English Version
English

در باب دستور جلسه هفتگی

در باب دستور جلسه هفتگی

سلام بر همسفر، سلام به تمام هم‌سفران کنگره 60، سلام به همهٔ عزیزانی که مسافران خود را در این سفر درمان که راه پرفرازونشیبی می‌باشد و حرکت از تاریکی‌ها به‌طرف روشنایی‌هاست همراهی می‌کنند، سلام بر این فرشتگان و سفیران نجات‌بخش که همیشه و در همه حل بال پرواز مسافران خود می‌باشند. نزد خود فکر می‌کردم که به‌راستی اگر به‌تنهایی بخواهم به سفر پر مسافتی بروم چگونه می‌توانم بدون همدم و هم‌کلامی سفرم را آغاز نمایم و با چه صبر و حوصله‌ای مبدأ را به مقصد برسانم بالاخره به این نتیجه رسیدم که برای شروع یک سفر و حرکت از مبدأ و رسیدن به مقصد ضمن فراهم نمودن ابزار و لوازم اولیه‌ وجود یک هم‌سفر یا بقولی همراه سفر از واجبات است تا بتوان یک سفر مطمئن و خوشی‌ را به پایان ‌رساند.

در کنگره ۶۰ هم‌سفر نقش به سزایی در سفر درمان مسافرش دارد به همین دلیل است که از جایگاه خاصی‌ برخوردار است و تمام اعضاء برای این عزیزان احترام خاصی‌ قائل می‌باشند. ازآنجاکه بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ و به استناد قوانین و حرمت‌های کنگره احترام خاصی‌ به هر ره‌جوی تازه‌وارد می‌گذارد و واژه مسافر را جایگزین کلمه معتاد می‌کنند و به فرد مصرف‌کننده شخصیت حقیقی و حقوقی می‌دهند که خود این حرکت باعث ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در شخص شده و با اطمینان خاطر ضمن تسلیم شدن و پذیرش حرمت و قوانین کنگره سفر درمان را شروع و حرکت از مبدأ و رسیدن به مقصد را که معنی همان واژه سفر می‌دهد را آغاز نموده و تا رسیدن به هدف اصلی یعنی تعادل جسم و رهایی به سفرش ادامه می‌دهد.

جناب مهندس براثر تفکر در خصوص ایجاد انگیزه در مسافران و همراهی کردن آنان و سهولت در مسیر سفر تصمیم به ایجاد و تشکیل لژیون هم‌سفران نمودند تا از این طریق هم‌سفران و این عاشقان خدمت به خلق و همنوع بتوانند با آموزش‌ها و رهنمون‌های کمک راهنمایانشان در مسیر سفر رهگشای مسافران عزیز خود باشند؛ و آنجا که خدمت به خلق نوعی عبادت است از این توفیق الهی و پاداش آخرت هم بی‌بهره نخواهد ماند. همه میدانیم که کنگره مکان امن و مقدسی می‌باشد. به این معنی که تمام مسافران و هم‌سفران با امنیت کامل بر روی این صندلی‌ها می‌نشینند و در جهت صراط مستقیم یا همان حرکت به‌سوی ارزش‌ها سفر خودشان را ادامه می‌دهند و دراین‌بین هم هم‌سفران گرامی قدم‌به‌قدم با مسافران در حال درمان خود با همفکری و همدلی به حرکت درمی‌آورند.

http://danial.congress60.org/

من نیز به‌نوبه خود بر دستان بزرگ‌مردی چون استاد دژاکام که براثر تحقیقات خود تشکیل و راه‌اندازی کنگره 60 شدند و همچنین با کشف داروی شفابخش Ot  یا همان شربت تریاک و خلق روش درمان DST  یا همان روش پلکانی که موجب احیاء   انسان‌های بی‌شماری از دام اعتیاد و برگشت دوباره به حیات شده‌اند بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم؛ و همچنین دست تمامی هم‌سفران عزیز که در کنار مسافران خود باعث ایجاد انگیزه و امنیت و انرژی شدند و این عزیزان را تا پایان سفر درمانشان همراهی می‌کنند بوسیده و مجدداً بر این بوسه افتخار می‌کنم.

در آخر هفته هم‌سفران را به بنیان کنگره  و خانم آنی  دیده‌بان محترم هم‌سفران کنگره 60 و تمامی هم‌سفران نمایندگی دانیال اهواز و تمامی اعضاء خاندان کنگره 60 تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

 

به قلم مسافر جعفر - لژیون چهارم
کنگره 60 نمایندگی دانیال اهواز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .