English Version
English

راهنماها با آموزش‌های خود آسایش و آرامش دوباره را به زندگی ما بخشیده‌اند

راهنماها با آموزش‌های خود آسایش و آرامش دوباره را به زندگی ما بخشیده‌اند

سومین جلسه از دوره چهل و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره۶۰، نمایندگی عمان سامانی شهرکرد، به استادی مسافر سعید، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر فرامرز با دستور جلسه «هفته راهنما» یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر.

خداوند متعال را سپاسگزارم که در بهترین مکان دنیا قرار دارم و از بهترین راهنمایان آموزش می‌گیرم. از گروه مرزبانی و ایجنت محترم تشکر می‌کنم. از راهنمای محترم آقا پدرام تشکر می‌کنم که با اعتماد به اینجانب استادی جلسه را به من واگذار کردند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.
همانطور که می‌دانید این هفته، هفته ی راهنما است. من در ابتدا به نوبه ی خودم این هفته ی پرشکوه را ابتدا خدمت استاد و معلم کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده ی محترمشان و استاد بزرگ جهان بینی آقای امین تبریک عرض می‌کنم. همینطور از راهنمای خودم آقا پدرام و تمامی راهنماهای احیای انسانی کنگره ۶۰ به خصوص نمایندگی عمان سامانی تبریک عرض می‌کنم.
راهنماها با آموزش‌های خود آسایش و آرامش دوباره را به زندگی ما بخشیده‌اند و شایسته ی احترام و و قدردانی هستند. ما به عنوان مسافر وارد کنگره می‌شویم و با آموزش‌هایی که می‌گیریم سعی می‌کنیم از تاریکی‌ها و ضد ارزش‌ها رهایی یابیم. قدردان و سپاسگزار عزیزانی هستیم که بدون هیچ مزد و منتی وقت خودشان را در اختیار رهجویان قرار می‌دهند که با آموزش‌های کنگره از دنیای تاریکی و ضد ارزش‌ها به دنیای روشنایی و ارزش‌ها رهسپار گردند. واژه ی سپاسگزاری در مقابل زحمات راهنمایان بسیار ناچیز است و خوشا به حال کسانی که شکرگزاری را بلد هستند و این را حس کردند که جایگاه خاصی در زندگی‌شان دارد.
همانطور که می‌دانید در کنگره جشن‌های مختلفی داریم، جشن راهنما، جشن همسفر،  جشن مرزبانان و دیده‌بان. جشن راهنما یکی از جشن‌های مهم کنگره است و بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که در زندگی خود قدردان معلمان و راهنمایان خود باشیم. زمانی که در تاریکی‌ها بودیم، اگر یک نفر می‌خواست راه صراط مستقیم را در پیش بگیرد تمام سعی خودمان را می‌کردیم که آن شخص مثل خودمان شود؛ موقعی که به کنگره آمدیم این قضیه کاملاً برعکس شد  کسیکه رهایی می‌گیرد همه ی مسافران خوشحال می‌شوند و اگر یکی از برادران در لژیون سفرش به نحوی خراب شد همه ناراحت می‌شویم و همه ی این‌ها به‌خاطر آموزش‌هایی است که راهنمایان محترم به ما می‌دهند. ضمناً خارج کردن یک مسافر از بند تاریکی با چندین سال تخریب کار بسیار سخت و دشواری است. حال خوش امروز خودم را مدیون آموزش‌های راهنمایان عزیز هستم.
انشاالله روز سه‌شنبه در این جشن باشکوه با اهدای کادو و دلنوشته بتوانیم قدردان زحمات راهنمایان محترم باشیم
ازاینکه به صحبت‌های من توجه کردید سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر سلمان لژیون چهارم
ویراستار: مسافر رضا لژیون سوم
تنظیم: مسافر سعید لژیون چهارم
ارسال: مرزبان خبری مسافر جعفر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .