English Version
English

دیده‌بانان، حافظان کنگره ۶۰

دیده‌بانان، حافظان کنگره ۶۰

جلسه دهم از دوره اول لژیون آموزشی کنگره ۶۰ لژیون بوئین‌زهرا با استادی راهنما مسافر مهدی و نگهبانی راهنما مسافر عبدالله و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " هفته دیده بان " جمعه 4 اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

سخان استاد:
از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم و اولین مشارکت را داشته باشم. این هفته دستور جلسه جشن دیده‌بان است و در جلسات قبل در مورد آن صحبت شد و در مورد وظایف دیده بان‌ها و نحوه عملکردشان در کنگره به چه صورت است، آشنایی نسبی پیدا کردیم. همانطور که از نام دیده‌بان مشخص است، وظیفه دیده‌بان این است که هر اتفاقی در کنگره پیش می‌آید را ببیند. از آنجایی که لژیون بوئین زهرا تازه تأسیس است پس بهتر است در مورد درمان صحبت شود که در طول سفر یک سفر اولی چه کار‌هایی را باید انجام دهد و هر چقدر در این مورد صحبت شود کم است. من زمانی که تصمیم گرفتم به کنگره بیایم واقعاً از مواد خسته شده بودم. راهنمای تازه واردین که توضیحاتی در مورد نحوه درمان به من دادند، فهمیدم اینجا جایی است که من به دنبال آن سال‌ها می‌گشتم.

درست است که در کنگره ۶۰ می‌گویند درمان اعتیاد کار راحتی است ولی سختی‌های خودش را هم دارد؛ در ابتدا زود بیدار شدن و سختی مسیر را در سرما و گرما تجربه کردن، از سختی‌های مسیر سفر است. من ۵ سال است که هر روز تا شعبه کاسپین می‌روم و به عشق خدمت این سختی را تحمل می‌کنم تا بتوانم به انسان‌هایی که تقاضای کمک دارند را کمک کنم. البته من باید این سختی‌ها را به جان بخرم تا در مسیر و اهدافم موفق باشم. استاد ‌امین در یکی از سی دی‌ها می‌فرمایند اگر کسی واقعاً می‌خواهد درمان شود باید قالبش تغییر کند؛ یعنی آن فرد مصرف‌کننده باید بمیرد و یک انسان دیگری متولد شود؛ تا آن قالب عوض نشود آن تعادل اتفاق نمی‌افتد و برای آنکه این قالب عوض شود، انسان باید سختی بکشد. برای آنکه صفات من عوض شود باید این سختی‌ها را بکشم تا ذره ذره قالب من عوض شود. رهجویی که در جلسات دیر حاضر می‌شود و یا یک روز در میان به جلسات می‌آید، نمی‌تواند به درمان برسد. اگر ما تصمیم گرفتیم که درمان شویم باید از ابتدا درست سفر کنیم. ‌امیدوارم رهجو‌هایی که تازه سفر خود را شروع کرده‌اند به حرف راهنمای خود عمل کنند و به یک ر‌هایی خوب برسند.

لژیون یکم نمایندگی بوئین زهرا

فعالیت های ورزشی

تایپ و تنظیم: مسافر محمدرضا

نمایندگی بوئین زهرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .