English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛وادی دوازدهم و تاثیر آن روی من

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛وادی دوازدهم و تاثیر آن روی من

 

لینک دانلود فایل صوتی

 

نهمین جلسه از دوره هشتادم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر مرتضی با دستورجلسه " وادی دوازدهم و تاثیر آن روی من " چهارشنبه 13 دی ماه ۱۴۰2 ساعت 09:50 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


تا می توانیم در مصرف آب صرفه جویی کنیم. این آبی که ما در ایران مصرف می کنیم هیچ جای دنیا نیست که با آن همه کاری می کنیم باید صرفه جویی کنیم.
مسئله بعدی امتحانی که در پیش داریم امتحان امسال فقط سفر دومی ها شرکت می کنند. کسی در امتحان می تواند شرکت کند که سفر دوم باشد و چهل سی دی را نوشته باشد آن موقع اجازه دارد در امتحان شرکت کند حالا اگر در امتحان شرکت کرد و چهل سی دی را ننوشته بود بعد که مورد بررسی قرار می گیرد برای سه سال از دادن امتحان محروم می شود، اولین چیز در مرحله کمک راهنمایی صداقت است. همسفران نیز حتماً باید به سفر دوم رفته باشند.
لژیون های ویلیام وایت و تغذیه  باید در پارک های ورزشی از ساعت هفت صبح تا هفت و چهل و پنج دقیقه تشکیل گردد.
مسئله دیگر عکس گرفتن است. عکس گرفتن منجر به ازدحام جمعیت می شود. باید سریع عکس بگیرید و بروید. راهنما باید به شاگردانش بگویند که آن کسی که رهایی اش است بیاید عکس بگیرد. عکس گرفتن ها را کم کنیم. ما به جای درک لحظات به ثبت لحظات می پردازیم.
مسئله بعدی که همه ما باید رعایت کنیم از من گرفته تا بقیه اعضا این است که صحبت کردن با دیگران باید با احترام باشد. چه راهنما چه مسافر چه مرزبان باید به دیگران احترام بگذارند حتی قرار است یک نفر هم اعدام کنند، اعدام کنند اما باید با اون با احترام برخورد کنند.
در جشن های تولد های پنج سالگی یا ده سالگی فردی که همسفرش هم مسافر بوده می تواند به میل خودشان اعلام سفر هم کنند.
می خواهیم بعضی کارها را از مرکز سبک کنیم و نمی خواهیم همه کارها را در مرکز انجام دهیم. ما لوازم ورزشی را می خریدیم و به همه جا می دادیم. گفتم از این به بعد شهرستان خودشان بروند بخرند. شعب باید اختیار داشته باشند وسائلشان را تهیه کنند. حالا اگر همسفران می خواهیم کمکشان کنیم مشکلی نیست اما بقیه باید خودشان انجام دهند. در دستگاه های صوتی و کامپیوتر و یا فتوکپی هم اینکار را می خواهیم کنیم. تا ما این موضوع را اجرایی کنیم شعب می توانند در فکر تهیه این موارد باشند. این برای آینده است اما حتما این کار را انجام می دهیم.
دستگاه های فتوکپی در شعب برای همه است هم همسفران و هم مسافران. هر چیزی که هست در کنگره 60 متعلق به همه است.
مرزبان ها و ایجنت ها باید شعبشان مرتب باشد. دستگاه های خراب نباید داشته باشند و باید تعمیر کنند. ما صرفه جویی می کنیم اما دیگر نباید از خودمان خصیص بازی دربیاوریم. مسئول ایمن باید ایمنی را رعایت کند. باید به بخاری ها،گازها،برق، آّب، به خروجی و ورودی سالن دقت کند زیرا باید جان انسان ها را حفظ کند.
مقالات و تحقیقات ما راجع به صرع و آمفتامین تمام کارهایش انجام شد و حالا برخی نمونه ها را در آزمایشگاه خودمان سیمرغ انجام می دهیم و برخی هم به لندن ارسال می کنیم. احتمالا مقاله ام اس در همین ژانویه به چاپ برسد. وقتی مقالات چاپ می شود باید در مورد آن با هم صحبت کنیم و برایش جشن بگیریم مسئله بسیار مهمی است. خود مجلات معتبر دنیا از ما می خواهند که مقاله هایمان در آن چاپ کنیم. این مقاله ای که دارد چاپ می شود در مورد بازسازی نورون هاست و در دنیا نظیر ندارد و بی سابقه است.
دستور جلسه وادی دوازدهم است که در آخر امر، امر اول اجرا می گردد. اگر کتاب های من را بخوانید که در بیست و هفت سال پیش نوشته شده بود آنجا اول امر بود و امروز آخر امر است و دارد خودش را نشان می دهد و این به ما می آموزد که ما هرچه خواستیم تولید و بسازیم امر اول ما که خواسته ماست آخر کار اجرا می شود. این در تمام سطوح است.
داریم یک برنامه طراحی می کنیم که برای سی سی دی ها یک نشان درست کنیم که روی آن 14 نوشته به این معنا که این فرد چهارده وادی را تمام کرده.


خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .