English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ الهام از رمضان

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ الهام از رمضان

 

 

لینک دانلود فایل صوتی

سومین جلسه از دوره هشتاد و یکم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر مریم با دستورجلسه "الهام از رمضان" چهارشنبه 09 اسفند ماه ۱۴۰2 ساعت 10:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.

به طور کلی کارهای شعب به نحو مطلوب دارد انجام می گیرد. فقط استان اصفهان است که در میزان دریافتی OT کم شده است و مجبوریم کمتر پذیرش کنیم. اصفهان یکی از استان های نمونه ما بود. بالا رفتن قیمت تریاک باعث اختلاف با OT شد. علتش هم این است که قیمت OT ارزان است و باید معادل قیمت تریاک بیرون باشد.
برنامه هفته آینده الهام از رمضان است و ماه بسیار مبارکی است. امسال دو قسمت می شود. چند روز پایانی سال شروع می شود و بعد وارد تعطیلات عید می شویم. در کنگره یک شور و هیجان خاصی در ماه رمضان جریان دارد.
نکته ای راجع به اینستاگرام کنگره 60 بگویم. ما مقوله ای داریم به نام کپی رایت. کنگره 60 جایی برای پول در آوردن نیست و کسانی هستند که نوشتار ها را خلاصه نویسی می کنن و فایل های صوتی من را می گذارند در صفحه شان و برای خودشان فالوور جمع می کنند. هیچکدام از بچه های کنگره نباید این کار را کنند و چنین صفحه هایی را خواهشا دنبال نکنین سعی کنید اینستاگرام خود کنگره 60 را قوی کنین. لطفا در صفحات مجازی تان از گذاشتن تصویر من و خانواده ام خودداری کنین. بیشترین کمکی همه اعضا می کنند این است که صفحات مجازی خود کنگره 60 را حمایت کنن و از دنبال کردن دیگر صفحات خودداری کنند. الان خیلی از انگلیس و آمریکا به درمان رسیده اند و من به آن ها تلفنی رهایی می دهم.
این هفته جمعه پارک طالقانی تعطیل است اما من رهایی ها را در روز جمعه می دهم. بارندگی اخیر در کشور را به شگون می گیریم و خداوند با اینکار ابراز رضایت می کند از ملت. من هر سال برای دید و بازدید عید می نشستم اما چون بچه ها خیلی زیاد شده اند عید دیدنی را از دوشنبه هفته پیش شروع کرده ام و این قضیه ادامه دارد و من عیدی را به بچه ها می دهم. عیدی هم رسم است که هم من به آنها عیدی می دهم و هم به من عیدی می دهند.
ماه رمضان الحق راهگشای ما بود. ما خیلی چیزها را از قرآن نمی دانیم و درکش نکردیم. کار به عمل پیروان بعضی ادیان نداریم. پنجاه درصد از مطالب اوایل قرآن مربوط به کهکشان ها و نابودی جهان و آینده بوده است و همه حوادث را پیش بینی می کند. یکی راجع به گذشته صحبت می کند. یکی راجع به زمان حال و یکی برای آینده صحبت می کند. در رابطه با طبیعت صحبت می کند. درباره قوانین زندگی نیز صحبت می کند. در کتاب می گوید اگر کسانی به شما حمله کردند شما هم بجنگید. اگر می گوید بکشید قوانین جنگ را دارد آموزش می دهد.
یکی از قوانین بسیار مهم، قوانین روزه است که چه اثراتی روی سیستم بیولوژی ما داردو تمام امراضی که ما داریم به دلیل نداشتن تغذیه درست است. ماه رمضان منافع بسیار زیادی دارد. کنگره نیز از ماه رمضان آغاز شد و من از این ماه آداب و نظم را یاد گرفتم که مواد را سر یک ساعت مشخصی مصرف می کردم و روزه هم می گرفتم تا در نهایت رسیدیم به متدDST  و اینکه تاکنون بیش از هفتادهزار نفر در کنگره 60 درمان شده اند.
در ماه رمضان روزه ای که گرفتم دو پاکت سیگارم را پنج نخ کردم و کل مصرف تریاک من در طی روز شد 5 گرم. من یا باید روزه می گرفتم یا نمی گرفتم. اما وسط آن هم هست. بین سیاه و سفید رنگ های زیادی هست. کسانی هستند که می توانند روزه شان را کامل بگیرند که خیلی خوب است. اما کسانی که روزه نمی گیرند به اعتقاد من روزه درصدی بگیرند و حتما موادشان را راس ساعت مصرف کنند. شما باید راس ساعت داروتان را مصرف کنین. کسانی که مصرف نکردند به خودشان آسیب زدند. روزه تان را بگیرید ولی داروتان را سر ساعت استفاده کنین. چهل نخ سیگار می کشید. پنج نخ بکشید. همینجوری بچه ها تمرین کرده اند و سال های بعد روزه کامل گرفتند. باید بچه ها طعم لذت روزه گرفتن را بچشند که دم افطار چایی خوردن چقدر لذت بخش است.
روزه گرفتن مبارزه با نفس است تا ما ببینیم می توانیم جلوی خودمان را بگیریم. وقتی تحمل نداری سه ساعت سیگار بکشی چه می گویی پس. یک فایل صوتی هم داریم به نام اتوفاژی که وقتی ما دوازده ساعت غذا نخوریم بدن یک سیستمی دارد که شروع می کند به استفاده از سلول های مریض و آن ها را خورد می کنه و تبدیل مواد موردنیازش می کند. در واقع بدن سلولهای ضعیف و بدن را می خورد. منافعی که روزه دارد بسیار ارزشمند است. کسانی که روزه می گیرند عمرهای طولانی دارند. کسانی نماز می خوانند عمرهای طولانی دارند. امیدواریم که شروع کنید همگی به روزه گرفتن. آمدن ماه رمضان را از حالا به همه شما تبریک عرض می کنم.

از اینکه به حرف های من توجه کردید خیلی ممنونم.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .