English Version
English

جهان‌بینی علم خوب خواستن و خوب زیستن است

جهان‌بینی علم خوب خواستن و خوب زیستن است

سومین جلسه از دور دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیرجند ویژه مسافران با دستور جلسه «جهان‌بینی 1و2» با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر حبیب یک‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر. هر آنچه از دنیای پیرامون خود برداشت کنیم جهان‌بینی ما را تشکیل می‌دهد. جهان‌بینی ابزار و نقشه‌ای است برای ما تا بتوانیم در مسیر زندگی درست قدم برداریم، درواقع جهان‌بینی سیاستی را برای ما پایه‌گذاری می‌کند تا بر اساس قوانین هستی سالم و درست زندگی کنیم.

در کنگره مسائل سخت و حیاتی شکافته می‌شود و دیدگاه‌های مختلف را موردپژوهش و بررسی قرار می‌دهد سپس برداشت درست و اصولی به‌صورت جملات و تصاویر ساده و قابل‌فهم در اختیار ما قرار می‌گیرد، جهان‌بینی الفبا، پایه و اساس کار کنگره است، جهان‌بینی درک کردن و فهمیدن آموزش‌های کنگره و به عمل درآوردن آن‌هاست. یک تفاوت مهم و اساسی که کنگره با سایر مراکز ترک اعتیاد دارد همین بحث جهان‌بینی است، ما در کنگره میگوییم ایمان به صراط مستقیم به مفهوم آن است که آموزش می‌بینیم و به سمت خوبی‌ها قدم برداشته و از ضد ارزش‌ها دوری‌کنیم،  سعی کنیم نسبت به همه‌چیز حس و نگاه مثبت داشته باشیم و افکار پلید و مخرب را از ذهن خود دور کنیم.

جهان‌بینی علم خوب خواستن و خوب زیستن است، جهان‌بینی به عمل است، قدم اول آن‌هم همین حرمت‌های کنگره است همین حرمت‌هایی که خوانده می‌شود و یا در سی‌دی‌ها گفته می‌شود. باید وسعت دیدمان را بیشتر کنیم، بیشتر ببینیم آن چیزهایی را که کمتر دیده‌ایم یا اصلاً ندیده‌ایم، به زبان راحت جهان‌بینی یعنی بازگشت به جهان و زندگی پاک. اگر با دانش و علم جهان‌بینی نتوانیم ساختارهای مثبت درون خود به وجود آوریم و ظرفیت‌سازی کنیم آنگاه راه‌اندازی و بازسازی جسم امری محال خواهد بود و همیشه حال انسان خراب است چون ما می‌دانیم که سیستم بیوشیمی را مواد مخدر به‌صورت مستقیم و تفکرات و ضد ارزش به‌صورت بی‌سیم آن را مختل و از کار می‌اندازد.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم

تایپ: مسافر جلیل، لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر میثم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .