English Version
English

هفته راهنما

هفته راهنما

بسم الله الرحمن الرحیم

 کارگاه آموزشی مجازی نمایندگی عمان سامانی شهرکرد با استادی مسافر داود لژیون دوم

سلام دوستان داود هستم یک مسافر.

ابتدا شاکر خداوند هستم که فرصتی به من عطا نمود که بتوانم از این طریق از جناب اقای مهندس حسین دژاکام بنیان کنگره ۶٠ تشکر ویژه داشته باشم.

ایشان راه راستی و درستی را به زیباترین شکل ممکن به ما نشان دادند و بعد باید تشکر کنم از تک تک راهنمایان کنگره که با صداقت کامل و باتواضع و فروتنی غیر قابل بیان و بدون هیچ گونه چشم داشتی برای من و دیگر عزیزان زحمت می‌کشند، این که امروز من در ارامش زندگی میکنم نتیجه زحمات راهنمایان عزیز میباشد که باتمام وجود خود را صرف خدمت به ما نموده اند، براستی راهنمایان افرادی صمیمی وبا خرد هستند که تجربه و موفقیت خود را در زمینه درمان اعتیاد و رسیدن به تعادل بطوربلاعوض در اختیار ما قرار می‌دهند. راهنمابه معنی نشان دهنده راه است و به دیگران در یافتن مسیر مناسب کمک می‌کند.
به نظر من راهنما درکنگره ۶٠ کلمه زیبا و مقدسی میباشد،چون باتمام وجود همه تجربیات ودانش خودرابدون هیچگونه چشم داشتی در اختیار رهجو قرار می‌دهد، قلبش همچون صندوقچه اسرار میباشد و سرشار از محبت و عشق است.
راهنما فردیست با محبت دلسوز که به حرفها ودرد دلهای رهجو گوش می‌دهد و بی هیچ قضاوتی به آنها راهکار درست را می‌دهد، چون با واقع بینی و بیطرفی این کار را انجام می‌دهد.
شایدبپرسید چرامن راهنما نیازدارد؟ چون راهنما این مسیر را طی نموده و از تمام پیچ و خمهای مسیر درمان اعتیاد آگاه است و براحتی می‌تواند نقصها، ضعف ها و مشکلات رهجو را ببیند و به او کمک کند.
در پایان باید از جناب آقای مهندس اولین راهنمای کنگره ۶٠، آقای کامران شریفیان و تمامی راهنمایان کنگره تشکر کنم و از خداوند می‌خواهم ازعزت وبزرگی خودش به  همه انها عنایت بفرماید.
با تشکر.

تهیه و نگارنده؛ مسافر سجاد لژیون دوم
تنظیم؛ مسافر سعید لژیون چهارم
ارسال؛ مرزبان خبری مسافر جعفر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .