English Version
English

کارگاه آموزش خصوصی مسافران کنگره 60؛ نمایدگی نیک آباد + تقدیر از ایجنت و مرزبان

کارگاه آموزش خصوصی مسافران کنگره 60؛ نمایدگی نیک آباد + تقدیر از ایجنت و مرزبان

جلسه سیزدهم از دور چهارم کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه مسافران سفر اول و دوم با دستور جلسه "هفته ایجنت، اسیستانت و مرزبان (جشن ) " با نگهبانی مسافر امیرحسین دبیری مسافر محمد و استادی ایجنت محترم شعبه مسافر مهران  رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

 

در ابتدا این هفته را به بنیان کنگره, دیده‌بان شعب آقای حکیمی اسیستنت شعبه خانم شریفیان مرزبانان قسمت مسافران همسفران تبریک عرض می‌نماییم کاری که در کنگره اتفاق می‌افتد عمل بسیار عظیمی می‌باشد اعتیاد برای تمام جوامع هزینه زیادی به دنبال داشته است. افرادی که در مورد اعتیاد فعالیت می‌کنند روش درمانDST را کامل‌ترین روش برای درمان اعتیاد می‌دانند. در یازدهمین کنگره دانش اعتیاد ما این مطلب را شاهد بودیم.

این موفقیت مرهون مدیریتی که در کنگره حاکم است. در هر شعبه قوانین که در کنگره دیدبانان به تصویب می‌رسد به‌واسطه ایجنت به شعبه ابلاغ می‌شود و ایجنت ناظر بر قوانین است اجرا قوانین سخت‌ترین کار است که بر عهده مرزبانان می‌باشد. در این شعبه این سه عزیز صادقانه و عاشقانه در حال خدمت هستند. مسلم عزیز مرزبان مالی داود عزیز مرزبان ایمنی و خدمت و مهدی مرزبان تازه واردین در حال خدمت هستند.

من در این جایگاه نباید فراموش کنم، که کجا بودم، و اکنون در کجا قرار دارم و به عهدی که بستم باید پایبند باشم من باید در تلاش  باشم تا آرامش  در شعبه حاکم  باشد و این خدمت باید بر اساس عمل سالم محبت و عشق باشد. برای خدمت باید بدانیم من به خدمت نیاز دارم ما باید بدانیم در سفر اول بذری کاشتیم که در سفر دوم باید این نهال را به‌واسطه خدمت آبیاری نماییم.

 

 

از زحمات ایجنت محترم و مرزبانان شعبه تقدیر به عمل آمد...

 

 

تایپ : مسافر مرتضی
عکاس : مسافر علی
تهیه و تنظیم : وبلاگ نمایندگی نیک آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .