English Version
English

پیوندِ محبت

پیوندِ محبت

هفته راهنما را خدمت جناب مهندس دژاکام و خانواده محترم‌شان و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ مخصوصاً راهنمای بزرگوار خودم خانم اکرم تبریک عرض می‌کنم.
خداوند را شاکر هستم که در مسیر زندگی من راهنمایی قرار داده تا در سخت‌ترین شرایط  که خسته و ناامید بودم، ایشان در کنار من بودند و با آغوش پرمهرشان عشق و محبت را به من هدیه دادند .
راهنما به من یاد داد که هر آن‌چه امروز برداشت می‌کنم کاشتِ دیروز من است و این زندگی با تمام سختی‌هایش برای من است نه برای شخص دیگری. من نباید منتظر بمانم تا فرد دیگری مشکلات و مسائل زندگی من را حل کند. من این را باید بدانم خودم مسئول تمام مسائل زندگی‌ام هستم و هر چه برای من اتفاق می‌افتد، مقصر خداوند، سرنوشت و خانواده نیست؛ بلکه خود من در به وجود آوردن مشکلاتم سهیم هستم.
راهنمای محترم و عزیزم، واژه سپاس در برابر از خودگذشتگی و ایثار شما ذره‌ای  بیش نیست، تنها دارایی من برای شما دعای خیری  است که به پاس تمام لطف‌هایی که در حق من داشتید بدرقه راه‌تان باشد. موفق و پایدار باشید. آرزومندم برای من و هزاران هزار انسان دیگر مانند من بمانید. همیشه دوست‌تان دارم و پیوند محبت بین ما جاودانه خواهد بود.

 

ویرایش: همسفر النا، رهجو راهنما همسفر مونا (لژیون پنجم)

تصویرگر: همسفر سمیه، رهجو راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)

ارسال: همسفر گندم، رهجو راهنما همسفر شهناز (لژیون سوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .