان بینی اش به طرف اصلاح میرود و رو به خوب شدن میرود، آنگاه به فرامین راهنمای خودش درست عمل میکند و داروی خودش را بموقع میخورد و کم و زیاد نمیکند و همه فرامین راهنمای خود را رعایت میکند و به یک نظم و انضباط معقولی میرسد و آن رهجو از نظر جهان بینی رو به اصلاح شدن است. و کسی که جهان بینی اش رو به اصلاح باشد، همینطور که بحث درمانش پیش میرود،تغییرات رو به جلو در چهره ، روابط ، در پوشش و در زندگی بیرون از کنگره اش نیز نمود پیدا میکند که همه اینها بر به جهان بینی برمیگردد.

 جهان بینی یک مصرف کننده مواد مخدر بواسطه ورود افکار و نیروهای مخرب در زندگی اش از بین رفته و حتماً باید اصلاح شود و این چیزی است که در درمان های امروزی نادیده گرفته شده است.

  در مورد مصرف مواد مخدر فقط بُعد جسمی آن را در نظر گرفتند. به گفته آقای مهندس هیچ تعریف خاص و واحدی در دنیا برای روان هنوز ارائه نشده است و استاد امین جهان بینی را با استفاده از یک سری مدل ها توضیح دادند و میگویند؛ که جسم ما مثل یک شهر است و ساکنین خوب و بد دارد و یک سری کارخانه هایی دارد و مواد اولیه وارد میشود و مواد اولیه تبدیل و به مصرف جسم میرسند. و در مورد عقل و فرامین عقل یک قلعه ای را معرفی کرده اند که در یک نقطه خوش آب و هوایی است و یک سری نگهبان ها به نام دانایی از آن قلعه مراقبت میکنند و حاکمی به نام عقل در آن قلعه زندگی میکند و جسم ما را فرماندهی میکند.

ما در زمان مصرف مواد به واسطه اطلاعات غلط و یا حس های غلطی که به نیروهای دانایی خودمان رسانده ایم،عقل خودمان را از فرماندهی ساقط کرده بودیم و فرماندهی جسم را به نیروهای منفی داده بودیم. 

بحثی که در کنگره انجام میشود این است که فرد بعد از ۱۰ الی ۱۱ ماه که بر روی داروی OT هست در طول این مدت دارو تیپر شود و به حداقل مقدار مصرف برسد و در نهایت بتواند آنرا قطع کند و همزمان با قطع داروی OT وعدم وابستگی به مواد مخدر به یک جهان بینی معقولی برسد، که بتواند در زندگی اش هم آسایش و آرامش داشته باشد.

 بحث جهان بینی که استاد امین میگویند، همانطور که بر روی جلد نوشتار هم میبینید نوشته شده است، جهان بینی کاربردی و اگر قرار باشد که این جهان بینی فقط در جلسات کنگره استفاده شود و در موردش صحبت شود و خوانده شود، فایده ای ندارد و باید بتوانیم بیرون از کنگره و در زندگی روزمره هم از آن استفاده کنیم.

از اینکه به صحبت های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر ابوالفضل لژیون ۱۶

ویراستار: مسافر بهزاد لژیون ۷

عکاس: مسافر مجتبی لژیون ۵

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان

نمایندگی جهانبین شهرکرد/مسافران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .