English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ در کنگره 60 چگونه قدردانی می‌کنیم؟

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ در کنگره 60 چگونه قدردانی می‌کنیم؟

لینک دانلود فایل صوتی

سیزدهمین جلسه از دوره هشتادم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر مرتضی با دستورجلسه "در کنگره 60 چگونه قدردانی می کنیم ؟" چهارشنبه 11 بهمن ماه ۱۴۰2 ساعت 09:45 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.

ابتدا گزارش نهمین جلسه دیده بانان که در شنبه تشکیل شد را می خوانم.
تاریخ امتحانات سراسری کمک راهنمایی به  پنجشنبه 21 تیرماه 1403 موکول شد. ما مجدداً بعد از عید سایت را برای ثبت نام افرادی که تازه رها شده اند باز می کنیم.
در جلسات آموزشی کنگره 60 به هیچ عنوان هیچکس نمی تواند عکسی بگیرد. عکس را فقط عکاسی که زیرنظر مرزبان خبری خدمت می کند می گیرد آن هم از چهره مردم نباید بگیرد.
مبلغ گلهای رهایی در سال نزدیک 600میلیون تومان می شود. در سال ما نزدیک 600 میلیون تومان چای ایرانی تهیه می کنیم و آن را به کل کشور می دهیم. در سال ممکن است دو الی سه میلیارد هزینه خرید صندلی شود. بنابراین گفتیم شعبات برای خرید حامی ها را بردارند. اما بعضی هستند که کمک می کنند و این کمک ها باید باشد.
همسفران خیلی دقیق تر عمل می کنند. اما یک سری همسفران بودند که شرایط امتحان را نداشتند و آمده بودند امتحان دادند و وقتی متوجه شدیم آن ها را چندسال از دادن امتحان محروم کردیم. گروه دیده بان ها همه را بخشیدند و می توانند امسال امتحان دهند.
ما در بخش صوتی خیلی مشکل داشتیم. از اسفندماه بخش صوتی خودش خدمت می شود. این کار تخصصی است. دبیر دوم باید در امور صندلی ها خدمت کند. گرچه چیدن سالن و نظافت آن به عهده خدمت گزاران است و دبیر دوم نظارت می کند. اگر دبیر و نگهبان نیز به آنها کمک کنند خیلی بهتر است.
شعبی که در بعضی ها شهر اضافه می شوند. راهنماهایی که به آن شعب می روند الزاماً همسفران آنها نیز باید به شعبه جدید بروند.
در رابطه با تحقیقات باید بگویم که به سرعت در حال گسترش است.برای MS انجام شد. جدا از مقالات ما گزارش مورد های درمان شده را نیز داریم که از آنها تحت عنوان کیس ریپورت یاد می شود. ما کیس ریپورت های خیلی مهمی در مورد درمان سرطان سینه خانم ها مسافر داشتیم که با درمان DST سرطان سینه شان خوب شد. سه کیس داشتیم که معرفی کردی به مجلات معتبر جهانی که پذیرفته شد و به زودی چاپ می شود. مقالات ما مرتب منتشر می شود و ما در این بخش هزینه های بالایی دارد و خوشبختانه کنگره توانسته این ها را به انجام برساند. این تحقیقات راهی را به درمان بسیاری از بیماری هایی که منجر به مرگ می شد باز می کند.
ما با دانشگاه کمبریج در جهان رتبه دوم را دارد تفاهم نامه نوشته ایم. این در پرتو نتایج تحقیقات ماست. دستگاه هایی که در آزمایشگاه خودمان داریم جزو معتبرترین و مدرن ترین هاست. ما دستگاه هایی می خواهیم که در ایران نیست و من پیشنهاد کردم که بررسی کنیم و خریداری کنیم.
کنگره مطالبی را به انسان ها می دهد که بی نظیر است و بسیاری این را درک می کنند و می خواهند قدردانی کنند. بعضی هستند اصلاً درکی ندارند. آمده بیماری خطرناکی داشته و بیماری اش درمان شده حالا می خواهد تشکر کند یک پنجاه هزار تومان می گذارد در پاکت. یک شب اگر می خواست بیمارستان بخوابد باید سی الی چهل میلیون هزینه کند و آن هم خوب نمی شود.
خداوند در قرآن می گوید که ثروت بقیه پیش توست و باید به دیگران کمک کنی حالا هر جا می خواهی کمک کن. خیال می کنیم که پول داریم از زرنگی ماست. دو نفر را در نظر بگیر که هر دو یک کار را انجام می دهند و هر دو تلاش کرده اند اما یکی ثروتمند می شود یکی می رود زندان. آیا ما خداوند و ایمان و راستی و درستی را در نظر می گیریم.
در زندگی باید قدردانی و شکرگزاری کنیم. اگر شکرگزاری در برابر خداوند یاد گرفتیم در برابر بنده خدا هم شکر می کنیم. ده درصد از درآمد ما برای خیریه است. در کنگره بچه ها این را فهمیده اند و انجام می دهند و زندگی شان خیلی خوب پیشرفت کرده است. قدرشناسی باید به قلب و زبان و عمل باشد. نه تنها از کنگره بلکه از همه چیز و همه کس باید قدردان باشیم. قدردانی باید به عمل باشد. مقالاتی که ما ارائه می دهیم باعث افتخار کشورمان است. این کارها هیچوقت میسر نمی شد مگر به کمک شما ما اکنون اجازه درمان ندارم اما قطعا اجازه اش صادر خواهد شد و وارد سیستم پزشکی می شود و امیدواریم کسی دچار بیماری های ناعلاج نشود.

خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .