English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگرۀ 60 + تقدیر از مرزبانان و اسیستنت

کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگرۀ 60 + تقدیر از مرزبانان و اسیستنت

جلسه هشتم از دوره چهاردهم کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگرۀ 60؛ نمایندگی فردوسی مشهد نگهبان: همسفر زهرا، استاد: همسفر فاطمه، دبیر: همسفر فهیمه روز دو شنبه مورخ 1396/06/27 در ساعت 16:00 با دستور جلسه: هفته ایجنت، اسیستنت و مرزبان آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:

هفته ایجنت و آسیستنت و مرزبان را به شما خدمتگزاران کنگره 60 نمایندگی فردوسی، ایجنت محترم جناب آقای نوروزپور، مرزبانان در قسمت مسافران و همسفران و مرزبان گروه خانواده تبریک میگوییم و امیدوارم همه این عزیزان موفق سربلند باشند. کنگره 60 یک مرکز تحقیقاتی و درمانی مستقلی است که درراه درمان اعتیاد فعالیت می‌کند. در راستای این امر افرادی هستند که در کنگره 60 فعالیت می‌کنند و این خدمتگزاران خود زمانی نه‌چندان دور یک مصرف‌کننده  مواد مخدر بودند و یا خانواده یک مصرف‌کننده که بعد از درمان در کنگره 60 و رهایی از اعتیاد به افراد مصرف‌کننده که خواهان درمان هستند کمک می‌کنند. کمک به انسان‌ها کار ساده‌ای نیست مگر با آموزش و آگاهی و شناخت در کتاب 6 درجه زیر صفر آمده اول آموزش بعد خدمت درست که این خدمت در کنگره 60 جزء درمان  فرد رهاشده از اعتیاد می‌باشد. در کنگره می‌آموزیم که برای تبدیل و ترخیص، تغییرات لازم است که آموزش‌های کنگره 60 در افراد این تغییرات را به وجود می‌آورد؛ که این تغییرات در تفکر، اندیشه و رفتار و کردار یک فرد که به درمان رسیده کاملاً مشخص می‌باشد؛ که انسان مصرف‌کننده مواد مخدر را به یک خدمتگزار تبدیل می‌کند.

در حال حاضر در کنگره 60 افراد در جایگاه‌های مختلف مثل ایجنت، اسیستنت، مرزبان و... خدمت می‌کنند و با تمام وجود برای نظم و امنیت در کنگره 60 فعالیت می‌کنند تا افراد بتوانند با صلح و آرامش در کنار هم آموزش بینند. ایجنت ها مسئولیت نمایندگی را بر عهده‌دارند و راهنمای مرزبانان هستند و رابط بین نمایندگی و کنگره دیده‌بانان می‌باشند و با عمل سالم در راستای اهداف کنگره تلاش می‌کنند.

اسیستنت ها نمایندگان دیده‌بان محترم سرکار خانم آنی در گروه خانواده هستند و راهنمای مرزبانان در گروه خانواده می‌باشند و درراه هدفمند شدن آموزش‌ها و هماهنگی در گروه خانواده با دیده‌بان محترم همکاری می‌کنند.

مرزبانان در نمایندگی‌ها حافظ نظم و قوانین کنگره 60 می‌باشند، کار مرزبانی بسیار حساس می‌باشد و هر تازه‌وارد اول با مرزبانان برخورد می‌کند که با عشق و محبت این افراد خدمتگزار روبرو می‌شود. مرزبانی یعنی مدیریت در بحران که بتوانی در لحظه بهترین تصمیم را با آگاهی بگیری. در کل مرزبانان خدمتگزاران هوشیاری هستند که زحمات زیادی را متحمل می‌شوند تا کنگره به چرخش خود ادامه بدهد و شعاع اضافه کند در کنگره 60 در هر جایگاهی که خدمت کنی بار آموزشی دارد که بالاترین پاداش برای فرد خدمتگزار می‌باشد.

نکته مهم اینکه ما هم باید قدردان زحمات این خدمتگزاران باشیم. از دید کنگره سپاس‌گزاری از این افراد در این هفته وظیفه و یا تکلیف همه‌ی  اعضای کنگره 60 می‌باشد که جزء درمان محسوب می‌شود زیرا سپاس‌گزاری از مخلوق عین سپاس‌گزاری از خالق است برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و پیروزی در جایگاه خدمتشان داریم و خدا قوت میگوییم.
همسفران شعبه فردوسی از تمام زحمات جناب آقای مهندس دژاکام و سرکار خانم آنی دیده‌بان گروه خانواده بسیار سپاس‌گزاریم و برای شما بزرگواران آرزوی سلامتی و آرامش می‌کنیم.

 

در ادامه مراسم تقدیر از مرزبانان و اسیستنت محترم...

 

 

نگارش : همسفر ماه گل                       
عکاس:همسفران مریم،فاطمه
همسفران نمایندگی فردوسی  

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .