English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ ازدواج

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ ازدواج

 

لینک دانلود فایل صوتی

یازدهمین جلسه از دوره هشتادم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر مرتضی با دستورجلسه "ازدواج" چهارشنبه 27 دی ماه ۱۴۰2 ساعت 09:45 آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


قبل از اینکه وارد دستور جلسه شوم گزارش جلسه دیده بانان را می خوانم. می دانید که هر چند شعب به مسئولیتش با یک دیده بان است. تغییراتی انجام شد که من به سمع عزیزان می رسم. آقای امین دژاکام دیده بان مسئول نمایندگی های شیراز هستند و پارک لاله. آقای مجید سلامی مسئول نمایندگی های استان اصفهان و نمایندگی عمان سامانی که جهان بین است و پارک ملت شهرکرد پس برای کل اصفهان و شهرکرد به آقای مجید سلامی واگذاز شد. آقای بابک لطفی دیده بان نمایندگی های مشهد هستند شامل شفا، بنیان،رضا،فردوسی، رضوی، پارک اندیشه، قوچان و شیروان. آقای اصغر منصوری دیده بان مسئول نمایندگی های گنجعلی خان کرمان، کریمان، پارک شهید باهنر کرمان،امین، صادق که برای قم است و پارک فدک قم و ساوه و خمین. آقای ترابخانی دیده بان مسئول نمایندگی های پرستار، راضی، یوسف آباد، که در تهران هستند شدند. آقای علی مجدیان دیده بان مسئول اسلامشهر و صبا در تهران شدند. آقای محمد صداقت دیده بان مسئول نمایندگی های ابوریحان، رودهن، صالحی در تهران و نمایندگی های قائم شهر. آقای علیرضا زرکش دیده بان مسئول نمایندگی های ارتش، شمس، حر در تهران و نمایندگی گرگان.
شعب خودشان به اندازه کافی بودجه دارند و اگر می خواهند خریدی کنند نیاز نیست دنبال حامی باشند. البته درب برای کمک به کنگره 60 همیشه باز است اما واژه حامی برداشته می شود و کسی به کسی برای حامی شدن تقاضا نمی کند. پس از این به بعد در کنگره 60 از واژه حامی استفاده نمی شود و تحت این عنوان هیچگونه مبلغی جمع آوری نمی شود.
لژیون معدن فیروز با رسیدن به سطح لازم به نمایندگی تبدیل شد.


چند نکته است که من باید بگویم. تمام مسئله آموزش بر عهده راهنماست. راهنما دوره دیده که آموزش بدهد. بنابراین ما در کنگره 60 هیچ لژیونی تحت عنوان لژیون آموزشی نداریم. زیرا استقلال راهنما از بین می برد. مسئول آموزش افراد خود راهنما است. کلاس های آزمون و تست را جمع کنید. من آزمون را طوری طراحی می کنم که کل مطلب را فهمیده باشد. من برای راهنما از هر نظر بسیار ارزش قائلم. اینکه در شعب می خواهند امتحان بگیرند موردی ندارد.
کسی که زیرآورالات دستش باشد امنیت جانی اش به خطر می افتد. در کنگره دست نکنید. کنگره جای پز دادن نیست. همه جا خطر آفرین است. در کنگره که می آیید ساده بیایید.
بعضی از عزیزان در حین سفر و یا مسافران هستند بیماری شان خوب میشود. بعد می گویند خودش خوب شده. برای پزشکان توضیح دهید که کنگره 60 می روید و راجع به متد DST توضیح دهید و بگویید اگر می خواهند به مقالاتش در مراجع علمی می توانند مراجعه کنند. اگر با D.Sap خوردید و بیماری از شما درمان شد نگویید ما سرکه سیب خوردیم. بگویید D.Sap خوردیم و راجع به آن صحبت کنید. مقاله مرتبط با درمان بیماری MS هم دیروز منتشر شد. این یک مقاله بی نظیر است و سابقه ندارد. قسمت آزمایشگاهی این آزمایش در انگلستان انجام گرفت. تمام ژن ها را مورد مطالعه قرار دادیم. بیان ژن هایی که از تعادل خارج شده بودند را باز تنظیم کردیم. مسئول تمام فعالیت های بدن ژنها هستند. تئوری سیستم ایکس امروز دارد خودش را ثابت می کند. ما توسط متد DST و مثلث DOD ژن ها را باز تنظیم می کنیم. همان پروتکلی که ما برای درمان بیماری اعتیاد داریم برای دیگر بیماری ها نیز داریم. هزینه انتشار این مقاله هشت هزار دلار شد.
دانشگاه کمبریج در رتبه اول یا دوم جهان قرار دارد و حاضر است با ما تفاهم نامه بنویسد. این افتخار بسیار بزرگی برای ما است.
یکی سری آزمایش ها روی D.Sap در انجام هستیم که به نتایج بسیار درخشانی رسیدیم. زیرا ضد عفونت و ضد التهاب است. برای درمان بیماری ها حتما از D.Sap استفاده کنید. به خصوص برای بیماری های زنانه. این را هم بگویم که D.Sap کار امین بوده است. این خبر هم به شما بدهم که از فرودین ماه همه راهنماها را روی ترازو وزن می کنیم. در ثبت نام امتحانات هم دو آیتم قد و وزن اضافه شده است. تمام کسانی که وزن شان کم شده بسیاری از بیماری ها شان درمان شده است.


حالا می رویم سراغ موضوع ازدواج. مسئله ای هست که الان در مقطعی افتادیم که ازدواج ها متفاوت هستند. در گذشته ازدواج طبق یک سنتی انجام می شد. معمولا افراد در یک سن خاصی ازدواج می کردند. اما اکنون شرایط خیلی فرق کرده است. حتی طول عمرها بیشتر شده است. سن ازدواج به سی الی چهل سال رسیده. هیچوقت شما نمی توانید کسی را پیدا کنید که صددرصد ایده آل باشد. ملاک فراهم کردن همه مسائل نیست. بله الان شرایط اقتصادی بسیار مشکل است و اگر کمک پدر و مادر نباشد کار به مراتب بسیار سخت است. حالا در شهرستان ها ارزان تر است اما در تهران بسیار مشکل است.
موضوع این است که اگر کسی را بخواهی پیدا کنی که کامل به او مطمئن باشی چنین چیزی نیست. به عقیده من ازدواج مانند هندوانه در بسته است و من معتقدم یک مقداری از ازدواج مربوط به تقدیر است. اما چیزی که بسیار مهم است این است که نباید سخت گیری کرد و در کنگره هم ازدواج می توانند انجام دهند طبق روش ها و سنت ها. اما اگر به شما گفتند نه قضیه را فراموش کنین. من اگر بچه های کنگره با هم ازدواج کنند خیلی هم خوشحال می شوم اما لازم نیست از من اجازه بگیرند. به عهده خودشان است. اول که ازدواج می کنند ممکن است چیزی نداشته باشند اما ذره ذره امکانات را فراهم می کنند. اگر ازدواج نکنید در سنین بالا تنها می مانید و به مشکل می خورید.


خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .