English Version
English

جهان‌بینی یعنی شناخت قوانین زندگی

 جهان‌بینی یعنی شناخت قوانین زندگی

به نام قدرت مطلق الله

علم جهان‌بینی مربوط به همۀ انسان‌ها است و برای همۀ کسانی که در تاریکی هستند کاربرد دارد و فقط مربوط به مصرف کنندگان مواد مخدر نمی‌باشد. جهان‌بینی یعنی شناخت قوانین زندگی و این قوانین در زندگی اجرا می‌شود. فرو رفتن در تاریکی اعتیاد کامل‌ترین شکل تاریکی است و برای بیرون آمدن حتماً نیاز به آموزش جهان‌بینی دارد و در کنگره جهان‌بینی در قالب جزوه جهان‌بینی ۱ و ۲ در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. ویژگی جهان‌بینی استفاده کردن از تصویر ذهنی و مدل‌های تصویری است که این ویژگی سخت بودن مطالب را حل می‌کند و مطالب قابل درک می‌شود.

شاید یک عده عنوان می‌کنند که ما آمده‌ایم ترک کنیم و جهان‌بینی به چه کار ما می‌آید؟ در پاسخ باید بگوییم بیماری اعتیاد مثل سایر بیماری‌ها نیست و برای درمان نیاز به دانایی داریم و در قسمت فیزیک و ترشح مواد شبه  افیونی باید ظرفیت تولید این مواد در انسان ایجاد شود، آموختن جهان‌بینی ظرفیت تولید این مواد را در انسان بالا  می‌برد مثل کارخانه‌ای که برای تولید نیاز به مواد اولیه دارد و جهان‌بینی مواد اولیه این کارخانه را تامین می‌کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که هنگامی که من جهان‌بینی را یاد گرفتم و به من آموزش داده شد باید این قوانین را در زندگی اجرا کنم.

جهان‌بینی باید در زندگی من کاربردی شود در غیر این صورت نتیجه درست حاصل نمی‌شود مثل اینکه من می‌خواهم وارد بازی شوم ولی قوانین بازی را نمی‌دانم پس در نتیجه بازی برای من لذتی ندارد و هر روز مشکلاتم بیشتر و بیشتر می‌شود، من نمی‌توانم ساختارهای منفی را در خود عوض کنم مگر اینکه خواسته خود را تغییر دهم تا موقعی که سلول‌های بدن من خواستۀ الکل و مواد مخدر دارند هیچ چیز درست نمی‌شود و باید نیاز را درون خودم تغییر دهم.

موضوع مهمی که آقای امین در جزوه جهان‌بینی در مورد آن صحبت کردند؛ موضوع معادله عملکرد است که از قوانین فیزیک برداشت شده است طبق معادله عملکرد شما برای اینکه در کاری بخواهی نتیجه بگیری باید مسیری را طی کنی و انرژی مصرف کنی ولی اگر در طول این مسیر حس آلوده باشد حتی اگر مسیر هم درست باشد انرژی منفی است و انرژی منفی را ذخیره می‌کنی، نیروهای بازدارنده یک کار بیشتر بلد نیستند ولی همین یک کار را به خوبی انجام می‌دهند و آن هم آلوده کردن حس انسان است و در این کار استاد هستند فقط ابزار آن فرق می‌کند.

ناامیدی ، ترس ،دروغ ، تجاوز ، کینه ، حسادت و امثال این‌ها حس انسان را آلوده می‌کنند، اگر آب شهری آلوده شود آن شهر به زودی نابود می‌شود پس انسان باید هوشیار باشد و حواسش به این سرچشمه باشد چرا که حس شروع به کارگیری قوه عقل است و حس خراب باعث می‌شود عقل فرمان اشتباه صادر کند. در آخر تشکر می‌کنم از آقای مهندس و آقای امین بابت آموزش‌های بی‌‌نظیری که در اختیار انسان‌ها در کنگره قرار می‌دهند و سپاسگزارم از همه خدمتگزاران بخش سایت شعبه سهروردی

نوشته: راهنمای محترم مسافر سعید

تایپ و ویراستاری: مسافر ابراهیم ل4

تنظیم و ارسال: مرزبان خبری مسافر رسول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .