English Version
English

با تفکر تغییرات مثبت آغاز می‌‍شود

با تفکر تغییرات مثبت آغاز می‌‍شود

جلسه چهاردهم از دوره اول لژیون آموزشی کنگره ۶۰ لژیون بوئین‌زهرا؛ با استادی و نگهبانی راهنما مسافر عبدالله و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه «وادی اول و تاثیر آن روی من» جمعه 17 فروردین ۱۴۰3 ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد:
سال جدید را به همه شما دوستان تبریک می‌گویم. برای سال جدید بهتر است که ما برای تمام کار‌هایمان برنامه‌ریزی انجام دهیم و اهداف خودمان را مشخص کنیم. برای مسافران سفر اول مهم‌ترین هدفشان، سفر کردن و به درمان رسیدن است. مسافران سفر اول نباید از اهدافشان دور شوند، یعنی اگر بخواهند بجای سفر کردن و به درمان رسیدن بفکر مطالبات و کار‌های شخصی خودشان بپردازند، از مسیر دور می‌شوند و به مقصود خود نمی‌رسند.

 در مورد دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم، در این وادی می‌گوید با تفکر ساختار‌ها اغاز می‌گردد، بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود. هر آنچه در جهان فیزیکی وجود دارد بر پایه‌ای مشخص استوار است و در کنگره هم همانگونه است و بر پایه‌های مشخصی استوار است؛ به طور مثال کنگره می‌گوید ما یک مثلث ثابتی داریم که اضلاع آن شامل جسم، روان و جهانبینی است.

جهانبینی ما با تفکر کردن و اجرایی کردن تمام وادی‌ها امکان‌پذیر می‌شود؛ فوندانسیون جهانبینی تفکر است و نوع نگاه مارا، تفکر ما مشخص می‌کند. ما برای درمان اعتیاد خودمان باید روی جهانبینی خودمان کار کنیم و آن را در زندگی خود عملی کنیم. ما در این وادی آموزش می‌گیریم که نوع نگاه و تفکر و اندیشه خودمان را اصلاح کنیم.

اگر من هنوز به مواد مخدر فکر میکنم و تفکر خودم را نسبت به آن تغییر ندادم، به درمان نمی‌رسم و روانم همچنان درگیر مواد مخدر می‌ماند. ما باید بد‌انیم که اگر تفکراتمان را تغییر ندهیم به حال خوش نمی‌رسیم. ما در این وادی آموزش می‌گیریم که هر چیزی اگر بخواهد پیدا شود، اول از یک تفکر شروع شده است تا آن ساختارش در وجود من تشکیل شود.

در ادامه ما باید آن تفکرات را در زندگی خودمان اجرایی کنیم و به سرانجام برسانیم. به طور مثال اگر کسی در تفکراتش به درمان رسیدن فکر می‌کند باید آن را اجرایی کند و وارد کنگره شود و در جلسات حضور پیدا کند. ما نباید بگذاریم افکار منفی در روان ما تاثیر بگذارد زیرا تفکرات و روان ما بر روی جسم ما تاثیر می‌گذارد، ما با افکار مثبت خودمان می‌توانیم بر روی جسم خودمان تاثیر مثبت بگذاریم، می‌توانیم در زندگی خودمان و در خانواده خودمان تاثیر مثبتی داشته باشیم. هر مقدار جهان فکری خودمان را به سمت افکار مثبت سوق دهیم به حال خوش می‌رسیم؛ کنگره به ما آموزش می‌دهد که کلید افکار خودمان در دستان خودمان باشد. طبق تحقیقات اگر ما یک ساعت به افکار منفی فکر کنیم برابر است با ٨ ساعت کار فیزیکی و این نشان می‌دهد که تفکرات منفی به چه مقدار بر روی جسم ما تاثیر می‌گذارد.

 

 

 

 

 

تایپ و تنظیم: مسافر محمدرضا
نمایندگی بوئین زهرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .