English Version
English

کسانی به تکامل می‌رسند که قدردان چیزهایی که دارند باشند

کسانی به تکامل می‌رسند که قدردان چیزهایی که دارند باشند

دهمین جلسه از دوره چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی صبح‌گاهی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله با استادی راهنما مسافر حسام، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر میثاق با دستور جلسه «هفـــتــه راهـــنـــمــا» یکشنبه 9 اردیبهشت  ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰ صبح آغاز به کار کرد



خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکرم که این سعادت نسیب من شد تا در خدمت شما عزیزان باشم و آموزش بگیرم. هفته راهنما را به راهنمایان کنگره، بنیان کنگره ۶۰ و جناب مهندس دژاکام و همچنین به تمام راهنمایان پیشین تبریک می‌گویم. به عقیده من بقایِ کنگره ۶۰ به راهنمایانی است که تحویل جامع می‌دهد.
در ادامه به ایجنت پارک لاله آقا حامد تبریک می‌گویم، دوره اِیجِنتی ایشان دوباره تمدید شد.



هرچقدر به اهمیت پارک لاله بپردازیم کم است چون خیلی از افراد در پارک لاله درمان می‌شوند. گاهاً در سفر پیش آمده که خواب شب یا زمان خواب را نتوانستیم منظم کنیم یا خیلی از ما در سفر دوم نمی‌توانیم عادت های بدن و فیزیولوژی‌ را تغییر دهیم، جلسات صبح گاهی پارک لاله روی این مسئله تاثیر رو به رشدی می‌گذارد و باعث پیشرفت‌های روحی، روانی و جسمی در مسافران می شود.
به عقیده من کسانی که صبح زود در پارک لاله حضور پیدا می‌کنند در ادامه حال بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد.



در خصوص هفته راهنما؛
من تقدیر می‌کنم از راهنمای بسیار خوبم، استاد عزیز آقای محمد صادق صداقت که یکی از دیده‌بانان کنگره هم می‌باشد. من در سال 91 وارد کنگره شدم و حال خرابی هم داشتم اما به خاطر درایت و تجربه راهنمایم به کنگره و خدمت کردن جذب شدم.



به دلیل خوب نبودن شرایط ظاهری‌ام دائم بازداشت می‌شدم و فقط به این نیت به کنگره آمده بودم که کارت کنگره را بگذارم در جیبم که حداقل بگویم من اجازه حمل شربت را دارم یعنی اصلاً قصد درمان را نداشتم. وقتی که اقای صداقت من را پذیرفت در من به عنوان یک رهجو جاذبه‌ای شکل گرفت و در ادامه شاهد بودم که بسیار اتفاقات خوبی در زندگی من رخ داد. تمام این اتفاقات به لطف راهنمای خوب من بود.
من ۱۷ سال ازدواج کردم و تا ۳ سال پیش علاقه‌ایی به بچه دار شدن نداشتم. زندگی آنقدر مسئولیت‌های سنگین روی دوش من گذاشته بود که جرأت بچه‌دار شدن را نداشتم ولی راهنمای من با تمام درایت، با تمام علم و تجربه‌ای که داشت روی من تاثیر بزرگی گذاشت. من فهمیدم که در این هستی وظایفی دارم. امروز هر زمان که فرزندم را می‌بوسم خداوند را شکر می‌کنم که از این نعمت محروم نیستم.



در این هفته ما باید با پاکت از راهنما هایمان تقدیر کنیم. این مسئله بر ما واجب است. کسانی به تکامل می‌رسند که قدردان چیزهایی که دارند باشند. مهم ترین قدردانی‌ ما از راهنما می‌تواند خدمت کردن و راهنما شدن ما باشد همینطور داشتن یک سفر خوب و حال خوبی که می‌توانیم بدست بیاوریم.





تایپ:مسافر محمد
عکس و ارسال:مسافر رضا
مرزبان کشیک: همسفر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .