English Version
English

درون تمامی راهنمایان عشق و محبت وجود دارد

 درون تمامی راهنمایان عشق و محبت وجود دارد

نهمین جلسه از دور چهلم و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی  کنگره ۶۰ویژه مسافران، نمایندگی وحید با استادی راهنمای محترم مسافر حسن،  نگهبانی مسافر تقی و دبیری مسافر فرزاد با دستور جلسه "هفته راهنما " چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ١۴٠۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم. در ابتدا این  هفته را به بنیان کنگره 60جناب مهندس، خانواده محترمشان،  راهنمایان و معلمان زحمتکش جامعه تبریک می‌گویم. راهنما شدن در کنگره60بسیار دشوار است و از فیلترهای زیادی باید عبور کرد تا بتوان شال نارنجی به دستاورد، زمانی که مجوز تشکیل لژیون به من داده شد به این نتیجه رسیدم باید از خیلی خواسته‌ها خود عبور کنم، همان‌گونه که رهجویان  با داروی اوتی سفر می‌کنند راهنمایان نیز در حال کسب آموزش و سفر درونی می‌باشند. جناب مهندس به‌واسطه‌ی اهمیت جایگاه راهنمایی در کنگره 60 هفته راهنما را در دستور جلسات هفتگی اختصاص داده است.  به‌طورکلی سه نوع تشکر وجود دارد: اولی به‌صورت کلامی می‌باشد دومی با قلب و سومی با عملکرد خود باید نشان دهیم. قبل از اینکه وارد کنگره بشوم درکی از روز معلم نداشته و تصورم این بود قدردانی فقط با یک شاخه گل انجام می‌شود درصورتی‌که با انجام دادن فرامین معلم یا مربی خود از آنها تشکر کنم. ولی بعد از ورود به کنگره متوجه این موضوع شدم که سپاسگزاری کردن شامل همان سه اصل می‌باشد. همان‌گونه که در پیام وادی نهم آمده است : این پیام برای کسانی است که به دنیای تازه قدم نهاده‌اند بر شما واجب و ضروری است که از سخن به نقطه عمل حرکت کنید. در درون تمامی راهنمایان عشق و محبت وجود دارد، یک انسان دوبعدی دارای عقل، عشق و ایمان است.

کسانی که در کنگره 60 در حال خدمت می‌باشند توسط راهنمایان آموزش‌دیده‌اند. جناب مهندس دژاکام ریشه و بنیان، راهنمایان و دیگر خدمت‌گزاران تنه و شاخه کنگره 60 می‌باشند. به عقیده من راهنما اول باید صبر ایوب داشته باشد دوم  مهر، محبت رسول خدا وسوم شجاعت حضرت علی را داشته باشد؛ زیرا زندگی یک فرد مصرف‌کننده در دست اوست و تنها زمانی می‌تواند از این موضوع بهره ببرد و خوشحالی کند که آن شخص را هم در صور پنهان و هم آشکار به رهایی برساند. درک این موضوع برای رهجو سخت است، زمانی که من نامه‌های اوتی را می‌نویسم با توجه به حسی که از جانب رهجو دریافت می‌کنم و برمبنای پروتکل درمان هفته‌های آن را تعیین می‌کنم و بر این اساس می‌گویند که راهنماها را بر اساس حس انتخاب کنید. ازنظر من راهنمایان در یک مکان، لامکانی فرماندهان شما بوده‌اند و در این بعد حیات به شکلی دیگر یکدیگر را پیدا نموده تا رهجوهای خود را از تاریکی به سمت نور هدایت نمایند.

تایپ: مسافر حمزه

تنظیم و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .