English Version
English

راهنما برای رهجو منبع آموزش و انرژی است

راهنما برای رهجو منبع آموزش و انرژی است

امروز افتخار داریم از طرف گروه سایت پارک شهدای شهرداری در خدمت مرزبان محترم مسافر مجید باشیم و با ایشان به گفت و گو بپردازیم. در ابتداء از طرف گروه سایت از ایشان بابت فرصتی که در اختیار ما قرار داده‌اند بسیار سپاسگزاریم.

 

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی نمایید؟

 

سلام دوستان مجید هستم مسافر

آخرین آنتی ایکس شیشه وحشیش

مدت سفر ۱۳ ماه

راهنما آقا امیر محمدی

روش درمان D.S.T 

داروی درمان OT 

رهایی ۳ سال و ۹ ماه

رشته ورزشی والیبال

 

در رابطه با دستور جلسه این هفته "هفته راهنما" بفرمایید؟

 

شاکر و سپاسگزار خداوند هستم که به من اجازه خدمت کردن و آموزش گرفتن در این جایگاه را داد. از اینجت محترم پارک آقای خاشعی و همچنین گروه سایت ممنون هستم که به من اجازه دادید در این جایگاه قرار بگیرم. 

راهنما یعنی شخصی که یک مسیر را طی نموده و بلد راه است راهنما به کسی گفته می‌شود که سرشار از عشق و محبت باشد، راهنما باید برای رهجو منبع انرژی باشد، برای اینکه بیماری اعتیاد و درمان آن جنگ با جهل و نادانی است بعضی مواقع هست که ما یک دشمن در صور ظاهر داریم که خوب سعی می‌کنیم که به لطمه و صدمه نزند و چرا که قابل رویت است، ولی اعتیاد و جنگ با جهل و نادانی در صور پنهان است، برای همین راهنما باید خیلی قدرتمند حرکت کند چرا که یک روزی من مجید فقط یک نفس را می‌خواستم تربیت کنم، ولی الان یک لژیون ۱۴ نفری را تمام مطالب و منابع کنگره میخواهد راهنما را به یک انرژی قدرتمندی وصل کند چرا که برای جنگ با جهل و نادانی باید یک راهنما به یک منبع انرژی وصل باشد و آن انرژی خداوند هست. یک راهنما برای اینکه بتواند یک مصرف کننده را از عمق ظلمت و تاریکی نجات بدهد باید دستش در دستان خداوند باشد باید ایمانش زیاد باشد اگر دستش در دستان خداوند نباشد زیر بار این مسولیت کمر خم می‌کند. هفته راهنما را به استاد راهنمای همه راهنماها آقای مهندس و تمام راهنماهای کنگره 60تبریک عرض میکنم. امیدوارم بتوانم در این مسیر و آزمایش سر بلند بیرون بیایم.

 

در رابطه با تاثیر پارک و ورزش در روند سفر و درمان بفرمائید؟

 

همانطور که می.دانید مثلث درمان اعتیاد تشکیل شده از جسم ،روان ،جهان بینی، من برای رسیدن به تعادل باید این سه ضلع را پرورش دهم، برای داشتن جسمی سالم باید ورزش کنم چرا که تفکر سالم در جسم سالم است. من در پارک و ورزش می‌توانم جهان بینی خودم را محک بزنم می‌توانم آموزش های خودم را اندازه گیری کنم. من خودم لحظه شماری می‌کردم که جمعه بشود و به پارک بروم، ورزش فوق العاده در روند درمان من تاثیر بسزایی داشت. ورزش کردن با دوستان به من انرژی زیادی می‌داد . آقای مهندس می‌فرماید که نفس را باید کار دستش بدهی و گرنه کار دستت می‌دهد، من در سفر خود باید از تمام لحظات خود به نحوه احسن استفاده کنم.

 

یک پیام برای مسافرینی که به تازگی به سفر دوم وارد شده‌اند بفرمایید؟

 

من باید این را بدانم که ورود من به سفر دوم یعنی ورود من به آموزش. چرا که در سفر اول تمام حس‌های من یخ زده بود و در سفر دوم باید خدمت کنم تا به آن تعادلی که مد نظر هست برسم.

 

اگر صحبتی به عنوان سخن آخر هست، بفرمایید؟

 

شاکر و سپاسگزار خداوند هستم که اجازه خدمت کردن و آموزش گرفتن در این جایگاه را به من دادند. جایگاه مرزبانی برای من فوق العاده آموزش داشت، خدمت کردن من واقعی را روبروی خودم قرار می‌دهد تا بتوانم مشکلات خودم را ببینم و در صدد رفع مشکلات خودم حرکت کنم. امروز باید من مجید تمام تلاش خودم را بکنم که در هر جایگاهی قرار گرفتم با عشق خدمت کنم چرا که دارم به خودم خدمت می‌کنم 

اگر این خدمات سینه به سینه به من نرسیده بود من الان اگر هم زنده بودم حال خوبی نداشتم. ممنون هستم از آقای مهندس که این بستر را برای ما مهیا کردند که من مجید بتوانم خودم را پیدا کنم. سپاسگزارم.

 

در آخر من هم از طرف گروه سایت نمایندگی پارک شهدای شهرداری اصفهان از شما مرزبان محترم بابت اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید و به خوبی به سوالات ما پاسخ دادید صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

 

مصاحبه و ارسال مطلب: مسافر احسان

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .