English Version
English

وقتی معنویات را بدست آوریم حتما مادیات را در پی خواهد داشت

وقتی معنویات را بدست آوریم حتما مادیات را در پی خواهد داشت

در خدمت مسافر اسماعیل، عضو لژیون سردار نمایندگی نیما یوشیج هستیم و لحظاتی را با ایشان به گفتگو نشستیم. نظر شما را به این مصاحبه جلب می نماییم.

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی نمائید:
سلام دوستان اسماعیل هستم یک مسافر، تخریب ۲۰ سال، آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره، با روش DST و دارویOT به مدت ۱۰ ماه و ۲۱ روز با راهنمای محترم آقا بهرنگ سفر کردم. رهایی از اهریمن اعتیاد ۲۳ ماه و ۱۳ روز و سفر سیگار با راهنمای محترم آقا رجب. ورزش در پارک فوتبال.
چه عواملی باعث جذب شما به لژیون سردار شد؟
در سفر اول پیام لژیون سردار را توسط راهنمای محترم دریافت نمودم ولی برای عضویت سفر اولی در این لژیون شرایط خاصی بود و همین موضوع باعث گردید تا من بیشتر در مورد لژیون سردار تحقیق نمایم و جمله معروف دیگران کاشتند ما خوردیم، حالا نوبت ماست که بکاریم تا دیگران استفاده کنند برای من یک تکانه بود.

تاثیرات عضویت لژیون سردار در زندگی و سفر کنگره را برایمان بیان کنید:
معیار سنجش من در همه مسائل زندگی پول بود؛ اما همه چیز ما مادی نیست، به قول آقای مهندس وقتی معنویات را بدست آوریم حتما مادیات را در پی خواهد داشت. در کنگره هر خدمتی که انجام می‌دهیم، در ازای آن خدمت دستاوردهای بسیار بالاتری برای ما داشته است؛ به‌طور مثال توانایی‌های ما که سال‌ها از دست رفته بود مانند پس انداز، بخشش، تلاش برای رسیدن به خواسته و قناعت زمانی که این موارد به ما برمی‌گردد و در بعدهای بعدی هم با ما هستند، این موضوع باعث حال خوش ما می‌گردد. در گذشته با مصرف مواد چند ساعتی سرخوش بودیم، ولی اکنون در کنگره با خدمت‌ های مختلف به حال خوش می‌رسیم.
چرا پرداخت پول در کنگره حال آدم را خوب می‌کند؟
بدست آوردن پول به انسان انرژی می‌دهد ولی جناب مهندس می فرمایند، هر اندازه که پول در می‌آوری مال شما نیست و روزی برخی افراد در روزی شماست و یا اینکه‌ گاهی اذن خرج کردن پول به شخص داده نمی‌شود. از جناب مهندس تشکر می‌نمایم که این بستر را فراهم نمودند تا من بتوانم با ذره‌ای مشارکت مالی، انرژی بسیاری دریافت نمایم.
آیا به دنور شدن هم فکر می‌کنید؟
قطعا بله، کنگره به ما آموزش داد که تفکر و حرکت درست داشته باشیم. همیشه برای مبدا، مقصد و هدف خود برنامه‌ریزی نمائیم؛ با مشکلاتی که در زندگی روزمره دارم عضویت در لژیون سردار کاری سخت و شاید غیرممکن به نظر آید، اما این موضوع را برای خودم هضم کردم و با کمک خداوند این حرکت را آغاز نمودم و از ابن بابت خداوند را شاکرم.
پیشنهاد شما به افرادی که قصد عضویت در لژیون سردار را دارند ولی دودل هستند چیست؟
ما در کنگره لژیون درمان مواد، سیگار، جونز داریم و افراد کمی را داریم که برگشت نموده اند؛ اما در لژیون سردار یک عضو هم از مشارکت مالی پشیمان نشده است. بستر مهیاست، هر ماه یک‌بار جلسات برگزار می‌گردد، دوستان به عنوان مهمان می‌توانند حضور یابند و اگر ابهامی داشته باشند توسط خدمتگزاران لژیون سردار رفع خواهد شد.
در پایان اگر سخنی در مورد لژیون سردار با اعضای نمایندگی دارید بفرمائید:
حرکت باید ذره، ذره باشد تا توانمان بالا رود تا به درجات بالاتری برسد؛ می‌توان این کار را از سبد پول آغاز کرد و در ادامه با عضویت در لژیون سردار آن را تکمیل کرد. من شنیدم که دوستانی در نشان بی‌نشانی مبلغ یک میلیارد تومان واریز می‌نمایند که حتی نامی‌از آنها برده نمی‌شود. یک سنگ طلا زمانی که استخراج می‌گردد، جنسش از طلاست ولی زیبایی خاصی ندارد، اما طلاساز با آب کردن، تغییر دادن و پردازش آن کاری می‌کند که به جواهری ارزشمند تبدیل و در معرض دید همگان قرار می‌گیرد؛ کار لژیون سردار با افراد هم این‌گونه است، آن‌ها را خالص‌تر می‌کند چون هر کسی توانایی بخشش مال خود را ندارد.

تهیه و تنظیم مصاحبه: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .