English Version
English

خدمت و حال خوش

خدمت و حال خوش

سلام دوستان مریـــــم هستم یک همسفر

در رکود راه ظلمت چراغ راه بودن کمتر از احیا نیست. عمل شما از هیچ چشمی پوشانده نخواهد ماند و نیاز به حک بر سینه هیچ تخته سنگی نخواهد بود ، زیرا شما در سینه انسان‌های دردمند حک شده‌اید، و وعده خداوند هیچگاه دروغ نیست .خوشا به حال آنکس که روزگار را با خدمت به خلق پیوند می‌زند، به راستی که بی‌بال به اوج ، پر کشیدن همین است.

این هفته مرا به چند دوره قبل که خودم مرزبان بودم می‌برد. جایگاه بسیار بالایی است و شخص می‌تواند با آموزش گرفتن، تزکیه را از درون خود انجام دهد. عزیزانی که در این جایگاه‌ها هستند با تمام وجود خدمت می‌کنند. آرامش و آسایشی که در جلسات داریم از خدمات این عزیزان است. این عزیزان با اتحاد و هماهنگ بودن به ما آرامش می‌دهند و مدیریت می‌کنند تا بتوانند همسفران و مسافرانی که وارد کنگره می‌شوند ، راه و مسیر درمانشان هموار شود.

اینجا کنگره 60 است مکانی امن و آرام برای درمان اعتیاد که تمامی خدمتگزاران و گردانندگان آن نیز کسانی هستند از جنس خود افراد آن همان کسانی که زمانی خود مصرف کننده بودند.داستان  عجیبی است داستان دلدادگی همه عزیزانی که روزگاری در سرزمین برهوت سرگردان بودند همانانی که حال جامه سفید بر تن و نشان عشق بر گردن دارند خدایا چه شده! چه معجزهای رخ داده که اکنون این افراد در کمال آرامش و تعادل و احترام و در نهایت نظم و برنامه ریزی در قالبهای اداره کننده کنگره 60 جای میگیرند و به بهترین شکل ممکن خدمت میکنند آن هم به دور از کوچکترین بینظمی.

راز موفقیت تکتک نمایندگیهای کنگره 60 خدمت صادقانه ایجنت و مرزبانانی است که بدون چشمداشت مادی در خدمت گذاری از هم برای بقاء اهداف کنگره سبقت میگیرند و در نهایت این عزیزان حتی کارهای کوچکشان را با عشقهای بزرگ انجام میدهند و همین است رمز عشق و محبت در کنگره زیرا با مهر به یکدیگر گره میخورند. ما نیز در کنگره آموختهایم که باید از افرادی که به صورت داوطلبانه خدمت میکنند قدردانی کنیم که این قدردانیها در روزهای خاصی انجام میشود مثل روز راهنما٬ روز همسفر...و امروز ایجنت و مرزبان و این قدردانی میتواند با پاکت پول٬ با نوشته یا یک پیام کوتاه باشد ولی حتماً باید تشکر و قدردانی انجام شودو این هفته نیز وظیفه ما قدردانی و احترام به جایگاه ایجنت و مرزبانی نمایندگی خود میباشد. هفته بزرگ ایجنت، اسیستانت و مرزبانی را به همه خدمتگزاران راه عشق و محبت که در این جایگاه خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم. به امید موفقیت روز افزون برای این عزیزان

 

تهیه گزارش: همسفر مینا از لژیون پنجم
تصویر: همسفر سولماز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .