English Version
English

تحرک بیشتر، جسم سالم‌تر

تحرک بیشتر، جسم سالم‌تر

تنها ماشینی که می‌تواند خودش را باز سازی کند، جسم ما است. هر چقدر حرکت کنیم، جسم ما سالم‌تر است. در زمان قدیم تمام مواد غذایی سالم و بدون مواد نگهدارنده بود؛ ولی اینک متاسفانه فست‌فود جایگزینی برای غذاهای سنتی ما شد که به این سبب امروزه شاهد خیلی بیماری‌های مزمن هستیم.

جناب آقای مهندس در سی‌دی جسم می‌فرمایند‌: «در زمان قدیم یخچال نبود و مردم تمام مایحتاج خود را روزانه تهیه می‌کردند و این کار باعث سلامتی می‌شد، اینک گوشت و سبزیجات را از قبل می‌خرند و دریخچال که چندین وقت مانده مصرف می‌کنند، هیچ خاصیتی  ندارد، برای جسم ضررهای زیادی دارد و به سلامتی آسیب می‌رساند».

یک سری سلول‌های در بدن به نام ‌«سلول‌های بنیادی» هستند، نقش این سلول‌ها در بدن ما خیلی مهم است. وظیفه این سلول‌ها ترمیم بدن است؛ اگر سیستم ایکس ما آسیب نديده باشد، سلول‌های بنیادی در بدن به حرکت در می‌آید و جسم را بازسازی می‌کند. عامل اصلی سکته مغزی و سکته قلبی فقط چربی‌ها یا فشارخون بالا، کلسترول، قندخون و استرس نیست، عامل اصلی سکته مغزی و قلبی مصرف دخانیات است.

جناب آقای مهندس در سی‌دی جسم می‌فرمایند: «ما نباید در کنگره ۶٠ شاهد سکته افراد باشیم». به لطف خداوند و آقای مهندس ما در کنگره ۶٠ لژیون ویلیام و جونز «تغذیه سالم» را داریم و خیلی سی‌دی‌های متعدد و آموزشی را آموزش می‌بینیم که برای جسم سالم، زندگی سالم و آرامش کاربردی است. من زمانی که مصرف‌کننده قلیان بودم مشکلات زیادی داشتم. ذهن من آشفته بود، جسمِ من بیمار بود، کلسترول بالا، دیابت بالا و به خاطر ناآگاهی هر روز حالِ من بدتر می‌شد، تا اینکه خدا را شکر به این بهشت عظیم قدم نهادم و با آموزش‌هایی که از راهنمایم گرفتم سفر خود را شروع کردم و زمانی که من مصرف‌کننده قلیان بودم در اثر دیابت بالا دچار خارش‌های پوستی بودم و همیشه زخم‌های زیادی در دست و پای من وجود داشت. شب تا صبح به خاطر خارش‌های پوستی نمی‌توانستم به خواب بروم و تا صبح بیدار بودم، چشم‌های من مشکل پیدا کرده بود که تمام این موارد بابت مصرف قلیان بود.

خدا را شکر و به لطف راهنمای خود خانم زهرا بیژنی توانستم از دام دخانیات رها شوم و دیگر از آن زخم‌های بد و متعدد خبری نیست و به حال خوش رسیدم و قطره‌ای کوچک از این اقیانوس بزرگ شدم و این را مدیون راهنمایان خود و مسافرم هستم که من را در این راه یاری کردند. هفته راهنما را به همه خدمتگذاران کنگره ۶٠  و خانواده جناب آقای مهندس تبریک می‌گویم.


رابط خبری: راهنمایی ویلیام وایت همسفر سمیه، نمایندگی میرداماد
ویراستاری و ارسال: مسافر نیکوتین منیره رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر فریبا، نمایندگی سهروردی اصفهان
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶٠

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .